Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Rozrząd 2.0 TFSI CDNB


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witajcie, po małym dzwonie mam porozbierany praktycznie cały przód powiedzcie mi czy warto może sprawdzić w jakiej kondycji jest rozrząd głównie chodzi mi o zakres napinacza auto niby ma 150tys grzebane już było na pewno do samego przebiegu nie mam przekonania. Nurtuje mnie jedna rzecz aczkolwiek bez problemu wymieniałam zawsze sobie rozrząd sam, łańcuch mam pierwszy raz i pytanie czy warto samemu pchać łapy może ma ktoś opisaną cała procedurę????

Edytowane przez wrclaguna
Opublikowano

Jak masz wszystko na wierzchu to oczywiście że warto. Bo na 80% łańcuchy masz do wymiany.

Opublikowano

Z tego co patrzyłem to wystarczy zrzucić koło pasowe i zdjąć dolna pokrywę i wsumie napinacz będzie na wierzchu aby postawić diagnozę.

Opublikowano

Aby postawić bardzo wstępną diagnozę, można niby spojrzeć przez otwór w samej obudowie rozrządu.

Opublikowano

Doszedłem do wniosku że czy będzie dobrze czy źle idzie cały nowy zestaw autem będę jeździł do póki b9-ki nie stanieją także jeszcze z jakieś 4-5latek:D W intercarsie mam w ofercie zestaw SWAG miał ktoś z tym producentem doczynienia?

Opublikowano

Podpinam się pod temat...

mam ten sam silnik i ok 175k tys km. Ostatnio lekko poci mi sie pod pokrywą ale jeden mechanik powiedział, że nie ma co tego ruszać chyba, że chce ustawiać rozrząd na nowo bo ponoć przy odkręcaniu pokrywy coś tam sie przestawia od razu...

Moze przy okazji zrobić rozrząd?

Opublikowano

że nie ma co tego ruszać chyba, że chce ustawiać rozrząd na nowo bo ponoć przy odkręcaniu pokrywy coś tam sie przestawia od razu...

to lepiej zmień tego "znawce" na mechanika który zna się na tych silnikach.

Opublikowano

przymierzam sie do zmiany rozrządu, sklep proponuje mi zestaw FAI TCK185NG + pompa wody P659

nie mogę się doszukać specjalnie innej alternatywy, co sądzicie - to dobra jakość , brać?

jak nie to polećcie cos , dzięki z góry

Opublikowano (edytowane)

Hmm minęło już trochę czasu, ale z tego co pamiętam gdy robili mi generalkę silnika, to nie było zamiennika rozrządu i trzeba było kupować w ASO, a jesli były to nie było to warte świeczki...

Oraz jeśli dobrze pamiętam to pompa wody jest na oddzielnym łańcuchu i nie trzeba jej wymieniać z rozrządem - notabene pompa kosztuje pod 2k dla tego modelu.

Prośba o weryfikacje tego, ale chyba coś z prawdy powinno być powyżej ... mam CDNC ...

Edytowane przez ppa4
Opublikowano

fakt, też doczytalem, że pompe wody sie wymienia jak cienkie i nie ma potrzeby jej robić z rozrządem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...