pytnik Opublikowano 24 Listopada 2008 Opublikowano 24 Listopada 2008 witam koledzy mam problem odkad tem powietrza spadła ciezko pali na zimnym czytam podobne watki ale to u mnie juz troche inaczej wygląda. Mianowicie filtry wymienione miesiac temu świece wykręcone i sprawdzone sa ok zaworek zwrotny tez.musze zakrecic ok 10 sek odpali z drgawkami po ponownym odpaleniu jest ok podejzewam ze paliwo ucieka z przewodów jak to sprawdzic jak sa czarne weze a co wy o tym sadzicie i jakie sa wasze sugestie na ten temat moze załozyc dodatkowe zaworki zwrotne tylko na których wezach prosze o pomoc.
dziki pzs Opublikowano 25 Listopada 2008 Opublikowano 25 Listopada 2008 Ja wczoraj usunąłem tą dolegliwość. Samochód słabo zapalał przy ostatnich temperaturach minusowych( trzeba było kręcić ze 3 sek. po odpaleniu ok 10 sek nierównej pracy) Sprawdziłem świece żarowe i strzał w 10.Wszystkie 4 były trupy!!! Wymieniłem na nowe Beru. Dziś odpalił od strzała jak w lato i pięknie równo chodził. Sprawdzałem zdejmując kapturki ze świec. Podłączyłem kabelek bo + w akumulatorze i kolejno zwierałem z góra świecy. Jeśli nie iskrzy to padnięte. Po wykręceniu starych świec, z ciekawości podłączyłem je jeszcze pod akumulator żeby sprawdzić czy grzeją. Żadna nawet temperatury nie złapała. Za to nowe po 2 sek od podłączenia pod akumulator robiły się czerwoniutkie.
spanky Opublikowano 25 Listopada 2008 Opublikowano 25 Listopada 2008 witam koledzy mam problem odkad tem powietrza spadła ciezko pali na zimnym czytam podobne watki ale to u mnie juz troche inaczej wygląda. Mianowicie filtry wymienione miesiac temu świece wykręcone i sprawdzone sa ok zaworek zwrotny tez.musze zakrecic ok 10 sek odpali z drgawkami po ponownym odpaleniu jest ok podejzewam ze paliwo ucieka z przewodów jak to sprawdzic jak sa czarne weze a co wy o tym sadzicie i jakie sa wasze sugestie na ten temat moze załozyc dodatkowe zaworki zwrotne tylko na których wezach prosze o pomoc. zapiac Vag'a i sprawdzic 000 BS ...
f16mysliwiec Opublikowano 25 Listopada 2008 Opublikowano 25 Listopada 2008 Ja wczoraj usunąłem tą dolegliwość. Samochód słabo zapalał przy ostatnich temperaturach minusowych( trzeba było kręcić ze 3 sek. po odpaleniu ok 10 sek nierównej pracy) Sprawdziłem świece żarowe i strzał w 10.Wszystkie 4 były trupy!!! Wymieniłem na nowe Beru. Dziś odpalił od strzała jak w lato i pięknie równo chodził. Sprawdzałem zdejmując kapturki ze świec. Podłączyłem kabelek bo + w akumulatorze i kolejno zwierałem z góra świecy. Jeśli nie iskrzy to padnięte. Po wykręceniu starych świec, z ciekawości podłączyłem je jeszcze pod akumulator żeby sprawdzić czy grzeją. Żadna nawet temperatury nie złapała. Za to nowe po 2 sek od podłączenia pod akumulator robiły się czerwoniutkie. Lepiej Beru czy Bosch ??
spanky Opublikowano 25 Listopada 2008 Opublikowano 25 Listopada 2008 Ja wczoraj usunąłem tą dolegliwość. Samochód słabo zapalał przy ostatnich temperaturach minusowych( trzeba było kręcić ze 3 sek. po odpaleniu ok 10 sek nierównej pracy) Sprawdziłem świece żarowe i strzał w 10.Wszystkie 4 były trupy!!! Wymieniłem na nowe Beru. Dziś odpalił od strzała jak w lato i pięknie równo chodził. Sprawdzałem zdejmując kapturki ze świec. Podłączyłem kabelek bo + w akumulatorze i kolejno zwierałem z góra świecy. Jeśli nie iskrzy to padnięte. Po wykręceniu starych świec, z ciekawości podłączyłem je jeszcze pod akumulator żeby sprawdzić czy grzeją. Żadna nawet temperatury nie złapała. Za to nowe po 2 sek od podłączenia pod akumulator robiły się czerwoniutkie. Lepiej Beru czy Bosh ?? Beru - pierwszy montaz ...
