Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ojciec wszystkich 1,9 TDI, czyli 1Z


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Moje 1Z. Pierwszy wykres to wtryski 216 WZM, turbo GT1549s i FMIC z A5 (pompa seria). Na drugim wykresie doszła pompa wtryskowa od Krzyśka (krzysiek1606) i był sam pomiar, bez korekty softu bo trochę zaśmierdziało sprzęgłem po testach. Nie ślizgało się, po prostu delikatny smrodek ;) Na montaż czeka kevlar i później korekta u Maćka

8a468wxq.jpg

flyd35dm.jpg

Edytowane przez fanthomas18
Opublikowano

Rezaj,rezaj :thumbup1:

Opublikowano

Póki co planuje wrzucić tylko skrzynie DQS razem z kevlarem, korekta softu i na jakiś czas musi wystarczyć ;)

Opublikowano

korekta softu i na jakiś czas musi wystarczyć

Też tak myślałem po pierwszym stage :wink:

Opublikowano

Gdybym miał quattro to bym robił na 2 z przodu a w ośce 160-170 mi wystarczy ;)

Opublikowano

Gdybym miał quattro to bym robił na 2 z przodu a w ośce 160-170 mi wystarczy ;)

Hehe podejrzewam że po czasie zmienisz zdanie :wink: Ile by mocy nie było zaraz brakuje :(

P.S

Moim zdaniem do 250KM i 500NM ośka na dobrej gumie ma jeszcze sens,później już moc użyteczna od 3 biegu :grin:

Pozdrawiam

Opublikowano

To co mówiłem to plany na ten rok, czas pokaże co będzie później ;)

Opublikowano

uwierz że ja też mówiłem 150-160 maks więcej nie trzeba, no i miałem racje starczyło, przez tydzień :grin: szczerze powiem ze 170km szału nie robi do 3 biegu jest spoko :kox:

Opublikowano

Od 3-go biegu to dopiero zaczyna jechać bo wcześniej to walka z trakcją :facepalm:

Opublikowano

to 225r17 i trakcja bd:D

Opublikowano

Muszę pomyśleć o 17 na przyszły sezon i jakieś opony lepsze, chociaż bardziej myślałem o szerokości 215 ;)

Opublikowano (edytowane)

nie opłaca sie gdyż rozmiar 215 jest mało popularny i za 2szt 215 zapłacisz tyle co za 4 225 :P

jak zrobisz korekte pod pompę to pewnie też byś gubił na 215 :D

Edytowane przez baca2309
Opublikowano

Dlatego właśnie nie chciałem mocy większej niż 200km w ośce ;) Zaraz problem bo trzeba koła większe bo trakcji nie ma :grin:

Opublikowano

Panowie, ja będę miał niedlugo kolo 200 koni. Teraz na gratach bez turbiny wyjdzie może ze 160. Mam obecnie 225/45/17, chciałem zmienić na jakiś lepszy naciag typu 195/45. Podpowie ktos czy nie popełniam bledu?

Opublikowano

Według mnie popełnisz błąd, zostaw tak jak masz ;)

Opublikowano (edytowane)

za mało gumy, żebyś opon nie zbierał :D

powiedz jak sie jezdzi na 225? jak z komfortem?

Edytowane przez baca2309
Opublikowano

Panowie przesadzacie z tym brakiem trakcji,czy Wy jeździcie non stop z gazem w podłodze? Ja na oponach zimowych 225 nie mam problemu z trakcją na drugim biegu(chyba że chce :wink: ) Kwestia wyczucia auta i bardzo sprawnie idzie przyśpieszyć już na dwójce z mocą ponad 200KM i 400NM. Nie przesadzajmy i "samolotów" z naszych poczciwych TDi nie zrobimy :grin:

Czas pokaże na ile mocy starczy,ja piszę na swoim przykładzie. Mi już brakuje i po cichu obmyślam plan na więcej,ale to już chyba zabije mój dół z 1Z :kwasny:

Pozdrawiam i życzę przyczepności :hi:

Opublikowano

za mało gumy, żebyś opon nie zbierał :D

powiedz jak sie jezdzi na 225? jak z komfortem?

No właśnie dlatego chcę zmienić, bo jeździ się kiepsko. W koleinach strasznie miota autem. Ratunek może w rozpórkach?

Opublikowano (edytowane)

to prawda jak sie umie gazem operować to problemu niema :wink: miota? ciekawe moze sprawdz zawieszenie i amory, moze masz poduszki wywalone:P ja mam rozpórke u góry i na dole i sobie chwale a pytam o komfort bo bd wrzucał i chciałem wiedziec jak ze sztywnością i ogólna jazda:P

Edytowane przez baca2309
Opublikowano

to prawda jak sie umie gazem operować to problemu niema :wink: miota? ciekawe moze sprawdz zawieszenie i amory, moze masz poduszki wywalone:P ja mam rozpórke u góry i na dole i sobie chwale a pytam o komfort bo bd wrzucał i chciałem wiedziec jak ze sztywnością i ogólna jazda:P

Po przesiadce z balonów to koszmar był, wydawały mi się strasznie twarde, ale się przyzwyczaiłem. Według mnie profil 45 to ostatni w miarę lomfortowy profil

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...