Mozgu Opublikowano 22 Lutego 2016 Opublikowano 22 Lutego 2016 (edytowane) zostaw skrzynie w spokoju prawdopodobnie masz ustawiony za mały kąt wyprzedzenia wtrysku, dlatego przy 100 km\h masz 3000obr\min w ahu mam ustawiony kąt wyprzedzenia wtrysku na 70 stopni, a dawkę paliwa 2,2mg\r auto przy 100km\h ma 2100 obr\min 5 bieg Japrdl Jak mozna taka głupote wymyślić, ani dawka ani kąt wtrysku nie ma wpływu na PRZEŁOŻENIE SKRZYNI BIEGÓW jak bedziesz jechał 100km/h na 5 biegu to nie ważne jaki kąt ani nic ani nawet czy zgasisz silnik to obroty beda takie same bo ma na to wpływ przełożenie skrzyni biegów. Tutaj widać że kolega ma jakąś skrzynie od bęzyniaka bo one pasuja p&p do silnika ale mają inne przełożenia tak aby wykorzystać potencjał danego silnika np jeśli do benzyniaka zamontujemy skrzynie od diesela to z uwagi na inne predkosci obrotowe bedzie bez sensu. Poza tym maniekaudia4 masz fatalnie ustawiony kąt i dawke i to odbije ci sie kiedys czkawką, bo taki kąt wtrysku ma niekorzystny wpływ na układ korbowo-tłokowy Miałem juz przypadek jak kolega do golfa 1.9 założył skrzynie od benzyniaka i było tak samo jak w tym przypadku. Musisz sprawdzić oznaczenie na skrzyni i podać kod to ktos ci powie od czego, ale nie oznaczenie naciapane markerem czy korektorem ale wybite na korpusie skrzyni i wszystko bedzie jasne i nie na jakiejs wlepce, bo tam jest napisane jaka być powinna skrzynia, a jaka jest to dowiesz sie tylko po oznaczeniu WYBITYM na skrzyni Edytowane 22 Lutego 2016 przez Mozgu
maniekaudia4 Opublikowano 22 Lutego 2016 Opublikowano 22 Lutego 2016 nie wierzysz to sprawdź przy kącie 35 i dawce 5.0 mg miałem jakieś 2600 obr\min przy 100km\hkąt 70 i dawka 2,2mg\R mieści się w górnych granicach o mój silnik się nie martw specjalnie jest tak ustawiona
Bartollo Opublikowano 22 Lutego 2016 Opublikowano 22 Lutego 2016 (edytowane) Jak kupiłem swojego afna dawka była 8.8mg kat statyczny na 24 i prędkości po ustawieniu na 3.2mg i kat na 51 sie nie zmieniły. Nie ma to wpływu na przełożenia skrzyni. Jedynie na malej dawce była mulasta. Ale dalej prędkość lekko ponad 140 przy 3tys. Edytowane 22 Lutego 2016 przez Bartollo
Hezen Opublikowano 22 Lutego 2016 Opublikowano 22 Lutego 2016 Nie jest możliwe żeby kąt wtrysku i dawka miały jakikolwiek wpływ na przełożenie. Prędkość wyjściowa na koła zależą od przełożenia skrzyni. Skrzynia to układ wałków i trybów, każdy z odpowiednią ilością zębów, na kazdym biegu proporcja zębów trybu napędowego do zdawczego jest tak dobrana przez konstuktorów aby skrzynia była "elastyczna" do sprzężonego z nią motoru. AMEN Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
Lukasz_N Opublikowano 22 Lutego 2016 Opublikowano 22 Lutego 2016 (edytowane) zostaw skrzynie w spokojuprawdopodobnie masz ustawiony za mały kąt wyprzedzenia wtrysku, dlatego przy 100 km\h masz 3000obr\minw ahu mam ustawiony kąt wyprzedzenia wtrysku na 70 stopni, a dawkę paliwa 2,2mg\r auto przy 100km\h ma 2100 obr\min 5 bieg Co kąt wtrysku ma tu do rzeczy? Jak wałek faktycznie obraca się z prędkością 3000 rpm, to tylko przełożenie skrzyni może tutaj wpływać na prędkość. Edytowane 22 Lutego 2016 przez Lukasz_N
miklaas Opublikowano 22 Lutego 2016 Autor Opublikowano 22 Lutego 2016 fakt kat mam obecnie na 25 na vagu....dawka 2.6mg .ale nie rozumiem co to ma do predkosci obrotowej
maniekaudia4 Opublikowano 22 Lutego 2016 Opublikowano 22 Lutego 2016 (edytowane) przestaw kąt, żeby był 50 - 60 stopni na rozgrzanym silniku to nic nie kosztuje, a jedna kwestia będzie rozwiązanazobaczysz czy będzie różnica Edytowane 22 Lutego 2016 przez maniekaudia4
miklaas Opublikowano 22 Lutego 2016 Autor Opublikowano 22 Lutego 2016 na poprzednim silniku miałem kąt na 54 i było tak samo jak w tym silniku.... nawet przez chwile kąt wynosił 125 bo mechanik tak ustawił
Zimny Chirurg 2 Opublikowano 25 Lutego 2016 Opublikowano 25 Lutego 2016 5 bieg ,3000 obr a auto mi 100 jedzie silniczek mam teraz po 130 tys wiec nie ma mowy o jakimś tam zajechaniu Panowie gdzie jest napisany typ skrzyni>>>??? Nie powinna być u mnie skrzynia CPC?? zostaw skrzynie w spokoju prawdopodobnie masz ustawiony za mały kąt wyprzedzenia wtrysku, dlatego przy 100 km\h masz 3000obr\min w ahu mam ustawiony kąt wyprzedzenia wtrysku na 70 stopni, a dawkę paliwa 2,2mg\r auto przy 100km\h ma 2100 obr\min 5 bieg hehe. Dobre. To i przy okazji przelozenia w skrzyni Ci pozmieniali.
Prezes870 Opublikowano 25 Lutego 2016 Opublikowano 25 Lutego 2016 To moze panowie jakies zaklady buchmacherskie porobimy?
maniekaudia4 Opublikowano 5 Marca 2016 Opublikowano 5 Marca 2016 Nie jest możliwe żeby kąt wtrysku i dawka miały jakikolwiek wpływ na przełożenie. Prędkość wyjściowa na koła zależą od przełożenia skrzyni. Skrzynia to układ wałków i trybów, każdy z odpowiednią ilością zębów, na kazdym biegu proporcja zębów trybu napędowego do zdawczego jest tak dobrana przez konstuktorów aby skrzynia była "elastyczna" do sprzężonego z nią motoru. AMEN Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka W takim razie dlaczego po chip tuningu prędkość maksymalna wzrasta?
Hezen Opublikowano 5 Marca 2016 Opublikowano 5 Marca 2016 (edytowane) Bo chip polega na podlaniu większej ilości paliwa i wysterowaniu turbiny (podania odpowiedniej ilości powietrza) żeby wszystko się spaliło, dlatego chip daje najlepsze efekty pod względem uzyskania KM i Nm do wydanej kasy. Jeśli motor silniejszy to i vmax większy (może się wkręcić na wyższe obroty na wysokim biegu) Moc silnika to jedno, a przełożenie to drugie co w tym takiego trudnego do zrozumienia? Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Edytowane 5 Marca 2016 przez Hezen
miklaas Opublikowano 5 Marca 2016 Autor Opublikowano 5 Marca 2016 na pewno z ta skrzynia jest coś nie tak, innej opcji nie ma.... niestety nic nie pisze, morze był jakiś szlif nie wiem........
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się