lukass992 Opublikowano 25 Lutego 2016 Opublikowano 25 Lutego 2016 Witam serdecznie, Jestem nowy na forum więc proszę o wyrozumiałość. Jestem szczęśliwym posiadaczem Audi A4 b7 2007 rok z silnikiem 2.0 Tfsi i mam w planach zmianę silnika. Wiem, że na forum przewijał się temat swapa ale odpowiedzi na nurtujące mnie pytania nie znalazłem. Ze względu na fakt iż moje audi zaraz puści mnie z torbami pod względem tankowania to przyszedł mi do głowy plan montażu LPG ale jak już wiadomo w tym silniku jest to albo mega drogie albo w połączeniu z PB, więc pomyślałem sobie ,że zmienie silnik na 1.8 t a ten sprzedam. Moje pytanie brzmi czy do tego modelu podejdzie każdy silnik z grupy VAG czy musi być o jakimś konkretnym oznaczeniu?Domyślam się że musi być nowa wiązka,komp,kolektor ale czy skrzynia może zostać? i jeszcze jedno czy mogę kupić np audi b5 lub jakiegoś starszego Paska czy musi to być silnik montowany w b7? Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedzi..
arek_cccp Opublikowano 25 Lutego 2016 Opublikowano 25 Lutego 2016 Zły dział na taki temat wybrałeś, poszukaj w silnikach/lpg. Taki swap już robił jeden z użytkowników tego forum. Moim zdaniem kompletny swap 1.8T + różne pierdółki + instalacja po odliczeniu sprzedaży swojego silnika wyjdzie podobnie co włożenie lpg do tfsi.. więc jak masz pewny silnik zdrowy i dobry przebieg to po co kombinować ? Lepiej dołożyć do instalacji śmigać z tfsi..
bartekzks Opublikowano 25 Lutego 2016 Opublikowano 25 Lutego 2016 (edytowane) Co do silników możesz nawet poprzeczny wstawić tylko więcej roboty wtedy (wiem coś o tym ... ) Tak jak Arek pisze w zależności jaki motor kupisz czy np cały przód ,że masz wszystko z pod maski lub tylko motor wiązkę i osprzęt to wtedy różnica w kosztach jest wręcz ogromna (odmy .wydech ....) Jak coś pisz na pw. Edytowane 25 Lutego 2016 przez bartekzks
szymon100s Opublikowano 26 Lutego 2016 Opublikowano 26 Lutego 2016 Kolego to ile ci pali twoje auto ze che Cie puscic z torbami??
Azio Opublikowano 13 Marca 2016 Opublikowano 13 Marca 2016 mi 2.0TFSI pali 11-13 w mieście - i w sumie jeżdżę tylko po mieście Zdarzy się jakiś dłuższy trip, w trasie spokojnie 8Ja na twoim miejscu bym nie robił swapa, znajomy ma 3.2V6 zamontował tam LPG + PB i dobrze jeździ
Madox123 Opublikowano 13 Marca 2016 Opublikowano 13 Marca 2016 Człowieku to dlaczego kupiłeś 2.0 TFSI, trzeba było kupić 1.6 benzynę i wtedy byś był zadowolony!!!!!!! Nie zdajesz sobie sprawy ile to wszystko kosztuje swap na inny silnik.
mastiv1990 Opublikowano 26 Marca 2016 Opublikowano 26 Marca 2016 Jesli myslisz ze wszystkie koszta pokryjesz ze sprzedaży silnika 2.0tfsi to grubo sie mylisz... dorzucisz do całego osprzetu robocizny itp mysle jeszcze raz tyle ile kosztuje sam silnik... wiec bzdura, sprzedaj auto i kup 2.0TDI zrob program i masz duzo momentu do codziennej jazdy i spalanie max 8l w miescie:)
dejmo93 Opublikowano 25 Października 2019 Opublikowano 25 Października 2019 Odkopię temat. Ktoś robił taki swap? Potrzebuję troche informacji
Mordeliuss Opublikowano 25 Października 2019 Opublikowano 25 Października 2019 8 minut temu, dejmo93 napisał: Odkopię temat. Ktoś robił taki swap? Potrzebuję troche informacji Napisz co potrzebujesz a może jakaś mądra głowa podpowie Ci co i jak mimo że nie robiła SWAPA u siebie. Tak czy siak myślę że bez 10K nie podchodź do tego.
dejmo93 Opublikowano 25 Października 2019 Opublikowano 25 Października 2019 Sprawa wygląda tak moja b7 miałem jakiś czas temu wypadek, nie z mojej winy ale oprócz silnika i wnętrza nie wiele się nadaje do użytku, a ostatnio trafiła mi się b7 2.0tfsi z zajechanym silnikiem w dobrych pieniądzach i zastanawiam się nd zakupem. Ogólnie chciałbym wiedzieć czy taki swap jest bardzo problematyczny, jak z mocowaniem silnika, elektryką itp.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się