Ralen Opublikowano 3 Marca 2016 Opublikowano 3 Marca 2016 (edytowane) Witajcie,przedwczoraj wracając do domu zgasiłem normalnie auto, ESP i ABS się nie świeciły, wszystko było OK. 2 godziny później odpalając samochód, odrazu przy starcie zaświeciły się kontrolki od ABS i ESP. Podpiąłem Vaga i zobaczyłem błąd: 65535 - Internal Control Module Memory Error 48-00 Supply Voltage Nie chciał zniknąć więc stwierdziłem że zostawię to póki co i zobaczymy co będzie się działo. Dziś jadąc do pracy, do palącego się ABS i ESP doszedł jeszcze wykrzyknik ręcznego, oraz wyrzuciło duży czerwony wykrzyknik na FISWróciłem do domu, zapodałem vaga no i trochę wysypało w module ABS: 4 Faults Found: 01200 - ABS Valves Supply Voltage 35-00 - -01826 - Sensor for Steering Angle (G85): Supply Voltage Terminal 30 35-00 - - Intermittent01206 - Signal for Duration of Ignition: OFF 27-10 - Implausible Signal - Intermittent65535 - Internal Control Module Memory Error 48-00 Supply Voltage Nie próbowałem ich jeszcze kasować bo padła mi bateria w lapku. Macie jakieś pomysły gdzie może leżeć problem? czytałem że przepływka / czujnik doładowania potrafi siać, odpinałem ale nic nie pomogło. Odpinałem też dwie kosty od pompy ABS, puściłem tam trochę "electrosolu", przeczyściłem, ale dalej nic. Po wejsciu w Vaga w sterownik ABSu, nie pamiętam już na którym kanale, ale widziałem że zmieniają się wartości km/h na wszystkich 4 kołach - wnioskuję że czujniki sprawne.Macie może jakieś pomysły ? Edytowane 3 Marca 2016 przez Ralen
kamil-vag Opublikowano 4 Marca 2016 Opublikowano 4 Marca 2016 Possible CausesFuse(s) faultyWiring and/or Connector(s) from/to Brake Electronics Control Module (J104) faultyBrake Electronics Control Module (J104) faulty Czyli na początek do sprawdzenia bezpieczniki, czy dobrze dolega wtyczka do sterownika ABS (wyciąg ją zobacz czy nie ma śniedzi) i okablowanie. Bezpieczniki w skrzynce bepzieczników nr 7 (10A) i 42 (25A) oraz S123 (50A) pod kierownicą. jak elektrycznie będzie OK to możliwe, że padł sterownik ABS'u
Ralen Opublikowano 4 Marca 2016 Autor Opublikowano 4 Marca 2016 w skrzynce OK, pod kierownicą nie patrzyłem. Wszystkie wtyczki wyciągałem i czyściłem "electrosolem" do poprawy połączeń elektrycznych. Jesteś mi w stanie opisać jak dostać się do tego bezpiecznika pod kierownicą?
kamil-vag Opublikowano 5 Marca 2016 Opublikowano 5 Marca 2016 Odkręcasz osłonę nad nogami kierowcy i tam już będziesz widział głęboko z tyłu są ukryte bezpieczniki ABS take większe.
Ralen Opublikowano 9 Marca 2016 Autor Opublikowano 9 Marca 2016 Byłem od speców, podobno uszkodzony został sterownik pompy ABS. Wymienili, zrobili kodowanie i teoretycznie wszystkie błędy poznikały, poza jednym: 00778 - steering angle sensor (g85): implausible signal Po uruchomieniu silnika i przejechaniu kilku metrów, zapala się kontrolka ESP i rzecz jasna system przestaje działać. ABS działa prawidłowo.Mam rozumieć, że pewnie źle skodowali, lub w ogóle nie skodowali ESP?
kamil-vag Opublikowano 10 Marca 2016 Opublikowano 10 Marca 2016 Musisz spróbować go samemu zakodować. http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Audi_A4_(8E)_Brake_Electronics_(Bosch_5.7)
Ralen Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Problem rozwiązany ESP zakodowane, działa, już się nie zapala, wszystko chodzi jak należy.Temat do zamknięcia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się