spraniec 1 Opublikowano 6 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 Demontaż śruby,trzymające górne wachacze.w jaki sposób?ktoś sobie z tym poradził bez zniszczenia górnych?z góry dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarek882 2 Opublikowano 7 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2016 palnik inaczej tego nie wybijesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturoo 21 Opublikowano 7 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2016 palnik inaczej tego nie wybijesz+10 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek95 59 Opublikowano 7 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2016 bez zniszczenia górnych to zwrotnica na stół i wiercisz. Możesz też ją wybić wtedy jakimś naprawde twardym szpikulcem ale nie zawsze pójdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spraniec 1 Opublikowano 8 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2016 (edytowane) Dzięki koledzy będę próbował!a na prasę? Edytowane 8 Marca 2016 przez spraniec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAT1000 9 Opublikowano 8 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2016 Za bardzo tylko z tym nie szalej to nie stal, że można w to młotem ładować do woli.Są też specjalne ściągacze.Mi się udało obciąć "główkę" w śrubie i nakrętką wykręcałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 8 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2016 Zawsze jest z nia problem bo jest to dosc dluga sruba, ja wbijam delikatnie przecinak w scisk sworznia wahacza i pukam mlotkiem, do tego wd40. Sruba zawsze jest do wywalenia ale przewaznie po jakiejs godzinie ustepuje. Jak nie idzie to trzeba grzac palnikiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro1768 2 Opublikowano 8 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2016 Jest przyrząd, coś a`la mała praska. jak tym nie ruszy to chyba nic oprócz wiercenia nie poradzi. Zmajstrowałem sobie takie coś, u mnie dało radę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iwadrian 11 Opublikowano 8 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2016 Obcinasz łeb śruby, a nakrętkę która jest na niej dokręcasz tak aby śrubę wyciągała ze zwrotnicy. Oczywiście gwint się skończy po kilku centymetrach więc odkręcasz nakrętkę, wkładasz na śrubę jakieś podkłatki, nakrętki itp. nakręcasz nakrętkę i kręcisz dalej. Oczywiście jak sruba zaj@#$ana na amen to się urwie i tylko wybijak i młotek wtedy. Warto kilka dni przed operacją traktować śrubę jakimś penetrantem lub płynem hamulcowym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mapper 0 Opublikowano 8 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2016 Obcinasz łeb śruby, a nakrętkę która jest na niej dokręcasz tak aby śrubę wyciągała ze zwrotnicy. Oczywiście gwint się skończy po kilku centymetrach więc odkręcasz nakrętkę, wkładasz na śrubę jakieś podkłatki, nakrętki itp. nakręcasz nakrętkę i kręcisz dalej. Oczywiście jak sruba zaj@#$ana na amen to się urwie i tylko wybijak i młotek wtedy. Warto kilka dni przed operacją traktować śrubę jakimś penetrantem lub płynem hamulcowym. Dobry patent sam taki stosuje i w większości przypadków działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 8 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2016 Sprytne jak bede mial jakas wredna srube to przetestuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro1768 2 Opublikowano 8 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2016 Obcinasz łeb śruby, a nakrętkę która jest na niej dokręcasz tak aby śrubę wyciągała ze zwrotnicy. Oczywiście gwint się skończy po kilku centymetrach więc odkręcasz nakrętkę, wkładasz na śrubę jakieś podkłatki, nakrętki itp. nakręcasz nakrętkę i kręcisz dalej. W B5 pewnie tak da radę, w B6-7 nie bardzo bo inaczej ukształtowana jest zwrotnica i śruba do tyłu nie wyjdzie. Tam nawet nie można przyłożyć pręta żeby w osi śruby uderzyć jak już schowa się w zwrotnicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkel_majki 19 Opublikowano 16 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2016 Robiłem górę i pomogły: dobry odrdzewiacz i paciorek. U mnie akurat obie strony udało się wykręcić bez szkód, ale przez 2 dni pryskałem tam środkiem do luzowania zapieczonych śrub. Amelinium wokół śruby się utlenia na proszek i stawia opór, dlatego tak ciężko idzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebul 6 Opublikowano 21 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2016 palnik inaczej tego nie wybijesz palnik do amelinium ?! ja sam mam wlasnie pytanie co do tego, bo gadalem z mechanami i mowia ze przy wymianie gornych wahaczy moze sie zdarzyc tak ze pojdzie zwrotnica...czego wiec uzywaja w aso ze nie niszcza nic ? bo zamierzam pojezdzic po mechanach i popytac ktory ma do tego urzadzenie , bo nie widzi mi sie kupowac zwrotnice dodatkowo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azure 7 Opublikowano 21 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2016 Jest przyrząd, coś a`la mała praska. jak tym nie ruszy to chyba nic oprócz wiercenia nie poradzi. Zmajstrowałem sobie takie coś, u mnie dało radę. Wrzuć fotki tego wynalazku :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro1768 2 Opublikowano 22 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2016 Daj maila to wyślę rysunek . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 22 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2016 pokaz mi kogoś kto jeżdzi 14 letnim autem do ASO, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturoo 21 Opublikowano 22 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2016 pokaz mi kogoś kto jeżdzi 14 letnim autem do ASO,Ja, na geometrię . Polecam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się