Skocz do zawartości
IGNOROWANY

VCDS połączenie tyko na pracującym silniku - rozwiązane


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

:hi: temat może błahy ale szukam przyczyny braku możliwości połączenia się VCDSa z autem na włączonym zapłonie. Połączenie działa tylko na odpalonym silniku, nowy aku w aucie dla porównania mam sąsiada B6 w którym ten sam kabel łączy się na samym zapłonie. W czym problem?

Edytowane przez _quattro_
Opublikowano

zapewne ktos zrobił zabezpieczenie i zasilanie na obd idzie dopiero po uruchomieniu auta takie pseudo zabezpieczenie przed kradzieżą

Opublikowano

zapewne ktos zrobił zabezpieczenie i zasilanie na obd idzie dopiero po uruchomieniu auta takie pseudo zabezpieczenie przed kradzieżą

Poszedłem sprawdzić i na OBD jest zasilanie przy włączonym zapłonie. Po włożeniu wtyczki świeci się dioda

Opublikowano

to może linia diagnostyczna jest odcięta i zrobiona na przekaźniku i jak auto odpali odblokowuje linie k

Opublikowano

to może linia diagnostyczna jest odcięta i zrobiona na przekaźniku i jak auto odpali odblokowuje linie k

:eusathink: do poprawnej komunikacji na linii K musi być 8V?

Opublikowano (edytowane)

zmierz przed odpaleniem i po bedziesz wiedział jakie jest napiecie

Edytowane przez Tom A4
Opublikowano

zmierz przed odpaleniem i po bedziesz wiedział jakie jest napiecie

Kurcze dziwna sprawa, bez zapłonu na K-line jest 3.5V, na zapłonie spada do 1V, na pracującym silniku 12V. Wychodzi na to, że coś mi kradnie prąd na linii K

Opublikowano

wszystko w oryginale ? radio ori czy dokładane ?

Opublikowano

A jaki blad daje VCDS ? No response from Controlel czy Many comunication error ?

Opublikowano

A jaki blad daje VCDS ? No response from Controlel czy Many comunication error ?

Port COM: OK

Interface: not found

wszystko w oryginale ? radio ori czy dokładane ?

Wszystko w oryginale

Opublikowano

interface not found normalny błąd przy kiepskim kablu nie ma nic wspólnego z brakiem łączności proponuje sprawdzić instalacje. Kiedyś spotkałem się z podobnym problemem gdzie pseudo fachura cofał licznik i źle zostało to zrobione ( kiepski sprzęt ) i uwaliło część zawartości w zegarach a one odpowiadają za komunikacje diagnostyczną, po naprawie zawartości problem ustał.

Opublikowano

Problem rozwiązany :banan: auto łączy się na samym zapłonie.

Tomek dzięki za trop. Jak mnie spytałeś o dokładane sprzęty to nie wziąłem pod uwagę webasto, dokładane i to linia serwisowa webasto kradła prąd z linii K podłączona do gniazda OBD.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...