Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 b7 Swap 2.0 TFSI na 1.8t?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie,

Jestem nowy na forum więc proszę o wyrozumiałość.

Jestem szczęśliwym posiadaczem Audi A4 b7 2007 rok z silnikiem 2.0 Tfsi i mam w planach zmianę silnika. Wiem, że na forum przewijał się temat swapa ale odpowiedzi na nurtujące mnie pytania nie znalazłem.

Ze względu na fakt iż moje audi zaraz puści mnie z torbami pod względem tankowania to przyszedł mi do głowy plan montażu LPG ale jak już wiadomo w tym silniku jest to albo mega drogie albo w połączeniu z PB, więc pomyślałem sobie ,że zmienie silnik na 1.8 t a ten sprzedam. Moje pytanie brzmi czy do tego modelu podejdzie każdy silnik z grupy VAG czy musi być o jakimś konkretnym oznaczeniu?Domyślam się że musi być nowa wiązka,komp,kolektor ale czy skrzynia może zostać? i jeszcze jedno czy mogę kupić np audi b5 lub jakiegoś starszego Paska czy musi to być silnik montowany w b7?

Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedzi..

Opublikowano

Zły dział na taki temat wybrałeś, poszukaj w silnikach/lpg. Taki swap już robił jeden z użytkowników tego forum. Moim zdaniem kompletny swap 1.8T + różne pierdółki + instalacja po odliczeniu sprzedaży swojego silnika wyjdzie podobnie co włożenie lpg do tfsi.. więc jak masz pewny silnik zdrowy i dobry przebieg to po co kombinować ? Lepiej dołożyć do instalacji śmigać z tfsi..

Opublikowano (edytowane)

Co do silników możesz nawet poprzeczny wstawić tylko więcej roboty wtedy (wiem coś o tym ... )

Tak jak Arek pisze w zależności jaki motor kupisz czy np cały przód ,że masz wszystko z pod maski lub tylko motor wiązkę i osprzęt to wtedy różnica w kosztach jest wręcz ogromna (odmy .wydech ....)

Jak coś pisz na pw.

Edytowane przez bartekzks
Opublikowano

Kolego to ile ci pali twoje auto ze che Cie puscic z torbami??

Opublikowano

mi 2.0TFSI pali 11-13 w mieście - i w sumie jeżdżę tylko po mieście ;)
Zdarzy się jakiś dłuższy trip, w trasie spokojnie 8

Ja na twoim miejscu bym nie robił swapa, znajomy ma 3.2V6 zamontował tam LPG + PB i dobrze jeździ

Opublikowano

Człowieku to dlaczego kupiłeś 2.0 TFSI, trzeba było kupić 1.6 benzynę i wtedy byś był zadowolony!!!!!!! Nie zdajesz sobie sprawy ile to wszystko kosztuje swap na inny silnik.

Opublikowano

Jesli myslisz ze wszystkie koszta pokryjesz ze sprzedaży silnika 2.0tfsi to grubo sie mylisz... dorzucisz do całego osprzetu robocizny itp mysle jeszcze raz tyle ile kosztuje sam silnik... wiec bzdura, sprzedaj auto i kup 2.0TDI zrob program i masz duzo momentu do codziennej jazdy i spalanie max 8l w miescie:)

Opublikowano

Odkopię temat. Ktoś robił taki swap? Potrzebuję troche informacji

 

Opublikowano
8 minut temu, dejmo93 napisał:

Odkopię temat. Ktoś robił taki swap? Potrzebuję troche informacji

 

Napisz co potrzebujesz a może jakaś mądra głowa podpowie Ci co i jak mimo że nie robiła SWAPA u siebie. Tak czy siak myślę że bez 10K nie podchodź do tego.

Opublikowano

Sprawa wygląda tak moja b7 miałem jakiś czas temu wypadek, nie z mojej winy ale oprócz silnika i wnętrza nie wiele się nadaje do użytku, a ostatnio trafiła mi się b7 2.0tfsi z zajechanym silnikiem w dobrych pieniądzach i zastanawiam się nd zakupem. Ogólnie chciałbym wiedzieć czy taki swap jest bardzo problematyczny, jak z mocowaniem silnika, elektryką itp. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...