f16mysliwiec Opublikowano 25 Listopada 2008 Opublikowano 25 Listopada 2008 Ja wczoraj usunąłem tą dolegliwość. Samochód słabo zapalał przy ostatnich temperaturach minusowych( trzeba było kręcić ze 3 sek. po odpaleniu ok 10 sek nierównej pracy) Sprawdziłem świece żarowe i strzał w 10.Wszystkie 4 były trupy!!! Wymieniłem na nowe Beru. Dziś odpalił od strzała jak w lato i pięknie równo chodził. Sprawdzałem zdejmując kapturki ze świec. Podłączyłem kabelek bo + w akumulatorze i kolejno zwierałem z góra świecy. Jeśli nie iskrzy to padnięte. Po wykręceniu starych świec, z ciekawości podłączyłem je jeszcze pod akumulator żeby sprawdzić czy grzeją. Żadna nawet temperatury nie złapała. Za to nowe po 2 sek od podłączenia pod akumulator robiły się czerwoniutkie. Lepiej Beru czy Bosh ?? Beru - pierwszy montaz ... A gdzie w 000bs sprawdzic czy to swiece zarowe?
spanky Opublikowano 25 Listopada 2008 Opublikowano 25 Listopada 2008 Ja wczoraj usunąłem tą dolegliwość. Samochód słabo zapalał przy ostatnich temperaturach minusowych( trzeba było kręcić ze 3 sek. po odpaleniu ok 10 sek nierównej pracy) Sprawdziłem świece żarowe i strzał w 10.Wszystkie 4 były trupy!!! Wymieniłem na nowe Beru. Dziś odpalił od strzała jak w lato i pięknie równo chodził. Sprawdzałem zdejmując kapturki ze świec. Podłączyłem kabelek bo + w akumulatorze i kolejno zwierałem z góra świecy. Jeśli nie iskrzy to padnięte. Po wykręceniu starych świec, z ciekawości podłączyłem je jeszcze pod akumulator żeby sprawdzić czy grzeją. Żadna nawet temperatury nie złapała. Za to nowe po 2 sek od podłączenia pod akumulator robiły się czerwoniutkie. Lepiej Beru czy Bosh ?? Beru - pierwszy montaz ... A gdzie w 000bs sprawdzic czy to swiece zarowe? a kto napisal ze tam sprawdza sie swiece ?
f16mysliwiec Opublikowano 25 Listopada 2008 Opublikowano 25 Listopada 2008 Ja wczoraj usunąłem tą dolegliwość. Samochód słabo zapalał przy ostatnich temperaturach minusowych( trzeba było kręcić ze 3 sek. po odpaleniu ok 10 sek nierównej pracy) Sprawdziłem świece żarowe i strzał w 10.Wszystkie 4 były trupy!!! Wymieniłem na nowe Beru. Dziś odpalił od strzała jak w lato i pięknie równo chodził. Sprawdzałem zdejmując kapturki ze świec. Podłączyłem kabelek bo + w akumulatorze i kolejno zwierałem z góra świecy. Jeśli nie iskrzy to padnięte. Po wykręceniu starych świec, z ciekawości podłączyłem je jeszcze pod akumulator żeby sprawdzić czy grzeją. Żadna nawet temperatury nie złapała. Za to nowe po 2 sek od podłączenia pod akumulator robiły się czerwoniutkie. Lepiej Beru czy Bosh ?? Beru - pierwszy montaz ... A gdzie w 000bs sprawdzic czy to swiece zarowe? a kto napisal ze tam sprawdza sie swiece ? Bo ja mam identyczne objawy rano, i jak sprawdzic co mu jest ?
