bogdanwp Opublikowano 16 Marca 2016 Opublikowano 16 Marca 2016 (edytowane) Witam wszystkich Jak to tu bywa potrzebuję POMOCYYYY. Wymieniłem sterownik ABS (w poprzednim miałem problem z połączeniem z czujnikiem abs) i w trakcie kodowania napotkałem problem. Po wpisaniu LOGIN i zatwierdzeniu rozłącza mi sterownik (brak połączenia) i nie mogę wpisać kodu. Czynność wykonywałem zgodnie z wskazówkami z ross-tech www.youtube.com/watch?v=G7YRiVYrLjo . Login i kod biorę ze wskazówek Ross-tech dla multitronika: Login Note #1: After Login has been carried out you need to recode the control module. Note #2: Special Login 07499 is used for 6-Cylinder Diesel Engine with 1LG Brakes and Multitronic. Coding Note #1: Coding is accepted after a specific login has been carried out. Note #2: After successful coding the steering angle sensor basic setting needs to be carried out within the same diagnostic session. Note #3: Special Coding 04499 is used for BFB Engine with 1LT Brakes and Multitronic. Zauważyłem, że: 1. poza standardowymi błędami (01044 i 00778) pojawiły mi się dodatkowo błędy 18057 i 17887 na silniku oraz 18256 w automatycznej skrzyni biegów oraz w hamulcach. Błąd 17887 pojawiał się wcześniej ( o ile dobrze wiem dotyczy systemu podciśnienia coś z pompą lub wężykami). 2. nie mogę skalibrować czujnika G85. objawy jak z notatek ze strony ross-tech - poniżej Special Notes Some of the Bosch 5.7 modules will not show live Steering Angle Sensor (G85) readings after the Login and Coding are performed. If this is the case -2.5 ° may be stuck in Measuring Block 005 and will not change when the wheel is turned. Make the wheels as straight as possible and continue with the Steering Angle Sensor (G85) Calibration. Pomimo ponownej próby przeprowadzenia kalibracji nie mogę uzyskać statusu OK w oknie 04- grupa 001 okno 3 3. Zasilanie: a - bezpieczniki 07 i 09 oraz 42 sprawdzone - sprawne b - zasilanie na stykach przewodu do sterownika ABS (styki 1 i 2 oraz 5 i 6) ponad 12V c - po wciśnięciu hamulca ponad 12V 4. Sterownik - numer wymagany jest taki sam jak oryginała - końcówka 011 - ale różni się oznaczeniem w prawym górnym rogu. Oryginał jest oznaczony H34 a zakupiony H17. Czy mogę liczyć na jakieś podpowiedzi co dalej robić??? Czy przyblokowany czujnik G85 może być problemem przy kodowaniu? (kalibrację robi się na końcu) A może coś pominąłem??? DOBRA MAM NOWE DANE Czujnik G85 się odblokował, sterownik dał się zakodować ale NA SKRZYNIĘ MANUALNĄ!!! ABS działa, ESP działa, żadnych błędów w silniku oraz hamulcach. Niestety jest błąd 1316 we wskaźnikach. Przy próbie kodowania dla skrzyni automatycznej zrywa połączenie z ABS. Wychodzi na to, że multitronika koduje się jakoś inaczej - KTOŚ POMOŻE???? Edytowane 16 Marca 2016 przez bogdanwp
Michał139 Opublikowano 16 Marca 2016 Opublikowano 16 Marca 2016 jakim programem kodujesz ? vcds czy vag-com
bogdanwp Opublikowano 17 Marca 2016 Autor Opublikowano 17 Marca 2016 jakim programem kodujesz ? vcds czy vag-com Koduję VAG-COM 208.1. Jak do tej pory wszystko mi dobrze szło tym sprzętem.
kamil-vag Opublikowano 18 Marca 2016 Opublikowano 18 Marca 2016 Ustaw Latency Time (Opóźnienie) na najniższe 1 - 2 ms w ustawieniach sterownika interfejsu.
bogdanwp Opublikowano 23 Marca 2016 Autor Opublikowano 23 Marca 2016 (edytowane) Witam wszystkich ponownie 1. Sprawdziłem innymi programami a. Polski VAG 4.9 - współpracuje najgorzej ze wszystkich sprawdzanych programów - ma problemmy nawet z łącznością i rozłącza przy próbie logowania; b. VCDS - nie ogarnia mojego kabelka (zwykły KKL) - nie może się połączyć z komputerem; c. VCDS lite - łączy się zdecydowanie najsprawniej ale przy próbie logowania objawy są takie same - rozłącza połączenie; 2. W ustawieniach sterownika mam opóźnienie 1ms. Sprawdzałem zmieniając inne parametry połączenia i najczęściej wyrzucał błędy w połączeniu. Pozostało mi chyba zakupić kabelek. wybrałem coś takiego http://allegro.pl/vag-k-can-commander-3-6-pl-full-audi-seat-skoda-vw-i5698995268.html - będzie działać??? Pozdrowienia Bogdan Edytowane 23 Marca 2016 przez bogdanwp
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się