Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AWX. Dymi na czarno, a nie jedzie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A więc tak... Zdechła mi turbina jakiś czas temu. Jest po regeneracji, kolektory wydechowe wypalone, dolot umyty, EGR nowy.

A auto dalej ma fochy.

Wciskając gaz ma bardzo opóźnioną reakcję (policzę spokojnie do pięciu.). Turbo wstaje bardzo późno.

Gdzie szukać rozwiązania problemu?

Brak błędów na komputerze...

Natapane z P8

Opublikowano

Przepływkę sprawdzałeś

Opublikowano

A regeneracja przypadkiem nie na chinskim rdzeniu? sa przypadki ze jest zbyt ciezki i turbo tak wlasnie wstaje jak twoje.

Opublikowano

Nie wiem na jakim. Mało nie kosztowało...

Przeplywkę podmieniłem

Natapane z P8

Opublikowano

a moze glupota jakas typu podcisnienie,sprawdzales czy sztanga dziala?

Opublikowano

Log 3 8 11 dynamiczne

Opublikowano

Wiem że masz nowy ,ale odepnij egr i zatkaj wężyk,nie raz jest przyczyną braku mocy

Opublikowano

Ok. Sprawdzę EGR. A węże podciśnienia też nowe...

Jak sprawdzić vacum bez zegara?

Natapane z P8

Opublikowano

Maciek sprawdź jeszcze przelotkę od vacum co przechodzi przez grodź na stronę accu,lubi pęknąć

Opublikowano

Klasyczne przypadek braku podcisnienia, naciskasz gaz i zanim nabije podcisnienie to jest zwloka. Jesli bedziesz tak jezdzil to za 0,5 roku zacznie wskakiwac awaryjny i zabrudzone kierownice.

Opublikowano

Odpiąłem EGR i zaślepiłem wężyk... jak ręką odjął...

Natapane z P8

Opublikowano

Masz juz slaba vacum pompe.

Opublikowano

Byłem u mechanika. Obstawia zawór n75. Jak odpiąłem przewód, to zatkałem go palcem ..

Natapane z P8

Opublikowano

Jak w kranie nie ma wody to zaczynasz od wymiany kranu ? Zmierz podcisnienie to bedziesz wszystko wiedzial.

Opublikowano

Ale tu nikt nie ma wakuometra...

Natapane z P8

Opublikowano

A patrzyłeś czy kruciec na vacum nie luźny? Jak lużny to ci podciśnienie sp***rza i takie cuda sie dzieją.

Jezeli luźny to zalecam poszukać innej z wkrecanym już krućcem( mlodą rocznikowo kupi juz za 200pare złotych) chyba ze krucho z kasą to mozesz oklepać kruciec i okleić klejem do metalu.

Opublikowano

Nr części masz może?

Natapane z P8

Opublikowano

Wakuometr kosztuje 50zl i ma go kazdy mechanik robiacy tdi.

Opublikowano

038 145 209 N

Opublikowano

Dzięki.

Natapane z P8

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...