kamil588 Opublikowano 24 Lutego 2016 Opublikowano 24 Lutego 2016 Witam forumowicze. Pacjent to A4 B5 Avant 2.8 Q. Auto mam od niedawna, kupiłem je ze świadomością że z gazem "coś sie dzieje". Auto przy przełączaniu się na gaz czasami delikatnie poszarpywało. Późniejszym objawem było takie samo szarpnięcie przy mocniejszym dodaniu gazu podczas jazdy. Teraz auto przełączając się na gaz trzęsie budą jak diesel, obroty falują i auto gaśnie. Po porządnym rozgrzaniu silnika i przełączeniu na gaz auto niby jeździ na LPG ale ciągle coś szarpie, dławi się.. Instalacja LOVATO, filtry zmieniane kilka tyś temu. Dziś podpinany u jakiegoś gaziarza i nie wyrzuciło żadnych błędów. Co to może być? Wtryski? Moje pierwsze auto z instalacją LPG dlatego się docieram w tym temacie.
jacek70 Opublikowano 24 Lutego 2016 Opublikowano 24 Lutego 2016 W pierwszej kolejności i sprawdź mapy gazu. Może się rozjechały. ?
kamil588 Opublikowano 24 Lutego 2016 Autor Opublikowano 24 Lutego 2016 A jakbys miał to przetłumaczyć laikowi w kwestiach gazu? Jak sprawdzic mapy?
Ever Opublikowano 7 Marca 2016 Opublikowano 7 Marca 2016 Co tu doradzać skoro podpinany u "gaziarza" "filtry zmieniane kilka tyś temu". Proponuje zmienić "gaziarza".
grzesiek1495 Opublikowano 15 Marca 2016 Opublikowano 15 Marca 2016 Witam forumowicze. Pacjent to A4 B5 Avant 2.8 Q. Auto mam od niedawna, kupiłem je ze świadomością że z gazem "coś sie dzieje". Auto przy przełączaniu się na gaz czasami delikatnie poszarpywało. Późniejszym objawem było takie samo szarpnięcie przy mocniejszym dodaniu gazu podczas jazdy. Teraz auto przełączając się na gaz trzęsie budą jak diesel, obroty falują i auto gaśnie. Po porządnym rozgrzaniu silnika i przełączeniu na gaz auto niby jeździ na LPG ale ciągle coś szarpie, dławi się.. Instalacja LOVATO, filtry zmieniane kilka tyś temu. Dziś podpinany u jakiegoś gaziarza i nie wyrzuciło żadnych błędów. Co to może być? Wtryski? Moje pierwsze auto z instalacją LPG dlatego się docieram w tym temacie. Kolego problem ruszył z miejsca? Mam dosłownie to samo, będąc u jednego gazownika stwierdzono mi że to wtryski. Zajechałem do drugiego 'po znajomych pytaniu' i powiedział że to żadne wtryski lecz na kompie nic mu nie wyskoczyło i jak na złość podczas jazdy z nim nic się nie działo, a jak na złość po odstawieniu go zaczął przerywać jak cholera i kiedy już chciałem się zawracać to nagle 'naprawił się'. U mnie jedynie na co narzekał to na zbyt duże ciśnienie na reduktorze.
lukirks83 Opublikowano 14 Maja 2016 Opublikowano 14 Maja 2016 po pierwsze odłącz gaz całkowicie wyjmując bezpiecznik, zdejmij kleme z auk na 15 min i podłącz ponownie, pojeździj na benzynie ok 300 km-gaz cały czas odłączony.Po 300 km włóż bezpiecznik i niech sam się przełączy na gaz.Zobaczysz wtedy czy jest róznica. U mnie był podobny problem i jeździłem po gaziarzach po czym sam kupiłem kabelek podłączyłem sie pod gaz i okazało się, że ciśnienie MAP jest za niskie dlatego przełączał się na benzynę. Wtryski widać po podłączeniu kompa także gaziarz powinien to zobaczyc. Zrób jak wyżej to będziemy dlaej szukać bo wydasz kasę a się okaże że to tylko MAP Sensor
grzesiek1495 Opublikowano 3 Czerwca 2016 Opublikowano 3 Czerwca 2016 po pierwsze odłącz gaz całkowicie wyjmując bezpiecznik, zdejmij kleme z auk na 15 min i podłącz ponownie, pojeździj na benzynie ok 300 km-gaz cały czas odłączony.Po 300 km włóż bezpiecznik i niech sam się przełączy na gaz.Zobaczysz wtedy czy jest róznica. U mnie był podobny problem i jeździłem po gaziarzach po czym sam kupiłem kabelek podłączyłem sie pod gaz i okazało się, że ciśnienie MAP jest za niskie dlatego przełączał się na benzynę. Wtryski widać po podłączeniu kompa także gaziarz powinien to zobaczyc. Zrób jak wyżej to będziemy dlaej szukać bo wydasz kasę a się okaże że to tylko MAP Sensor Sam fakt pojeżdżenia na benzynie z odłączonym gazem naprawi to? Czy to tylko ułatwi diagnozę? ile lat ma instalacja? Nie mam pojęcia, mam to auto od grudnia a gaz zakładany był 'prywatnie'...
mortek1986 Opublikowano 3 Czerwca 2016 Opublikowano 3 Czerwca 2016 mi gasł bo reduktor padał , wymieniłem i działa idealnie, nie jest odczuwalny moment tzrełanczania
grzesiek1495 Opublikowano 4 Czerwca 2016 Opublikowano 4 Czerwca 2016 mi gasł bo reduktor padał , wymieniłem i działa idealnie, nie jest odczuwalny moment tzrełanczania Podczas jazdy też przerywał czy tylko gasł przy przełączeniu? Teraz jak jest ciepło i włączam klime to masakrycznie szarpie ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się