mebleusz 0 Opublikowano 8 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2016 Siema, planuje trochr zwiekszyc moc w swoim ANB i powoli zaczynam zbieranie gratow. Podpowiedzcie mi czy cos z tego nizej zmienic albo wywalic Ic 550/140/65 Wtryski bosch 440cc Turbo td04 chinol + kolektor wydechowy pod to turbo Pompa paliwa 040 Regulator 4 bary Cewki beru Swiecie pfr6q (jakos tak szla ta nazwa) Celuje w okolo 280-300km, silnik po 240k km przyjmie to na spokojnie czy lepiej wrzucic jakies td04 16 z volvo i wtryski volvo i ceelowac duzo nizej 220-230km? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian998998 12 Opublikowano 8 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2016 IC 180 obsadz i zrób wydech. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mebleusz 0 Opublikowano 8 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2016 IC 180 obsadz i zrób wydech. Wydech + dp mam dlatego o tym nie wspomnialem Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian998998 12 Opublikowano 8 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2016 No to OK. Coś tam z mocą powinno wyjść. Jeszcze przepływkę 3 cale bym obsadził. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 8 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2016 Tak jak kolega pisał fmic przynajmniej 180 na rurach chociaż 60mm, regulator 4 bar masz juz, wtryski mogą być, co do turbo to większa rzeźba napewno niż wrzucenie jakiejs hybrydy z k03, a hybryde pakujesz p&p i moc tez w miare można zrobić. 220-230 to mozna zrobic na dobrej k03s. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekml 19 Opublikowano 8 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2016 pod td04 icek to min. 180 i rury 2.5 maf 3'' reszta ok. silnik to przyjmie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mebleusz 0 Opublikowano 9 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2016 Tak jak kolega pisał fmic przynajmniej 180 na rurach chociaż 60mm, regulator 4 bar masz juz, wtryski mogą być, co do turbo to większa rzeźba napewno niż wrzucenie jakiejs hybrydy z k03, a hybryde pakujesz p&p i moc tez w miare można zrobić. 220-230 to mozna zrobic na dobrej k03s. Koszt zrobienia hybrydy z k03 to 1300-1700zl i mam max 270km a td04 sobie spokojnie bedzie dmuchac, nie do granic swoich mozliwosci i bedzie tyle samo za mniejsza cene a od spasowania td mam odpowiedniego magika co wsadzi wszystko wszedzie Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekml 19 Opublikowano 9 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2016 przy td nie ma jakiejs mega rzezby ,więc pakuj td04 na kolektorze chinolu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bejnar 0 Opublikowano 23 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2016 (edytowane) Witam, wstawię tutaj żeby nie zakładać nowego tematu. Co o tym sądzicie? Jakiegoś znacznego przyrostu mocy nie ma, po tym co naczytałem się w necie jeszcze przed softem. Dodam, że został wycięty katalizator i wstawione większe wtryski. http://www.fotosik.pl/zdjecie/pelne/6f0b10757edef85d Edytowane 23 Marca 2016 przez Bejnar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radi88PL 5 Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Nie gadaj że względem serii nie odczułeś przyrostu ponad 60NM !! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacca90 0 Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2016 A nie myslales o gt28? Co prawda drozsze ale ma wiekszy zapas i nie bedzie tak obciazone jesli mowimy o tych ok 300ps. Minus gt28 to ze wstaje troche pozniej od td04 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba_lle 0 Opublikowano 4 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 Gt28 w 1.8t to porażka, jesli chcesz zeby ze swiatel objezdzaly Cie wszystkie tdi. Na 280ps szedl bym w opcje robienia swojej k03 np u turbo tomi z Cieszyna. Koszt ok 1500zl a praktycznie masz nowe turbo. Wtryski 440 mowisz o zielonych boschach? Sporo jest fake na allegro ciezko je odróżnić od ori a to za sprawa tego co sie dzieje na aliexpress. Ja do siebie kupilem 430ccm takie jak sid ma na swoim sklepie. Wystepuja one w intercarsie za ok 70zl sztuka po rabatach, poki co sa ok wydajności nie brak leja ladnie a to podobno juz bosch z chinskiej fabryki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mophk 3 Opublikowano 24 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2016 przy td nie ma jakiejs mega rzezby ,więc pakuj td04 na kolektorze chinolu ile taki kolektor wytrzyma i jak długo? orientuje sie ktoś ile kosztuje przystosowanie węży wodno-olejowych do td04? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się