adamek1994 Opublikowano 24 Lutego 2016 Opublikowano 24 Lutego 2016 Witam prosił bym o pomoc w zdiagnozowaniu usterki w mojej audi.Problem polega na tym że jest słabawa,troszkę lepiej jest po czyszczeniu kolektora dolotowego ale to jeszcze nie to.Wstawiam logi dynamiczne.Silnik oleju nie pobiera. http://vaglog.pl/log_251612.html http://vaglog.pl/log_251609.html http://vaglog.pl/log_251610.html http://vaglog.pl/log_251611.html http://vaglog.pl/log_251613.html http://vaglog.pl/log_251614.html http://vaglog.pl/log_251615.html http://vaglog.pl/log_251616.html
lukaszooo Opublikowano 24 Lutego 2016 Opublikowano 24 Lutego 2016 turbo pozno wstaje, szukaj nieszczelności dolotu. Wstaw 01 statycznie i 00BS
adamek1994 Opublikowano 24 Lutego 2016 Autor Opublikowano 24 Lutego 2016 To znaczy się ten wąż gruby od turba co jest połączony z filtrem powietrza i odmą ??
adamek1994 Opublikowano 25 Lutego 2016 Autor Opublikowano 25 Lutego 2016 No nic będę szukał i te logi wstawi co napisałeś żebym sprawdził. Oto logi statyczne zrobiłem tez 003. http://vaglog.pl/log_251841.html http://vaglog.pl/log_251842.html http://vaglog.pl/log_251843.html
Leopold27 Opublikowano 25 Lutego 2016 Opublikowano 25 Lutego 2016 Jak masz możliwość to podmień przeplywkę bo kończy żywot.
lukaszooo Opublikowano 25 Lutego 2016 Opublikowano 25 Lutego 2016 To nie AFN, wartości przepływki (1Z/AHU, ALE) -> 750 do 850mg więc jak dla mnie jest ok. Dawke paliwa mozna by lekko zwiększyć, kąt wtrysku masz ok.
adamek1994 Opublikowano 25 Lutego 2016 Autor Opublikowano 25 Lutego 2016 Nie wiem czy ta dawka ma jakiś sens bo wcześniej było 2.6 a z tego co czytałem to im mniejsza to dawka większa tak ?? Właśnie nie wiem co z tą przepływką bo to odpływa dużo jedno od drugiego.
Leopold27 Opublikowano 25 Lutego 2016 Opublikowano 25 Lutego 2016 To nie AFN, wartości przepływki (1Z/AHU, ALE) -> 750 do 850mg więc jak dla mnie jest ok. Dawke paliwa mozna by lekko zwiększyć, kąt wtrysku masz ok. Może i tak ale i tak sporo przepływka zaniża nawet przy tym przepływie co podał kolega od 2700obr już przepływ jest za mały,wymień przepływomierz i po sprawie,dawkę możesz skorygować na ok 3.2 mg ale nie musisz bo żadnej różnicy nie odczujesz.
adamek1994 Opublikowano 25 Lutego 2016 Autor Opublikowano 25 Lutego 2016 A czy da go rade jakoś przeczyścić czy jak na krótki czas?? bo do tanich rzeczy to nie należy.
Leopold27 Opublikowano 25 Lutego 2016 Opublikowano 25 Lutego 2016 Możesz spróbować przeczyścić środkiem w sprayu,nie zaszkodzi ale nie ma gwarancji że pomoże.
adamek1994 Opublikowano 26 Lutego 2016 Autor Opublikowano 26 Lutego 2016 Dobra ok będę działał. Dobra podmieniłem przepływkę z seata Leona asv ale nie odczułem znacznej różnicy morze troszkę.Co do turba to nigdzie na dolocie nie zauważyłem nieszczelności.
lukaszooo Opublikowano 26 Lutego 2016 Opublikowano 26 Lutego 2016 Odrazu pisałem ze przepływka wygląda ok. Masz problem z doładowaniem i dlatego są troche dziwne masy powietrza.
adamek1994 Opublikowano 27 Lutego 2016 Autor Opublikowano 27 Lutego 2016 A czy można podpiąć na krótko z turba prosto do kolektora ssącego omijając te chłodnice tak na spróbować ??? ten wąż powinien twardnieć po dodaniu gazu na chwile czy tak jak się długo trzyma i dopiero czuć ze twardnieje.
lukaszooo Opublikowano 27 Lutego 2016 Opublikowano 27 Lutego 2016 szczelnie zatkaj dolot przy filtrze powietrza, wypnij przewód z EGR i dmuchnij w niego powietrzem (wszystko musi być szczelne), opisana metoda to tak zwane cisnienieowe sprawdzanie dolotu i wtedy wychodzi najmniejsza nieszczelność.
adamek1994 Opublikowano 27 Lutego 2016 Autor Opublikowano 27 Lutego 2016 (edytowane) A więc tak jak przytkałem dolot przy filtrze to słychać było syczenie wykręciłem cały filtr i tam na spodzie są dziurki czy one mają byc?? i są do tego wrazie jakby woda się dostała to nimi ucieknie ?? A jak przytkałem sam dolot ten już za przepływką to samochód gaśnie i wszystkie węże ściska. egr odpiąłem i w ten wężyk da się w niego dmuchnąć.Ale pociągnąć do siebie za bardzo się nie da. Edytowane 27 Lutego 2016 przez adamek1994
lukaszooo Opublikowano 28 Lutego 2016 Opublikowano 28 Lutego 2016 Ale to na zgaszonym i dmuchasz sprezonym powietrzem ☺
adamek1994 Opublikowano 28 Lutego 2016 Autor Opublikowano 28 Lutego 2016 (edytowane) Hehe no tak nie przyszło też mi to do głowy. Sprawdziłem sprężonym powietrzem, powietrze uchodziło tym wężykiem co idzie do filtra powietrza jak przytkałem to szczelnie było. Dodam jeszcze ze parę razy w czasie jazdy mi się kontrolka od świec żarowych zapaliła. Edytowane 5 Marca 2016 przez adamek1994
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się