mistrzugt Opublikowano 26 Lutego 2016 Opublikowano 26 Lutego 2016 Witam Mam taki problem - autko szarpie podczas przyspieszania najczesciej przy obrotach ok 2200, 2800 i powyzej 4000 Gorzej jest jak jest temp ponizej -5 to jeszcze bardziej szarpie a do 4tys nie mozna go dokrecic. Odpiolem tez egr, ale jakos specjalnie roznicy nie widze Zalaczam logi: DYNAMICZNE:Grupa 001: http://vaglog.pl/log_252012.htmlGrupa 023: http://vaglog.pl/log_252013.htmlGrupa 010: http://vaglog.pl/log_252014.htmlGrupa 013: http://vaglog.pl/log_252015.htmlGrupa 006: http://vaglog.pl/log_252016.htmlGrupa 011: http://vaglog.pl/log_252017.html STATYCZNE:Grupa 001: http://vaglog.pl/log_252018.htmlGrupa 005: http://vaglog.pl/log_252019.htmlGrupa 006: http://vaglog.pl/log_252020.htmlGrupa 003: http://vaglog.pl/log_252021.htmlGrupa 002: http://vaglog.pl/log_252022.htmlGrupa 004: http://vaglog.pl/log_252023.htmlGrupa 007: http://vaglog.pl/log_252024.htmlGrupa 009: http://vaglog.pl/log_252025.htmlGrupa 010: http://vaglog.pl/log_252026.htmlGrupa 011: http://vaglog.pl/log_252027.htmlGrupa 008: http://vaglog.pl/log_252028.htmlGrupa 012: http://vaglog.pl/log_252029.htmlGrupa 013: http://vaglog.pl/log_252030.htmlGrupa 015: http://vaglog.pl/log_252031.htmlGrupa 016: http://vaglog.pl/log_252032.htmlGrupa 020: http://vaglog.pl/log_252033.htmlGrupa 017: http://vaglog.pl/log_252034.htmlGrupa 022: http://vaglog.pl/log_252035.htmlGrupa 029: http://vaglog.pl/log_252036.htmlGrupa 023: http://vaglog.pl/log_252037.htmlGrupa 041: http://vaglog.pl/log_252038.htmlProsze o info, bo ciezko sie tak jezdzi. Przejzalem tez forum i oprocz uszkodzonego egr nie bardzo mam pomysl co moze byc. tak jak pisalem egr odlaczylem, ale roznicy nie widze. Dzieki
Cin Opublikowano 27 Lutego 2016 Opublikowano 27 Lutego 2016 Co ci da odłaczenie EGR, jedynie co mozesz to zaslepić. Pierwsze co to wymiana filtra paliwa pozniej szukanie jak nie pomoze
lunio666 Opublikowano 27 Lutego 2016 Opublikowano 27 Lutego 2016 (edytowane) Brakuje grupy 3 dynamicznej żeby stwierdzić czy to EGR... po drugie widać ze masz turbo do czyszczenia bo w grupie 11 blok 3 wyjeżdża sporo po za specyfikacje. Tak jak pisał SotoM może to być wina filtra paliwa, miałem taki przypadek w 1.9TDI ze samochód niemogł wkręcić sie na obroty i szarpał podczas przyspieszania przy pełnym gazie. PS zrób jeszcze grupę 8 dynamicznie. Edytowane 27 Lutego 2016 przez lunio666
Musashi Opublikowano 27 Lutego 2016 Opublikowano 27 Lutego 2016 023 tragedia.... a gdzie BS 003 i 011? na poczatek filtr paliwa, jezeli sie nic nie zmieni do kontrli cisnienie paliwa przed i za tandem.
mistrzugt Opublikowano 23 Lipca 2016 Autor Opublikowano 23 Lipca 2016 Witam Sorki za tak dlugie milczenie, ale vcds mi sie zes**l :/ Zastosowalem sie do Waszych podpowiedzi, wymienilem filtr paliwa i auto zaczelo jezdzic Dodatkowo jeszcze wymienione oringi pod pompkami i regulacja i kilka innych pier**l. Mam juz nowe logi, jak mozecie to powiedzcie jak z kondycja silnika, bo chcialbym jakigos wirusa zrobic Wiem, ze jedna pompka kuleje i turbo do czyszczenia... STATYCZNE:Grupa 029: http://vaglog.pl/log_271543.htmlGrupa 002: http://vaglog.pl/log_271544.htmlGrupa 023: http://vaglog.pl/log_271545.htmlGrupa 017: http://vaglog.pl/log_271546.htmlGrupa 013: http://vaglog.pl/log_271547.htmlGrupa 001: http://vaglog.pl/log_271558.htmlGrupa 016: http://vaglog.pl/log_271559.htmlGrupa 022: http://vaglog.pl/log_271560.htmlGrupa 012: http://vaglog.pl/log_271548.htmlGrupa 011: http://vaglog.pl/log_271549.htmlGrupa 010: http://vaglog.pl/log_271550.htmlGrupa 009: http://vaglog.pl/log_271551.htmlGrupa 008: http://vaglog.pl/log_271552.htmlGrupa 007: http://vaglog.pl/log_271553.htmlGrupa 006: http://vaglog.pl/log_271554.htmlGrupa 005: http://vaglog.pl/log_271555.htmlGrupa 004: http://vaglog.pl/log_271556.htmlGrupa 003: http://vaglog.pl/log_271557.html DYNAMICZNE:Grupa 013: http://vaglog.pl/log_271562.htmlGrupa 006: http://vaglog.pl/log_271563.htmlGrupa 011: http://vaglog.pl/log_271570.htmlGrupa 010: http://vaglog.pl/log_271561.htmlGrupa 005: http://vaglog.pl/log_271564.htmlGrupa 007: http://vaglog.pl/log_271565.htmlGrupa 004: http://vaglog.pl/log_271566.htmlGrupa 003: http://vaglog.pl/log_271567.htmlGrupa 002: http://vaglog.pl/log_271568.htmlGrupa 001: http://vaglog.pl/log_271569.html Dzieki
Musashi Opublikowano 27 Lipca 2016 Opublikowano 27 Lipca 2016 niby ok jest. turbina cos sie dlugo sie zbiera. dolot szczelny? zrob BS 003 i 011
piotrsob1 Opublikowano 30 Lipca 2016 Opublikowano 30 Lipca 2016 Sprawdź wtyczki PD-ków , czy nie są luźne konektory i ciśnienie paliwa wytwarzane przez pompę tandemową , na wysokich obrotach powinno być ok 10 barów
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się