witcher86 Opublikowano 9 Marca 2016 Opublikowano 9 Marca 2016 Witam, Szukałem wyszukiwarką, ale nie wyskakuje. Więc spytam. Niedawno zakupiłem auto i przymierzam się do wymiany rozrządu. Zakupiłem rozrząd + pompa ori do audi a4 b6 rocznik produkcji końcówka 2001 modelowo 2002. Z tego co się dowiedziałem to posiadam napinacz hydrauliczny w moim modelu. Teraz pytanie czy muszę wymieniać ten napinacz przy wymianie rozrządu ? Wysłane za pomocą Tapatalk
lukaszooo Opublikowano 9 Marca 2016 Opublikowano 9 Marca 2016 Tak zawsze sie go wymienia, pompa wody niby wystarcza na 220tys czyli co druga wymiana ale utarlo sie ze wymienia sie ja zawsze
zelek2012 Opublikowano 9 Marca 2016 Opublikowano 9 Marca 2016 kupiłeś cały zestaw rozrządu oryginalny czy tylko pompe wody?
witcher86 Opublikowano 9 Marca 2016 Autor Opublikowano 9 Marca 2016 Rozrząd i pompę Wysłane za pomocą Tapatalk
zelek2012 Opublikowano 9 Marca 2016 Opublikowano 9 Marca 2016 i jaka jest cena za ori? bo tez bede wymieniał i się zastanawiam nad oryginalnym
witcher86 Opublikowano 9 Marca 2016 Autor Opublikowano 9 Marca 2016 Ale ogólnie w komplecie rozrządu nie ma napinacza trzeba kupić oddzielnie. Rozrząd brałem tutaj z forum. Wysłane za pomocą Tapatalk
zelek2012 Opublikowano 9 Marca 2016 Opublikowano 9 Marca 2016 ja to zastanawiam się czy z ASO nie kupić. Jest niby na allegro oryginał za 550, tylko ciekawe czy naprawdę oryginał
witcher86 Opublikowano 9 Marca 2016 Autor Opublikowano 9 Marca 2016 Komplet rozrządu, pompa plus 3 litry koncentratu płynu chłodniczego też oryginalnego G 13 plus kw 711 zł dałem do mojego rocznika, jeśli masz rocznik troszkę nowszy chyba po którymś miesiącu 2002 to jest ciut tańszy rozrząd i tam jest mechaniczny napinacz u mnie jest hydrauliczny. Zajrzyj do działu sprzedaży na forum, tam mają w ofercie oryginalne zestawy rozrządu montowane na pierwszy montaż tak jak wychodzą z fabryki z autem Wysłane za pomocą Tapatalk Tutaj masz link oferty do ori rozrządów na forum http://a4-klub.pl/index.php?/topic/315223-oryginalny-rozrzad-zestawy-18-19-20-tdi/
zelek2012 Opublikowano 9 Marca 2016 Opublikowano 9 Marca 2016 Ja mam ogólnie B7 2007r. ale myśłę zę ceny podobne. Ale dzięki za info. zerkne i popatrze sobie
KRS2919 Opublikowano 9 Marca 2016 Opublikowano 9 Marca 2016 ja to zastanawiam się czy z ASO nie kupić. Jest niby na allegro oryginał za 550, tylko ciekawe czy naprawdę oryginał kolego właśnie wczoraj wymieniałem w A6 C5 AWX (AVF) kupiłem oryginał INA w zestawie BOX KIT za 570 zł z Krakowa. Potwierdzam, że to oryginał Ale ogólnie w komplecie rozrządu nie ma napinacza trzeba kupić oddzielnie. Rozrząd brałem tutaj z forum. Wysłane za pomocą Tapatalk nie zgadzam się z tym, bo w wersji KIT BOX INA jest wszystko łącznie z pompą wody oraz napinaczem hydraulicznym (pompy wody nie produkuje INA, tylko fabrycznie zastępują pompą Ruville lub DOLZ, oczywiście oznakowanym firmą Schaeffler inaczej min. INA) Teraz pytanie czy muszę wymieniać ten napinacz przy wymianie rozrządu ? nie da się wymienić rozrządu nie wymieniając napinacza hydraulicznego, gdyż fabrycznie jest on przytrzymywany tzw. widelcem, po skręceniu jest on ściągany napinacz się rozwija i da się go juz ponownie użyć przy wymianie rozrządu Myślę, że pomogłem. to kupiłem http://allegro.pl/ina-rozrzad-pompa-audi-a4-b5-b6-a6-c5-a3-1-9-t-i5988378889.html
witcher86 Opublikowano 9 Marca 2016 Autor Opublikowano 9 Marca 2016 Hmm no ja na forum kupiłem bez całego pakietu. Zestaw rozrząd 038 198 119 (rolka prowadząca, rolka napinająca napinacz, pasek), bez napinacza hydraulicznego w zestawie. Pompa wody 038 121 011 J No i z tego co tutaj piszecie to jeszcze muszę ten napinacz hydrauliczny dokupić. 220 zł + kw na forum kupiłem oryginał INA w zestawie BOX KIT za 570 zł z Krakowa. Potwierdzam, że to oryginał To na pewno zestaw ori montowany w fabryce na pierwszy montaż ? Numery części mi trochę nie pasują z tego co kupiłeś.
