wypor Opublikowano 20 Lutego 2016 Opublikowano 20 Lutego 2016 (edytowane) Koledzy 2 pytania mam: Jak się sprawy mają z wymianą kierownicy na S-line z B6? (np. http://allegro.pl/kierownica-skora-airbag-audi-a3-8l-a4-b6-s-line-i5828776370.html) Trzeba coś rezać czy p&p? I jak to jest, gdybym się zdecydował na multifunkcję i chciał ją pogodzić ze swoim rns-em? Co wtedy brać najlepiej? Kierę z C5 czy z B6? Auto mam z 2000 r. także już zapewne na dużym wieloklinie. Z góry dzięki za pomoc. Edytowane 7 Marca 2016 przez wypor
Reggi Opublikowano 20 Lutego 2016 Opublikowano 20 Lutego 2016 Jak trzy ramienna to lepiej z A2 A3 8L -lift lub A6 C5 Lift
wypor Opublikowano 20 Lutego 2016 Autor Opublikowano 20 Lutego 2016 (edytowane) Niezły zbieg okoliczności. Kolega Houdini polecał mi Twoje usługi i o kierownicy myślę właśnie w kontekście oddania Ci jej do obszycia. Czemu B6 zła, a lepsza C5? Edytowane 20 Lutego 2016 przez wypor
Reggi Opublikowano 22 Lutego 2016 Opublikowano 22 Lutego 2016 One są prawie takie same tylko ta od C5 ma dwa miejsca na kabelki od taśmy, a ta od B6 ma trzy kabelki z taką płytką za stelażem. Jak miałem A6 C5 to miałem problem z klaksonem na kierze z B6, a na poliftowej z C5 nie było problemów.
wypor Opublikowano 7 Marca 2016 Autor Opublikowano 7 Marca 2016 (edytowane) Kupiłem kierę od C5. Rozumiem, że do szczęścia potrzebne mi są jeszcze: taśma airbag przekaźnik (na module mam hw03) wiązka multifunkcji I niezależnie od kiery licznik FIS VDO + tuner tmc + wiązki. Dobrze to widzę? Czy coś pominąłem? Edytowane 7 Marca 2016 przez wypor
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się