Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zagadkowa usterka


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Prosze o pomoc w audi a4 b6 kombi 2003 zapalila sie kontrolka silnika.

Auto zrobilo sie glosne przy szybkim puszczaniu gazu cos strzela pod maska wyskakuja bledy p1504 oraz3040 auto jest u 5 mechanika i kazdy sie poddaje w chwili obecnej zostal wymieniony napinacz paska rozrzadu ale niestety okazalo sie ze ustrrka nie zniknela ...prosze o pomoc

Z gory dziekuje

Opublikowano

Co do pierwszego błędu to może być nieszczelność w układzie dolotowym. nalezy sprawdzić wszelkie węże wężyki w układzie dolotowym oraz uszczelki kolektora i egr.

Opublikowano

Sprawdz zawor pcv czy jest sprawny.

Opublikowano

Oznaczenie silnika ?

Opublikowano

AWA ?

Trzeba sprawdzic szczelnosc całego dolotu.

Opublikowano

Sprawdz zawor pcv czy jest sprawny.

Witaj dzwonilam do mechanika stwierdzil ze nie moze byc ten zawor bo by sie palila ikonka ....

Co do bledu 1504 eyskoczyl czujnik g 40 i 28

Wymienili napinacz rozrzadu i nie wiedza co dalek

Opublikowano

Nic sie nie musi palic na desce. Mialem tak u siebie. Zawory PCV sie wymienia nawet profilaktycznie.Wymiana kosztuje 140zl a potrafi zaoszczedzic dużo nerwów.

Opublikowano

Nic sie nie musi palic na desce. Mialem tak u siebie. Zawory PCV sie wymienia nawet profilaktycznie.Wymiana kosztuje 140zl a potrafi zaoszczedzic dużo nerwów.

Czy mowimy o zaworze ktory odprowadza spaliny ?

Nic sie nie

musi palic na desce. Mialem tak u siebie. Zawory PCV sie wymienia nawet profilaktycznie.Wymiana kosztuje 140zl a potrafi zaoszczedzic dużo nerwów.

Czy mowimy o zaworze ktory odprowadza spaliny ?
Czyli zawor egr
Opublikowano

Zawor egr to nie pcv. Pcv jest zaworem odpowietrzajacym skrzynię korbowa.

Opublikowano

Czy przez ten zawór mogą wyskawiwac te dwa błędy p1504 i0340

Opublikowano (edytowane)

Ten P1504 jak najbardziej moze byc spowodowany niesprawna odma. Drugi to blad zwiazany z pozycja walka rozrzadu. Albo padl elektrozawor sterujacy zmienna faza albo sam fazator na walku, czujnik polozenia wałka albo lancuch jest juz tak luzny ze kąt przestawienia walka jest juz poza zakresem tolerancji.

Edytowane przez piotrekb_tt
Opublikowano

Logi kanałów 032 i 033 powiedziały by czy jest problem z odma lub nieszczelnoscia :) sprawdzilbym te kanały na miejscu tych cudownych mechaników od razu.

Opublikowano

Piaty mechanik sie poddal wymienil napinacz koszt 600 zl bo orginalny audi...robocizna 300 zl 900 zl lzejsza usterka nie usunieta ....

Zostaje mi serwis audi juz sie boje ceny :(

Opublikowano (edytowane)

A logi kanałów sprawdzone 032 i 033? Najlepiej wrzucić tu na forum przegonić auto i będzie można to i owo powiedzieć. Wymieniony został napinacz łańcucha rozrządu czy coś innego?

A i jeszcze jakby dało radę nagrać jak ten silnik pracuje i z którego miejsca dochodzi to "strzelanie" spod maski. Bo jak okolice pompy lub napinacza to podejrzewałbym coś gorszego...

Edytowane przez arek_cccp
Opublikowano

Logi kanałów 032 i 033 powiedziały by czy jest problem z odma lub nieszczelnoscia :) sprawdzilbym te kanały na miejscu tych cudownych mechaników od razu.

Arek, problem w tym ze 90% mechanikow wimieniaczy potrafi tylko kody błędów odczytac. Bloki a tym bardziej logi to czarna magia. Tak jak mowisz, jesli będzie nieszczelnosc to korekcja to pokaże
Opublikowano

A logi kanałów sprawdzone 032 i 033? Najlepiej wrzucić tu na forum przegonić auto i będzie można to i owo powiedzieć. Wymieniony został napinacz łańcucha rozrządu czy coś innego?

A i jeszcze jakby dało radę nagrać jak ten silnik pracuje i z którego miejsca dochodzi to "strzelanie" spod maski. Bo jak okolice pompy lub napinacza to podejrzewałbym coś gorszego...

Drogi arku zostal wymieniony napinacz paska rozrzadu ...

Strzelanie slychac z okolic odmy.....

Opublikowano

Czyli odma do zrobienia standard w tych silnikach wyżej już było o tym wspominane... błąd położenia wałka to jest problem albo łańcucha z tyłu spinającego wałki albo czujnika lub co gorsza walek jest na tyle wytarty i możliwe ,że do wymiany. Moc samochodu jest na pewno taka sama jak zawsze ? Tak z ciekawości słychać z tyłu na rozgrzanym silniku taki metaliczny dźwięk pod pokrywą?

Opublikowano

Czyli odma do zrobienia standard w tych silnikach wyżej już było o tym wspominane... błąd położenia wałka to jest problem albo łańcucha z tyłu spinającego wałki albo czujnika lub co gorsza walek jest na tyle wytarty i możliwe ,że do wymiany. Moc samochodu jest na pewno taka sama jak zawsze ? Tak z ciekawości słychać z tyłu na rozgrzanym silniku taki metaliczny dźwięk pod pokrywą?

Tak arku moc jest taka sama a jesli chodzi o metaliczny dzwiek ...to slychac go jak przygazuje sie mocno auto

Opublikowano

Czyli odma do zrobienia standard w tych silnikach wyżej już było o tym wspominane... błąd położenia wałka to jest problem albo łańcucha z tyłu spinającego wałki albo czujnika lub co gorsza walek jest na tyle wytarty i możliwe ,że do wymiany. Moc samochodu jest na pewno taka sama jak zawsze ? Tak z ciekawości słychać z tyłu na rozgrzanym silniku taki metaliczny dźwięk pod pokrywą?

Tak arku moc jest taka sama a jesli chodzi o metaliczny dzwiek ...to slychac go jak przygazuje sie mocno auto
Sprawdz jescze szklanke popychacza pompy paliwa. Może byc już przetarta na wylot i krzywka jezdzi sobie po trzpieniu pompy. Stąd metaliczny dzwiek. Zastanawia mnie tylko po co ktos wymienil napinacz paska rozrzadu?? Czujnik i tak jest na walku ssacym i jezeli znaki sie zgadzaja od strony kół rozrzadu to w takim ukladzie rozrzadu jak w tfsi pierwsze co sie robi to sprawdza sie ustawienie walkow wzgledem siebie. Trzeba zdjac dekiel i zalozyc blokady. Z reszta tutaj podobnie jak w 1.8t lancuszek i napinacz podlegaja wymianie bo klekocza po przebiegach.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...