fanthomas18 Opublikowano 5 Marca 2016 Opublikowano 5 Marca 2016 (edytowane) Moje 1Z. Pierwszy wykres to wtryski 216 WZM, turbo GT1549s i FMIC z A5 (pompa seria). Na drugim wykresie doszła pompa wtryskowa od Krzyśka (krzysiek1606) i był sam pomiar, bez korekty softu bo trochę zaśmierdziało sprzęgłem po testach. Nie ślizgało się, po prostu delikatny smrodek Na montaż czeka kevlar i później korekta u Maćka Edytowane 5 Marca 2016 przez fanthomas18
fanthomas18 Opublikowano 5 Marca 2016 Autor Opublikowano 5 Marca 2016 Póki co planuje wrzucić tylko skrzynie DQS razem z kevlarem, korekta softu i na jakiś czas musi wystarczyć
wodz Opublikowano 5 Marca 2016 Opublikowano 5 Marca 2016 korekta softu i na jakiś czas musi wystarczyć Też tak myślałem po pierwszym stage
fanthomas18 Opublikowano 6 Marca 2016 Autor Opublikowano 6 Marca 2016 Gdybym miał quattro to bym robił na 2 z przodu a w ośce 160-170 mi wystarczy
wodz Opublikowano 6 Marca 2016 Opublikowano 6 Marca 2016 Gdybym miał quattro to bym robił na 2 z przodu a w ośce 160-170 mi wystarczy Hehe podejrzewam że po czasie zmienisz zdanie Ile by mocy nie było zaraz brakuje P.S Moim zdaniem do 250KM i 500NM ośka na dobrej gumie ma jeszcze sens,później już moc użyteczna od 3 biegu Pozdrawiam
fanthomas18 Opublikowano 6 Marca 2016 Autor Opublikowano 6 Marca 2016 To co mówiłem to plany na ten rok, czas pokaże co będzie później
baca2309 Opublikowano 6 Marca 2016 Opublikowano 6 Marca 2016 uwierz że ja też mówiłem 150-160 maks więcej nie trzeba, no i miałem racje starczyło, przez tydzień szczerze powiem ze 170km szału nie robi do 3 biegu jest spoko
fanthomas18 Opublikowano 7 Marca 2016 Autor Opublikowano 7 Marca 2016 Od 3-go biegu to dopiero zaczyna jechać bo wcześniej to walka z trakcją
fanthomas18 Opublikowano 7 Marca 2016 Autor Opublikowano 7 Marca 2016 Muszę pomyśleć o 17 na przyszły sezon i jakieś opony lepsze, chociaż bardziej myślałem o szerokości 215
baca2309 Opublikowano 7 Marca 2016 Opublikowano 7 Marca 2016 (edytowane) nie opłaca sie gdyż rozmiar 215 jest mało popularny i za 2szt 215 zapłacisz tyle co za 4 225 jak zrobisz korekte pod pompę to pewnie też byś gubił na 215 Edytowane 7 Marca 2016 przez baca2309
fanthomas18 Opublikowano 7 Marca 2016 Autor Opublikowano 7 Marca 2016 Dlatego właśnie nie chciałem mocy większej niż 200km w ośce Zaraz problem bo trzeba koła większe bo trakcji nie ma
Tyrath Opublikowano 7 Marca 2016 Opublikowano 7 Marca 2016 Panowie, ja będę miał niedlugo kolo 200 koni. Teraz na gratach bez turbiny wyjdzie może ze 160. Mam obecnie 225/45/17, chciałem zmienić na jakiś lepszy naciag typu 195/45. Podpowie ktos czy nie popełniam bledu?
fanthomas18 Opublikowano 7 Marca 2016 Autor Opublikowano 7 Marca 2016 Według mnie popełnisz błąd, zostaw tak jak masz
baca2309 Opublikowano 7 Marca 2016 Opublikowano 7 Marca 2016 (edytowane) za mało gumy, żebyś opon nie zbierał powiedz jak sie jezdzi na 225? jak z komfortem? Edytowane 7 Marca 2016 przez baca2309
wodz Opublikowano 7 Marca 2016 Opublikowano 7 Marca 2016 Panowie przesadzacie z tym brakiem trakcji,czy Wy jeździcie non stop z gazem w podłodze? Ja na oponach zimowych 225 nie mam problemu z trakcją na drugim biegu(chyba że chce ) Kwestia wyczucia auta i bardzo sprawnie idzie przyśpieszyć już na dwójce z mocą ponad 200KM i 400NM. Nie przesadzajmy i "samolotów" z naszych poczciwych TDi nie zrobimy Czas pokaże na ile mocy starczy,ja piszę na swoim przykładzie. Mi już brakuje i po cichu obmyślam plan na więcej,ale to już chyba zabije mój dół z 1Z Pozdrawiam i życzę przyczepności
Tyrath Opublikowano 7 Marca 2016 Opublikowano 7 Marca 2016 za mało gumy, żebyś opon nie zbierał powiedz jak sie jezdzi na 225? jak z komfortem? No właśnie dlatego chcę zmienić, bo jeździ się kiepsko. W koleinach strasznie miota autem. Ratunek może w rozpórkach?
baca2309 Opublikowano 7 Marca 2016 Opublikowano 7 Marca 2016 (edytowane) to prawda jak sie umie gazem operować to problemu niema miota? ciekawe moze sprawdz zawieszenie i amory, moze masz poduszki wywalone:P ja mam rozpórke u góry i na dole i sobie chwale a pytam o komfort bo bd wrzucał i chciałem wiedziec jak ze sztywnością i ogólna jazda:P Edytowane 7 Marca 2016 przez baca2309
Tyrath Opublikowano 7 Marca 2016 Opublikowano 7 Marca 2016 to prawda jak sie umie gazem operować to problemu niema miota? ciekawe moze sprawdz zawieszenie i amory, moze masz poduszki wywalone:P ja mam rozpórke u góry i na dole i sobie chwale a pytam o komfort bo bd wrzucał i chciałem wiedziec jak ze sztywnością i ogólna jazda:P Po przesiadce z balonów to koszmar był, wydawały mi się strasznie twarde, ale się przyzwyczaiłem. Według mnie profil 45 to ostatni w miarę lomfortowy profil
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się