bziko86 Opublikowano 24 Lutego 2016 Opublikowano 24 Lutego 2016 witam. kąt synchronizacji wynosi u mnie -2.2. dodam ze auto jakos slabiej czasem idzie czasem lepiej zalezy chyba od pogody przeplywka pokazuje tez zle np wartosc zadana 400 a rzeczywista jest o 200 wieksza..nie wiem czy jesli wyeliminuje te dwie rzeczy auto zacznie sie sprawowac lepiej czy jak?
Herdas Opublikowano 24 Lutego 2016 Opublikowano 24 Lutego 2016 Kat zmień bliżej 0, co do przeplywki wartosc przeplywki patrzyles na jałowym?
nik23 Opublikowano 24 Lutego 2016 Opublikowano 24 Lutego 2016 Po pierwsze przestaw rozrząd, i dopiero zrób logi i wrzuć. Po drugie masz zaślepiony egr? Po trzecie jak raz lepiej jedzie raz gorzej to obadaj sprawe luźnego krućca na vacum,
bziko86 Opublikowano 24 Lutego 2016 Autor Opublikowano 24 Lutego 2016 na jalowym tez pokazywal wartosci duzo wieksze niz zadane. nie pamietam dokladnie jakie to byly ale wiem ze np o 150 do 200 wiecej bylo rzeczywiste niz zadane egr na vagu pokazywalo tak jakby byl zaslepiony jest obklejony silikonem dookola widocznie komus cieklo i go zaslepili logow nie wrzuce bo po pierwsze nie umiem a po drugie to nie ja uzywalem vaga bo po prostu nie mam tylko kolega mi sprawdzil
nik23 Opublikowano 24 Lutego 2016 Opublikowano 24 Lutego 2016 Popros kolege o logi niech porobi i wrzuci na vaglog.pl Na jalowym egr sie usypia i dlatego takie wskazania, po przegazowaniu powinno normalnie wskazywać, więc raczej niema problemu z przepływką. Co do vacum to przez nia muł raczej, albo kup inna albo ja wyciąg ja oklep kruciec i oklej klejem do metalu. Nie zadnym silikonem. Uzywka okolo 200 zl tylko szukaj z wkrecanym krućcem i mlodej, gdzieś tu na forum jest chyba wątek Łukasza o wymianie i numerach vacum, jest chyba nawet podwieszony
bziko86 Opublikowano 24 Lutego 2016 Autor Opublikowano 24 Lutego 2016 ale podczas jazdy tez patrzylismy na wskazania i podczas jazdy na 6 biegu gdzie dosc szybko jechalismy wartosci byly duzo wyzsze niz zadane. a co do pompy to gdzie jest ukryta? ok juz widze gdzie jest ta pompa
nik23 Opublikowano 24 Lutego 2016 Opublikowano 24 Lutego 2016 Moze zaslepiony egr, bardzo ci sie poci egr? Kapie juz z niego czy tylko czarny po wierzchu? Mogłbys go wyczyścić jezeli nie zaślepiony moze sie zacina,
bziko86 Opublikowano 24 Lutego 2016 Autor Opublikowano 24 Lutego 2016 chcialem kiedys wyczyscic egr ale jak zobaczylem ze jest zaklejony silikonem to mi sie odechcialo bo akurat nie mialem zadnej uszczelki ani silikonu zeby to zlozyc spowrotem. nie poci sie w ogole widzocznie przez to ze tak zaklejony.
nik23 Opublikowano 24 Lutego 2016 Opublikowano 24 Lutego 2016 Ktoś z nim coś namodził, on moze robič problemy, zacznij od niego i krućca na vacum.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się