Kamila Jezierska Opublikowano 21 Lutego 2016 Opublikowano 21 Lutego 2016 Prosze o pomoc w audi a4 b6 kombi 2003 zapalila sie kontrolka silnika. Auto zrobilo sie glosne przy szybkim puszczaniu gazu cos strzela pod maska wyskakuja bledy p1504 oraz3040 auto jest u 5 mechanika i kazdy sie poddaje w chwili obecnej zostal wymieniony napinacz paska rozrzadu ale niestety okazalo sie ze ustrrka nie zniknela ...prosze o pomoc Z gory dziekuje
iwadrian Opublikowano 21 Lutego 2016 Opublikowano 21 Lutego 2016 Co do pierwszego błędu to może być nieszczelność w układzie dolotowym. nalezy sprawdzić wszelkie węże wężyki w układzie dolotowym oraz uszczelki kolektora i egr.
piotrekb_tt Opublikowano 21 Lutego 2016 Opublikowano 21 Lutego 2016 Sprawdz zawor pcv czy jest sprawny.
Kamila Jezierska Opublikowano 21 Lutego 2016 Autor Opublikowano 21 Lutego 2016 Oznaczenie silnika ? 2.0 fsi
Dev Opublikowano 21 Lutego 2016 Opublikowano 21 Lutego 2016 AWA ? Trzeba sprawdzic szczelnosc całego dolotu.
Kamila Jezierska Opublikowano 22 Lutego 2016 Autor Opublikowano 22 Lutego 2016 Sprawdz zawor pcv czy jest sprawny.Witaj dzwonilam do mechanika stwierdzil ze nie moze byc ten zawor bo by sie palila ikonka ....Co do bledu 1504 eyskoczyl czujnik g 40 i 28 Wymienili napinacz rozrzadu i nie wiedza co dalek
piotrekb_tt Opublikowano 22 Lutego 2016 Opublikowano 22 Lutego 2016 Nic sie nie musi palic na desce. Mialem tak u siebie. Zawory PCV sie wymienia nawet profilaktycznie.Wymiana kosztuje 140zl a potrafi zaoszczedzic dużo nerwów.
Kamila Jezierska Opublikowano 22 Lutego 2016 Autor Opublikowano 22 Lutego 2016 Nic sie nie musi palic na desce. Mialem tak u siebie. Zawory PCV sie wymienia nawet profilaktycznie.Wymiana kosztuje 140zl a potrafi zaoszczedzic dużo nerwów. Czy mowimy o zaworze ktory odprowadza spaliny ? Nic sie nie musi palic na desce. Mialem tak u siebie. Zawory PCV sie wymienia nawet profilaktycznie.Wymiana kosztuje 140zl a potrafi zaoszczedzic dużo nerwów. Czy mowimy o zaworze ktory odprowadza spaliny ?Czyli zawor egr
piotrekb_tt Opublikowano 22 Lutego 2016 Opublikowano 22 Lutego 2016 Zawor egr to nie pcv. Pcv jest zaworem odpowietrzajacym skrzynię korbowa.
Kamila Jezierska Opublikowano 22 Lutego 2016 Autor Opublikowano 22 Lutego 2016 Czy przez ten zawór mogą wyskawiwac te dwa błędy p1504 i0340
piotrekb_tt Opublikowano 22 Lutego 2016 Opublikowano 22 Lutego 2016 (edytowane) Ten P1504 jak najbardziej moze byc spowodowany niesprawna odma. Drugi to blad zwiazany z pozycja walka rozrzadu. Albo padl elektrozawor sterujacy zmienna faza albo sam fazator na walku, czujnik polozenia wałka albo lancuch jest juz tak luzny ze kąt przestawienia walka jest juz poza zakresem tolerancji. Edytowane 22 Lutego 2016 przez piotrekb_tt
arek_cccp Opublikowano 22 Lutego 2016 Opublikowano 22 Lutego 2016 Logi kanałów 032 i 033 powiedziały by czy jest problem z odma lub nieszczelnoscia sprawdzilbym te kanały na miejscu tych cudownych mechaników od razu.