grippen Opublikowano 25 Listopada 2008 Opublikowano 25 Listopada 2008 w 000 BS Spanky miał na myśli kąt wtrysku miałem te same objawy i jeszcze rano dochodził 3 razy dźwięk i piszczał więc się wkur..... poszedłem do sklepu kupiłem nowy aku i po problemie. 1. Kąt wtrysku 049-053 poz 2 w 000 BS 2. Akumulator 3. Stan rozrusznika (szczotki, tulejki. ) (podobno w naszych A4 rozrusznik ma rozkręcić motor do prędkości 200 obr/min aby pompa podała paliwo na cylindry nie wiem czy to prawda gdzieś tak słyszałem)
spanky Opublikowano 25 Listopada 2008 Opublikowano 25 Listopada 2008 3. (podobno w naszych A4 rozrusznik ma rozkręcić motor do prędkości 200 obr/min aby pompa podała paliwo na cylindry nie wiem czy to prawda gdzieś tak słyszałem) takie dane zawarte sa w mapie startowej i zalezne jest to od temperatury ....
dziki pzs Opublikowano 25 Listopada 2008 Opublikowano 25 Listopada 2008 Ja wczoraj usunąłem tą dolegliwość. Samochód słabo zapalał przy ostatnich temperaturach minusowych( trzeba było kręcić ze 3 sek. po odpaleniu ok 10 sek nierównej pracy) Sprawdziłem świece żarowe i strzał w 10.Wszystkie 4 były trupy!!! Wymieniłem na nowe Beru. Dziś odpalił od strzała jak w lato i pięknie równo chodził. Sprawdzałem zdejmując kapturki ze świec. Podłączyłem kabelek bo + w akumulatorze i kolejno zwierałem z góra świecy. Jeśli nie iskrzy to padnięte. Po wykręceniu starych świec, z ciekawości podłączyłem je jeszcze pod akumulator żeby sprawdzić czy grzeją. Żadna nawet temperatury nie złapała. Za to nowe po 2 sek od podłączenia pod akumulator robiły się czerwoniutkie. Lepiej Beru czy Bosch ?? Wybrałem Beru bo było Germany :> a na Bosch made in France
grippen Opublikowano 25 Listopada 2008 Opublikowano 25 Listopada 2008 ja mam febi chyba i nie narzekam dobry stosunek cena /jakość
f16mysliwiec Opublikowano 25 Listopada 2008 Opublikowano 25 Listopada 2008 ja mam febi chyba i nie narzekam dobry stosunek cena /jakość A co trzeba kupić zeby wymienic , duzo roboty i wogule??i ile koszt?
arson15 Opublikowano 25 Listopada 2008 Opublikowano 25 Listopada 2008 ja mam febi chyba i nie narzekam dobry stosunek cena /jakość A co trzeba kupić zeby wymienic , duzo roboty i wogule??i ile koszt? ja dziś wymieniałem gość za wymiane świec 6szt skasował 50zł. Świece kupiłem NGK po 40zł ale do 2,5 motor. Beru był założony fabrycznie ale koleś mi je odradzał dlatego wybór padł na NGK ponoć najlepsze.
f16mysliwiec Opublikowano 25 Listopada 2008 Opublikowano 25 Listopada 2008 To jakie najlepiej zamontowac??
adadur Opublikowano 25 Listopada 2008 Opublikowano 25 Listopada 2008 Jeśli kupowane z pewnego źródła to czy to będzie Bosch Beru czy NGK to wyszystkie te matki mają uznanie na rynku
spanky Opublikowano 25 Listopada 2008 Opublikowano 25 Listopada 2008 To jakie najlepiej zamontowac?? jeszcze jedno pytanie z tego cyklu a post wyleci do kosza a Ty pewnie przygarniesz kropka ... opcja , poza tym dział FAQ !!!! http://www.a4-klub.pl/smf/a4_19_tdi_ahu_jakie_swiece_zarowe-t5951.0.html;
grippen Opublikowano 25 Listopada 2008 Opublikowano 25 Listopada 2008 spanky kolega tylko grzecznie zapytał nie bądź taki wyrywny
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się