Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AHU 160 km/h i wiecej nie idzie


miklaas

Rekomendowane odpowiedzi

zostaw skrzynie w spokoju

prawdopodobnie masz ustawiony za mały kąt wyprzedzenia wtrysku, dlatego przy 100 km\h masz 3000obr\min

w ahu mam ustawiony kąt wyprzedzenia wtrysku na 70 stopni, a dawkę paliwa 2,2mg\r auto przy 100km\h ma 2100 obr\min 5 bieg

Japrdl Jak mozna taka głupote wymyślić, ani dawka ani kąt wtrysku nie ma wpływu na PRZEŁOŻENIE SKRZYNI BIEGÓW jak bedziesz jechał 100km/h na 5 biegu to nie ważne jaki kąt ani nic ani nawet czy zgasisz silnik to obroty beda takie same bo ma na to wpływ przełożenie skrzyni biegów. Tutaj widać że kolega ma jakąś skrzynie od bęzyniaka bo one pasuja p&p do silnika ale mają inne przełożenia tak aby wykorzystać potencjał danego silnika np jeśli do benzyniaka zamontujemy skrzynie od diesela to z uwagi na inne predkosci obrotowe bedzie bez sensu.

Poza tym maniekaudia4 masz fatalnie ustawiony kąt i dawke i to odbije ci sie kiedys czkawką, bo taki kąt wtrysku ma niekorzystny wpływ na układ korbowo-tłokowy

Miałem juz przypadek jak kolega do golfa 1.9 założył skrzynie od benzyniaka i było tak samo jak w tym przypadku.

Musisz sprawdzić oznaczenie na skrzyni i podać kod to ktos ci powie od czego, ale nie oznaczenie naciapane markerem czy korektorem ale wybite na korpusie skrzyni i wszystko bedzie jasne i nie na jakiejs wlepce, bo tam jest napisane jaka być powinna skrzynia, a jaka jest to dowiesz sie tylko po oznaczeniu WYBITYM na skrzyni

Edytowane przez Mozgu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wierzysz to sprawdź przy kącie 35 i dawce 5.0 mg miałem jakieś 2600 obr\min przy 100km\h

kąt 70 i dawka 2,2mg\R mieści się w górnych granicach o mój silnik się nie martw specjalnie jest tak ustawiona

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak kupiłem swojego afna dawka była 8.8mg kat statyczny na 24 i prędkości po ustawieniu na 3.2mg i kat na 51 sie nie zmieniły. Nie ma to wpływu na przełożenia skrzyni. Jedynie na malej dawce była mulasta. Ale dalej prędkość lekko ponad 140 przy 3tys.

Edytowane przez Bartollo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jest możliwe żeby kąt wtrysku i dawka miały jakikolwiek wpływ na przełożenie.

Prędkość wyjściowa na koła zależą od przełożenia skrzyni.

Skrzynia to układ wałków i trybów, każdy z odpowiednią ilością zębów, na kazdym biegu proporcja zębów trybu napędowego do zdawczego jest tak dobrana przez konstuktorów aby skrzynia była "elastyczna" do sprzężonego z nią motoru.

AMEN :)

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


zostaw skrzynie w spokoju
prawdopodobnie masz ustawiony za mały kąt wyprzedzenia wtrysku, dlatego przy 100 km\h masz 3000obr\min
w ahu mam ustawiony kąt wyprzedzenia wtrysku na 70 stopni, a dawkę paliwa 2,2mg\r auto przy 100km\h ma 2100 obr\min 5 bieg

Co kąt wtrysku ma tu do rzeczy? Jak wałek faktycznie obraca się z prędkością 3000 rpm, to tylko przełożenie skrzyni może tutaj wpływać na prędkość.

Edytowane przez Lukasz_N
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fakt kat mam obecnie na 25 na vagu....dawka 2.6mg .ale nie rozumiem co to ma do predkosci obrotowej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przestaw kąt, żeby był 50 - 60 stopni na rozgrzanym silniku to nic nie kosztuje, a jedna kwestia będzie rozwiązana
zobaczysz czy będzie różnica :)

Edytowane przez maniekaudia4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na poprzednim silniku miałem kąt na 54 i było tak samo jak w tym silniku.... nawet przez chwile kąt wynosił 125 :o bo mechanik tak ustawił

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 bieg ,3000 obr a auto mi 100 jedzie

silniczek mam teraz po 130 tys wiec nie ma mowy o jakimś tam zajechaniu

Panowie gdzie jest napisany typ skrzyni>>>???

Nie powinna być u mnie skrzynia CPC??

zostaw skrzynie w spokoju

prawdopodobnie masz ustawiony za mały kąt wyprzedzenia wtrysku, dlatego przy 100 km\h masz 3000obr\min

w ahu mam ustawiony kąt wyprzedzenia wtrysku na 70 stopni, a dawkę paliwa 2,2mg\r auto przy 100km\h ma 2100 obr\min 5 bieg

hehe. Dobre. To i przy okazji przelozenia w skrzyni Ci pozmieniali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jest możliwe żeby kąt wtrysku i dawka miały jakikolwiek wpływ na przełożenie.

Prędkość wyjściowa na koła zależą od przełożenia skrzyni.

Skrzynia to układ wałków i trybów, każdy z odpowiednią ilością zębów, na kazdym biegu proporcja zębów trybu napędowego do zdawczego jest tak dobrana przez konstuktorów aby skrzynia była "elastyczna" do sprzężonego z nią motoru.

AMEN :)

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

W takim razie dlaczego po chip tuningu prędkość maksymalna wzrasta? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo chip polega na podlaniu większej ilości paliwa i wysterowaniu turbiny (podania odpowiedniej ilości powietrza) żeby wszystko się spaliło, dlatego chip daje najlepsze efekty pod względem uzyskania KM i Nm do wydanej kasy.

Jeśli motor silniejszy to i vmax większy (może się wkręcić na wyższe obroty na wysokim biegu)

Moc silnika to jedno, a przełożenie to drugie co w tym takiego trudnego do zrozumienia?

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez Hezen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na pewno z ta skrzynia jest coś nie tak, innej opcji nie ma.... niestety nic nie pisze, morze był jakiś szlif nie wiem........

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...