Kamila Jezierska Opublikowano 22 Lutego 2016 Autor Opublikowano 22 Lutego 2016 Piaty mechanik sie poddal wymienil napinacz koszt 600 zl bo orginalny audi...robocizna 300 zl 900 zl lzejsza usterka nie usunieta .... Zostaje mi serwis audi juz sie boje ceny
arek_cccp Opublikowano 22 Lutego 2016 Opublikowano 22 Lutego 2016 (edytowane) A logi kanałów sprawdzone 032 i 033? Najlepiej wrzucić tu na forum przegonić auto i będzie można to i owo powiedzieć. Wymieniony został napinacz łańcucha rozrządu czy coś innego? A i jeszcze jakby dało radę nagrać jak ten silnik pracuje i z którego miejsca dochodzi to "strzelanie" spod maski. Bo jak okolice pompy lub napinacza to podejrzewałbym coś gorszego... Edytowane 22 Lutego 2016 przez arek_cccp
piotrekb_tt Opublikowano 22 Lutego 2016 Opublikowano 22 Lutego 2016 Logi kanałów 032 i 033 powiedziały by czy jest problem z odma lub nieszczelnoscia sprawdzilbym te kanały na miejscu tych cudownych mechaników od razu.Arek, problem w tym ze 90% mechanikow wimieniaczy potrafi tylko kody błędów odczytac. Bloki a tym bardziej logi to czarna magia. Tak jak mowisz, jesli będzie nieszczelnosc to korekcja to pokaże
Kamila Jezierska Opublikowano 22 Lutego 2016 Autor Opublikowano 22 Lutego 2016 A logi kanałów sprawdzone 032 i 033? Najlepiej wrzucić tu na forum przegonić auto i będzie można to i owo powiedzieć. Wymieniony został napinacz łańcucha rozrządu czy coś innego? A i jeszcze jakby dało radę nagrać jak ten silnik pracuje i z którego miejsca dochodzi to "strzelanie" spod maski. Bo jak okolice pompy lub napinacza to podejrzewałbym coś gorszego... Drogi arku zostal wymieniony napinacz paska rozrzadu ...Strzelanie slychac z okolic odmy.....
arek_cccp Opublikowano 22 Lutego 2016 Opublikowano 22 Lutego 2016 Czyli odma do zrobienia standard w tych silnikach wyżej już było o tym wspominane... błąd położenia wałka to jest problem albo łańcucha z tyłu spinającego wałki albo czujnika lub co gorsza walek jest na tyle wytarty i możliwe ,że do wymiany. Moc samochodu jest na pewno taka sama jak zawsze ? Tak z ciekawości słychać z tyłu na rozgrzanym silniku taki metaliczny dźwięk pod pokrywą?
Kamila Jezierska Opublikowano 22 Lutego 2016 Autor Opublikowano 22 Lutego 2016 Czyli odma do zrobienia standard w tych silnikach wyżej już było o tym wspominane... błąd położenia wałka to jest problem albo łańcucha z tyłu spinającego wałki albo czujnika lub co gorsza walek jest na tyle wytarty i możliwe ,że do wymiany. Moc samochodu jest na pewno taka sama jak zawsze ? Tak z ciekawości słychać z tyłu na rozgrzanym silniku taki metaliczny dźwięk pod pokrywą? Tak arku moc jest taka sama a jesli chodzi o metaliczny dzwiek ...to slychac go jak przygazuje sie mocno auto
piotrekb_tt Opublikowano 22 Lutego 2016 Opublikowano 22 Lutego 2016 Czyli odma do zrobienia standard w tych silnikach wyżej już było o tym wspominane... błąd położenia wałka to jest problem albo łańcucha z tyłu spinającego wałki albo czujnika lub co gorsza walek jest na tyle wytarty i możliwe ,że do wymiany. Moc samochodu jest na pewno taka sama jak zawsze ? Tak z ciekawości słychać z tyłu na rozgrzanym silniku taki metaliczny dźwięk pod pokrywą?Tak arku moc jest taka sama a jesli chodzi o metaliczny dzwiek ...to slychac go jak przygazuje sie mocno autoSprawdz jescze szklanke popychacza pompy paliwa. Może byc już przetarta na wylot i krzywka jezdzi sobie po trzpieniu pompy. Stąd metaliczny dzwiek. Zastanawia mnie tylko po co ktos wymienil napinacz paska rozrzadu?? Czujnik i tak jest na walku ssacym i jezeli znaki sie zgadzaja od strony kół rozrzadu to w takim ukladzie rozrzadu jak w tfsi pierwsze co sie robi to sprawdza sie ustawienie walkow wzgledem siebie. Trzeba zdjac dekiel i zalozyc blokady. Z reszta tutaj podobnie jak w 1.8t lancuszek i napinacz podlegaja wymianie bo klekocza po przebiegach.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się