adadur Opublikowano 6 Grudnia 2006 Opublikowano 6 Grudnia 2006 napisałem skrótem bo niewiem jak dokładnie sie to pisze hyba hans preis w przedziale od 1-10 daje tej firmie 4 jesli chodzi o jakosc Bardzo fajnie będę jeździł teraz na drukarce tylko lej dobry tusz
ilo Opublikowano 6 Grudnia 2006 Opublikowano 6 Grudnia 2006 napisałem skrótem bo niewiem jak dokładnie sie to pisze hyba hans preis w przedziale od 1-10 daje tej firmie 4 jesli chodzi o jakosc Bardzo fajnie będę jeździł teraz na drukarce tylko lej dobry tusz Lałem wcześniej olej strzykawką bo mi tak skrzypiało że wstyd było jeździć :smile:
slawek66 Opublikowano 10 Grudnia 2006 Opublikowano 10 Grudnia 2006 Jaką firme wybrac? FEBI LEMFORDER TRUCKTEC inne Z tego co mi wiadomo to Febi produkuje dla Lemfordera a ten tylko daje swoje opakowanie i marżę dlatego produkty tych firm są tej samej jakości a cena jest różna
Gość zdeniu Opublikowano 10 Grudnia 2006 Opublikowano 10 Grudnia 2006 Z tego co mi wiadomo to Febi produkuje dla Lemfordera a ten tylko daje swoje opakowanie i marżę dlatego produkty tych firm są tej samej jakości a cena jest różna trochę źle słyszałeś to Febi jest ostatnio pakowaczem nie Lemforder
poziek Opublikowano 10 Grudnia 2006 Opublikowano 10 Grudnia 2006 a to ja się dopytam, czy po wymianie wahaczy dolnych trzeba robić od nowa geometrie??
M@rcus Opublikowano 10 Grudnia 2006 Opublikowano 10 Grudnia 2006 Są stałe punkty zaczepienia wahaczy, wiec niczego sie nie reguluje. Jedyną, regulowaną rzezczą w zawieszeniu A-czwórek jest zbieżność, która nie przestawi się przy wymianie wahaczy.
slawek66 Opublikowano 10 Grudnia 2006 Opublikowano 10 Grudnia 2006 Z tego co mi wiadomo to Febi produkuje dla Lemfordera a ten tylko daje swoje opakowanie i marżę dlatego produkty tych firm są tej samej jakości a cena jest różna trochę źle słyszałeś to Febi jest ostatnio pakowaczem nie Lemforder Swoją wiedzę opieram na informacjach jakie uzyskałm w inter carsie podczas zakupu części. Wahacze Febi były tańsze i zapytałem czy gorsze a usłyszałem j/w [ Dodano: 11-12-2006, 00:43 ] Są stałe punkty zaczepienia wahaczy, wiec niczego sie nie reguluje. Jedyną, regulowaną rzezczą w zawieszeniu A-czwórek jest zbieżność, która nie przestawi się przy wymianie wahaczy. Potwierdzam. Ja po zrobieniu zawieszenia (bez końcówek) pojechałem na diagnostykę. Nie trzeba było nic ustawiać pod warunkiem, że wachacze nie są firmy krzak.
Gość zdeniu Opublikowano 10 Grudnia 2006 Opublikowano 10 Grudnia 2006 Swoją wiedzę opieram na informacjach jakie uzyskałm w inter carsie podczas zakupu części. Wahacze Febi były tańsze i zapytałem czy gorsze a usłyszałem j/w spoko kolego :mrgreen: robie w branży więc mówię jak jest a to co Ci nagadali w ICarsie to najwyżej jakieś głupoty
areckid Opublikowano 12 Grudnia 2006 Opublikowano 12 Grudnia 2006 ... zbieżność, która nie przestawi się przy wymianie wahaczy. Potwierdzam, tak powiedzial mi diagnosta, ktory ustawial mi zbieznosc (widac, ze nie chcial mnie naciagac na kase ). Dodal, ze w przypadku wymiany wahaczy trzeba ustawic zbieznosc, jezeli zmieni choc troche polozenie kola kierownicy (lipne wahacze).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się