Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] A4 Avant Airride Stylepoznan


style

Rekomendowane odpowiedzi

lifter fotki aut ze stylepoznan będzie można zobaczyć na naszej stronce www.stylepoznan.pl Niestety jeszcze jest w budowie i pewnie przez brak czasu trochę nam zajmie jej skończenie ale już jest kilka galerii ze zlotów i naszych spotów. Tam zobaczysz nasze wszystkie auta.

oki Czekam na zakończenie prac nad stronką. Zapowiada się naprawdę obiecująco. Powodzenia przy dalszych modach. pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednym slowem CZARNA PERLA-cudo na kolach!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ukasz699 o akumulator oczywiście dbam. Jednak w przypadku odmowy współpracy z jego strony pozostaje mi jeszcze zamek w klapie bagażnika. Przy okazji awarii alarmu sprawdziłem jak działa i do auta dostałem się bez problemu. Nie pozbyłbym się zamków w drzwiach gdyby nie było opcji awaryjnego otwarcia auta. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ukasz699 o akumulator oczywiście dbam. Jednak w przypadku odmowy współpracy z jego strony pozostaje mi jeszcze zamek w klapie bagażnika. Przy okazji awarii alarmu sprawdziłem jak działa i do auta dostałem się bez problemu. Nie pozbyłbym się zamków w drzwiach gdyby nie było opcji awaryjnego otwarcia auta. ;)

Nie no masz racje.. No to do przodu :naughty:

Podoba mi sie ta modyfikacja ale droga

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego style:

czy warto montować coś takiego (retorycznie)? jak jest z obsługą, naprawami (rozumiem że kit sobie jest a standartowe zawieszenie naprawiamy normalnie), przeglądami (!), spalaniem i ogólnie jak tym się jeździ.

dla zainteresowanych :):

http://www.chromowane.pl/p_pneumatyczne.php

rozumiem, że można ustawić praktycznie dowolną wysokość zawieszenia. Czy można to traktować jako substytut obniżenia zawieszenia, z którego w dowolnej chwili można zrezygnować jeśli trzeba

pozdrawiam, z góry dzięki..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego style:

czy warto montować coś takiego (retorycznie)? jak jest z obsługą, naprawami (rozumiem że kit sobie jest a standartowe zawieszenie naprawiamy normalnie), przeglądami (!), spalaniem i ogólnie jak tym się jeździ.

dla zainteresowanych :):

http://www.chromowane.pl/p_pneumatyczne.php

rozumiem, że można ustawić praktycznie dowolną wysokość zawieszenia. Czy można to traktować jako substytut obniżenia zawieszenia, z którego w dowolnej chwili można zrezygnować jeśli trzeba

pozdrawiam, z góry dzięki..

Niedawno minął rok od kiedy jeżdżę na tym zawieszeniu i przejechałem nim ok 20 tyś km. Mogę powiedzieć, że warto było to zamontować. Przez ten czas nie miałem żadnych kłopotów, zero awarii. Auto przeszło przegląd bez zastrzeżeń. Spalanie jest takie jak było wcześniej, nie widzę powodu dla którego miało by wzrosnąć... A sama jazda jest ok, auto trzyma się drogi lepiej niż na seryjnym zawieszeniu.

Zawieszenie możesz ustawić na dowolną wysokość. Myślę, że można to traktować jako substytut sportowego zawieszenia. Koledzy z AirStyle zamontowali w tym roku już kilka takich zawieszeń i każdy użytkownik jest z nich bardzo zadowolony. Jedyny minus to cena. Ze względu na części potrzebne do jego zbudowania cena jest wyższa od np zawieszenia gwintowanego.

Mam nadzieje, że odpowiedziałem na wszystkie Twoje pytania. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki - odpowiedź pełna :)

O spalaniu pomyślałem, ze względu na pracę kompresora który napędza cały kit - tak jak podejrzewałem uruchamia się on tylko na chwilę przy podniesieniu (ewentualnym uzupełnieniu butli). Zastanawiałem się czy to nie ma funkcji samopoziomującego się zawieszenia (tak jak w Volvo wersji R), co mogłoby powodować ciągłą pracę kompresora :)

Przegląd: rozumiem, że na rocznym przeglądzie nie ma problemów.

pozdrawiam..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krzysztof102 kompresor uruchamia się tak często jak często się bawisz zawieszeniem. Ale nie ma to większego wpływu na spalanie. A roczny przegląd auto przechodzi jak wszystkie bez problemu.

Co do funkcji samopoziomującego airridu to można to dołożyć. Ja osobiście tej opcji nie mam i nie polecam. Kolega ma takie coś u siebie w Lexusie IS350. Zamówił cały komplet ze stanów i powiem szczerze, że nie opłaca się za to dopłacać. Kompresory praktycznie co chwile się włączają a w momencie ustawiania poziomu słychać pracę zaworów co w dłuższej trasie może być męczące.

oskaro ceny takiego zawieszenia w AirStyle.pl zaczynają się od 4500zł w górę oczywiście razem z montażem. Wszystko zależy od tego jakich użyje się podzespołów (ilości i wielkości użytych kompresorów, wielkości zaworów itd.). Nie wiem czy w Chromowane.pl cena zawiera montaż.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hm.. autko piękne :good:

imponujące zmiany, felgi się pięknie prezentują :)

tylko jak na mój tryb jazdy + gdańsko - prabuckie drogi to musiał bym jeździć ciągle na wysokim zawieszeniu :confused4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

H_S_B dzięki za opinie. Przy takim zawieszeniu nie są straszne nawet nasze "piękne" drogi. ;)

Iverson jak skończę prace przy aucie to na pewno wpadnę. Jak na razie szykuje się do sezonu, niestety z małym opóźnieniem... Mam nadzieje, ze uda się wszystko skończyć do końca czerwca. Terminy gonią bo już w lipcu jedziemy na kilka zlotów. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...