Maciek0502 Opublikowano 2 Marca 2016 Opublikowano 2 Marca 2016 A więc tak... Zdechła mi turbina jakiś czas temu. Jest po regeneracji, kolektory wydechowe wypalone, dolot umyty, EGR nowy. A auto dalej ma fochy. Wciskając gaz ma bardzo opóźnioną reakcję (policzę spokojnie do pięciu.). Turbo wstaje bardzo późno. Gdzie szukać rozwiązania problemu? Brak błędów na komputerze... Natapane z P8
Gość Opublikowano 2 Marca 2016 Opublikowano 2 Marca 2016 A regeneracja przypadkiem nie na chinskim rdzeniu? sa przypadki ze jest zbyt ciezki i turbo tak wlasnie wstaje jak twoje.
Maciek0502 Opublikowano 2 Marca 2016 Autor Opublikowano 2 Marca 2016 Nie wiem na jakim. Mało nie kosztowało... Przeplywkę podmieniłem Natapane z P8
Gość Opublikowano 2 Marca 2016 Opublikowano 2 Marca 2016 a moze glupota jakas typu podcisnienie,sprawdzales czy sztanga dziala?
greg2505 Opublikowano 2 Marca 2016 Opublikowano 2 Marca 2016 Wiem że masz nowy ,ale odepnij egr i zatkaj wężyk,nie raz jest przyczyną braku mocy
Maciek0502 Opublikowano 2 Marca 2016 Autor Opublikowano 2 Marca 2016 Ok. Sprawdzę EGR. A węże podciśnienia też nowe... Jak sprawdzić vacum bez zegara? Natapane z P8
greg2505 Opublikowano 2 Marca 2016 Opublikowano 2 Marca 2016 Maciek sprawdź jeszcze przelotkę od vacum co przechodzi przez grodź na stronę accu,lubi pęknąć
lukaszooo Opublikowano 4 Marca 2016 Opublikowano 4 Marca 2016 Klasyczne przypadek braku podcisnienia, naciskasz gaz i zanim nabije podcisnienie to jest zwloka. Jesli bedziesz tak jezdzil to za 0,5 roku zacznie wskakiwac awaryjny i zabrudzone kierownice.
Maciek0502 Opublikowano 5 Marca 2016 Autor Opublikowano 5 Marca 2016 Odpiąłem EGR i zaślepiłem wężyk... jak ręką odjął... Natapane z P8
Maciek0502 Opublikowano 5 Marca 2016 Autor Opublikowano 5 Marca 2016 Byłem u mechanika. Obstawia zawór n75. Jak odpiąłem przewód, to zatkałem go palcem .. Natapane z P8
lukaszooo Opublikowano 5 Marca 2016 Opublikowano 5 Marca 2016 Jak w kranie nie ma wody to zaczynasz od wymiany kranu ? Zmierz podcisnienie to bedziesz wszystko wiedzial.
Maciek0502 Opublikowano 5 Marca 2016 Autor Opublikowano 5 Marca 2016 Ale tu nikt nie ma wakuometra... Natapane z P8
nik23 Opublikowano 5 Marca 2016 Opublikowano 5 Marca 2016 A patrzyłeś czy kruciec na vacum nie luźny? Jak lużny to ci podciśnienie sp***rza i takie cuda sie dzieją. Jezeli luźny to zalecam poszukać innej z wkrecanym już krućcem( mlodą rocznikowo kupi juz za 200pare złotych) chyba ze krucho z kasą to mozesz oklepać kruciec i okleić klejem do metalu.
Maciek0502 Opublikowano 5 Marca 2016 Autor Opublikowano 5 Marca 2016 Nr części masz może? Natapane z P8
lukaszooo Opublikowano 5 Marca 2016 Opublikowano 5 Marca 2016 Wakuometr kosztuje 50zl i ma go kazdy mechanik robiacy tdi.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się