Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Diagnostyka logów audi a4 b5 1.9tdi ahu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam prosił bym o pomoc w zdiagnozowaniu usterki w mojej audi.Problem polega na tym że jest słabawa,troszkę lepiej jest po czyszczeniu kolektora dolotowego ale to jeszcze nie to.Wstawiam logi dynamiczne.Silnik oleju nie pobiera.

http://vaglog.pl/log_251612.html

http://vaglog.pl/log_251609.html

http://vaglog.pl/log_251610.html

http://vaglog.pl/log_251611.html

http://vaglog.pl/log_251613.html

http://vaglog.pl/log_251614.html

http://vaglog.pl/log_251615.html

http://vaglog.pl/log_251616.html

Opublikowano

turbo pozno wstaje, szukaj nieszczelności dolotu.

Wstaw 01 statycznie i 00BS

Opublikowano

To znaczy się ten wąż gruby od turba co jest połączony z filtrem powietrza i odmą ??

Opublikowano

dolotu masz troszkę wiecej :)

Opublikowano

Jak masz możliwość to podmień przeplywkę bo kończy żywot.

Opublikowano

To nie AFN, wartości przepływki (1Z/AHU, ALE) -> 750 do 850mg więc jak dla mnie jest ok.

Dawke paliwa mozna by lekko zwiększyć, kąt wtrysku masz ok.

Opublikowano

Nie wiem czy ta dawka ma jakiś sens bo wcześniej było 2.6 a z tego co czytałem to im mniejsza to dawka większa tak ?? Właśnie nie wiem co z tą przepływką bo to odpływa dużo jedno od drugiego.

Opublikowano

To nie AFN, wartości przepływki (1Z/AHU, ALE) -> 750 do 850mg więc jak dla mnie jest ok.

Dawke paliwa mozna by lekko zwiększyć, kąt wtrysku masz ok.

Może i tak ale i tak sporo przepływka zaniża nawet przy tym przepływie co podał kolega od 2700obr już przepływ jest za mały,wymień przepływomierz i po sprawie,dawkę możesz skorygować na ok 3.2 mg ale nie musisz bo żadnej różnicy nie odczujesz.

Opublikowano

A czy da go rade jakoś przeczyścić czy jak na krótki czas?? bo do tanich rzeczy to nie należy.

Opublikowano

Możesz spróbować przeczyścić środkiem w sprayu,nie zaszkodzi ale nie ma gwarancji że pomoże.

Opublikowano

Zaszkodzić też moze.

Opublikowano

Dobra ok będę działał.


Dobra podmieniłem przepływkę z seata Leona asv ale nie odczułem znacznej różnicy morze troszkę.Co do turba to nigdzie na dolocie nie zauważyłem nieszczelności.

Opublikowano

Odrazu pisałem ze przepływka wygląda ok. Masz problem z doładowaniem i dlatego są troche dziwne masy powietrza.

Opublikowano

A czy można podpiąć na krótko z turba prosto do kolektora ssącego omijając te chłodnice tak na spróbować ??? ten wąż powinien twardnieć po dodaniu gazu na chwile czy tak jak się długo trzyma i dopiero czuć ze twardnieje.

Opublikowano

szczelnie zatkaj dolot przy filtrze powietrza, wypnij przewód z EGR i dmuchnij w niego powietrzem (wszystko musi być szczelne), opisana metoda to tak zwane cisnienieowe sprawdzanie dolotu i wtedy wychodzi najmniejsza nieszczelność.

Opublikowano (edytowane)

A więc tak jak przytkałem dolot przy filtrze to słychać było syczenie wykręciłem cały filtr i tam na spodzie są dziurki czy one mają byc?? i są do tego wrazie jakby woda się dostała to nimi ucieknie ?? A jak przytkałem sam dolot ten już za przepływką to samochód gaśnie i wszystkie węże ściska.


egr odpiąłem i w ten wężyk da się w niego dmuchnąć.Ale pociągnąć do siebie za bardzo się nie da.

Edytowane przez adamek1994
Opublikowano

Ale to na zgaszonym i dmuchasz sprezonym powietrzem ☺

Opublikowano (edytowane)

Hehe no tak nie przyszło też mi to do głowy.


Sprawdziłem sprężonym powietrzem, powietrze uchodziło tym wężykiem co idzie do filtra powietrza jak przytkałem to szczelnie było.

Dodam jeszcze ze parę razy w czasie jazdy mi się kontrolka od świec żarowych zapaliła.

Edytowane przez adamek1994

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...