lukaszooo Opublikowano 9 Marca 2016 Opublikowano 9 Marca 2016 Nie prosciej jechac do sklepu i kupic, napewno wyjdzie taniej. Troche tego montuje i raz gosc przywiozl ori zestaw pudelka sygnowane VW a pompa wody byla SKF. Wedlug mojej skromnej opini nie warto placic za ori rozrzad bo i tak dluzej jak 100tys na tym nie polatasz. Wsadz rozrzad Gates, pompe najlepiej ori aso (taka mozna zostawic na dwa rozrzady wszystkie inne strach) nowy uszczelniacz walu, pasek klimy i altka Gates, rolki altka i klimy INA. Przy robocie wnikliwie sprawdzic napinacz altka i sprzegielko. Po takiej wymianie zawsze jezdzic z oslona pod silnikiem i masz pewne ze przez 100tys nie bedziesz misial sciagac przodu.
KRS2919 Opublikowano 9 Marca 2016 Opublikowano 9 Marca 2016 To na pewno zestaw ori montowany w fabryce na pierwszy montaż ?Numery części mi trochę nie pasują z tego co kupiłeś. kolego sprawdziłem numery na ETCE a potem szukałem rozrządu, dla mojego silnika wszystko pasowało wg Etki Troche tego montuje i raz gosc przywiozl ori zestaw pudelka sygnowane VW a pompa wody byla SKF. tak kolego przywiózł ci pompę ale nie był to zestaw KIT tylko kupiona do całego zestawu osobno, dlatego była SKF, w ori zestawie INA nie znajdziesz nic innego jak Ruwille lub DOLZ, mam kolegę w ASO i wiem co mówię, po drugie w ASO masz ten sam zestaw 3 razy droższy tylko ze względu na dystyngowanie znaczkiem AUDI
lukaszooo Opublikowano 9 Marca 2016 Opublikowano 9 Marca 2016 Ja tam nie mam znajomych tylko wiem co ludzie przynosza. Ruville to firma pakujaca w srodku mozna znalesc wiele znaczkow ☺ Znajdz mi KIT rozrzadu w zestawie z pompa wody
KRS2919 Opublikowano 10 Marca 2016 Opublikowano 10 Marca 2016 Znajdz mi KIT rozrzadu w zestawie z pompa wody 530 0090 30 numer zestawu INA sprawdź na stronie INA masz tam wszystko napisane http://allegro.pl/ina-rozrzad-pompa-audi-a4-b5-b6-a6-c5-a3-1-9-t-i5988378889.html
lukaszooo Opublikowano 10 Marca 2016 Opublikowano 10 Marca 2016 Jesli Kit INA + oddzielna Pompa wody to ori zestaw to powinienem zmienic hobby ☺
witcher86 Opublikowano 10 Marca 2016 Autor Opublikowano 10 Marca 2016 A uszczelniacz wału jaki polecacie ? Bo jest tylko uszczelniacz na wale przy rozrządzie czy jeszcze jakiś ? Wysłane za pomocą Tapatalk
lukaszooo Opublikowano 10 Marca 2016 Opublikowano 10 Marca 2016 Elring, jest uszczelniacz walu i walka rozrzadu choc przy rozrzadzie malo kto go wymienia.
witcher86 Opublikowano 10 Marca 2016 Autor Opublikowano 10 Marca 2016 Czyli warto wymienić tylko ten na wale czy w ogóle nie ruszać uszczelniaczy ? Wysłane za pomocą Tapatalk
lukaszooo Opublikowano 10 Marca 2016 Opublikowano 10 Marca 2016 Wymienia sie go zapobiegawczo tylko po to zeby nie trzeba bylo sciagac przodu do cieknacego uszczelniacza.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się