Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Tylne zawieszenie A4B6 FWD


grzes283

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie - odkopie temat.

Jest ktos w stanie podac mi wymiary WSZYSTKICH SRUB  wozka tyl? 

Robie kpl remont wozka tyl i chcialbym zlozyc wszystko na nowych srubach. Wiem, ze mozna odezwa sie do aso, ale cena zabojcza

Z gory dzieki ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto pływa, jak diabli, co na bank trzeba zmienić, luzów nie ma, AMORKI OK, OPNY TEŻ, GMY TROCHĘ SPARCIAŁE??

Quattro...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat troszkę już leciwy ale odgrzeję.

Czy mógł by mi ktoś powiedzieć czy wahacz ten poprzeczny da radę wyjąć bez rozbierania wszystkiego?

Bo dostęp jest taki sobie.

Edytowane przez Pieterb
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W FWD, jak nie bedziesz mial zapieczonych srub - tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm,  kurde walczę troszkę ale nie mogę podejść kluczem z przedłużka bo sanie mi blokują. Wygląda tak jakby trzeba było je opuszczać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi Ci o wahacz ten górny od sań do zwrotnicy to tak trzeba opuścić sanie, jeśli ten duży aluminiowy to jest szansa go zdjąć bez ale raczej prościej będzie poluzować śruby sań i zrobić to szybciej niż się mordować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


No chyba masz rację. A powiedz mi je podeprzeć je czym czy po prostu tak poluzować. Bo nie chce by mi na leb spadły.

A już wiem dlaczego bo jakiś uj dał śruby na klucz 24 i nie mogę podejść nasadką a na drugim kole są na 18. No i brakuje mi tych paru mm by wsadzić tam nasadkę.

 

Edytowane przez Pieterb
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 to znak że ktoś grzebał, wszystko na klucz 18 chociaż była nakrętka na 24 na górnym wahaczu jak się nie mylę.

Odkręć sanki tylko trochę tak żeby jeszcze kawałek gwintu trzymał w nadwoziu bo sprężyna będzie sama je odpychała w dół, jak odkręcisz całkiem to będzie lipa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A kojarzysz jak długie są śruby? Żebym nie przesadził z odkręcaniem. Tak z 1 cm da radę?

7 minut temu, MaTeo85 napisał:

jak odkręcisz całkiem to będzie lipa.

No to się domyślam, później pewnie wsio bym musiał rozbierać a nie bardzo mi się to uśmiecha.

Edytowane przez Pieterb
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok,  dzięki.

Niestety poległem z tym jednym w którym jest ta inna nakrętkę. Muszę coś pokombinować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli to nakrętka która jest zgrzana  z sankami  to płaski klucz tam podchodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, otis89 napisał:

Jeżeli to nakrętka która jest zgrzana  z sankami  to płaski klucz tam podchodzi.

hmm, jak nakrętka zgrzana? W sumie może w poniedziałek luknę bo i tak jestem w domu. Już miałem plan że ją po prostu przycinakiem rozetnę albo coś ale to po weekendzie obejrzę jeszcze raz bo może wystarczy dokupić jakiś klucz który tam będę wstanie wsadzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mówimy o górnym wahaczu z regulacją katów?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, otis89 napisał:

Mówimy o górnym wahaczu z regulacją katów?

 

 tak, a dokładnie to ten po prawej

Edytowane przez Pieterb
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to od strony zderzaka  w sankach jest jak by zgrzana nakrętka  klucz24, a od drugiej strony idzie śruba na 18, chyba że tam był już pan kaziu i zmienił:). W b7 w b6 to samo nie trzeba z prawej strony sanek ruszać  ja wywalam  tylko amor  wygodniej kręcić. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta nakrętka wcale nie jest zgrzana, trzymała pewnie na rdzy. Jak rdzy jest mało to normalnie się odkręca i wszystko jest luźne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może i tak jest  robiłem to parokrotnie i  raz mi się obracała

Edytowane przez otis89
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to u mnie jest identycznie.

Myślałem że tą nakrętkę na 24 dał właśnie jaki Kaziu, hehehe

Edytowane przez Pieterb
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odświeżając temat zawieszenia tył.
Czyli potrzebne są 4 tuleje na wahacz dolny aluminiowy.
Poniżej macie aukcję na Alle gdzie kupiłem komplet tuleji do tego amelinowego wahacza.

ALLEGRO.PL

 

Czyli: 

- 1x 8E0 501 541 S

- 1x 8E0 505 311 S

- 2x 1005050007 (Nie mogę znaleźć numeru OEM tej tuleji)

 

 

tulej 8.png

Edytowane przez swIP
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...