Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Obroty silnika


dario1282

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie może ktoś mi doradzi . W świeżo zakupionym aucie a4b72.0TFSI quatro zaobserwowałem ,że po odpaleniu rano załącza się ssanie ale dość szybko się wyłącza . Obroty silnika wtedy oscylują w granicach 800. Przy tych obrotach auto lekko drży . Jak leciutko wcisnę pedał gazu to w aucie jest ok nic nie drga. Obroty nie faluja sa na stałym poziomie. Poproszę o poradę.Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

800 obrotów, gdy wyłączy się ssanie? Sssanie się włącza jak chce bo jest automatyczne nieraz się nie włączy w ogóle a nieraz pochodzi ok minuty różnie z tym jest.. 800 przy włączonej klimie? Jak tak to obroty są ok, a drgania cięzko wytłumaczyć bo u mnie nie ma nic takiego a może to mieć wspólnego po prostu ze sprzęgłem a nie z silnikiem i będą drgania na jałowym przez dwumas np.. w każdym bądź razie 800 obrotów powinno być przy włączonej klimie a troszku poniżej czyli ~780 bodajże przy wyłączonej. Jeszcze spróbuj włączyć i wyłączyć klimę czy widać różnice w tych drganiach :) i daj znać,

Edytowane przez arek_cccp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

800 obrotów bez klimy . Jutro zaobserwuję jak jest z włączoną klimą . Dziękuje za informację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze jest silnik sobie spokojnie pracuje jak zejdzie ze ssania, delikatnie drgania, ledwo wyczuwalne, tak powinno być

Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy zejściu ze ssania owszem zadrga delikatnie ale po chwili się normuje i chodzi równo. Jeśli to miałeś na myśli to tak jest ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu dzisiejszym podłączony został VAG i wskazuje obroty 740. I wyskoczył jeden błąd : 001287 Idle Control System RPM ( zbyt mała wartość rezystancji) . Co to może być ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu dzisiejszym podłączony został VAG i wskazuje obroty 740. I wyskoczył jeden błąd : 001287 Idle Control System RPM ( zbyt mała wartość rezystancji) . Co to może być ?

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16891/P0507/001287

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może ktoś cos podpowie od czego trzeba zacząć . Jakieś fotki tych podzespołów jak są umiejscowione w silniku? Z góry dziekuję .


Może ktoś cos podpowie od czego trzeba zacząć . Jakieś fotki tych podzespołów jak są umiejscowione w silniku? Z góry dziekuję .

Po wizycie w warsztacie samochodowym dalej nic nie wiem na temat niedomagania auta. Po podłączeniu pod kompa stwierdzili jedynie ,że wyprzedzenie zapłonu posiada dziwną wartośc -5 % , lecz na kompie synchronizacja wychodzi ok. Lekko opuscili auto na poduszkach i dalej usterka jak była tak jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troszku dziwna sprawa, bo masz niższe obroty jakby były podwyższone to bym stawiał na odmę lub n80 a przepustnice sprawdzałeś samochód odpala dobrze bez żadnych problemów? Odma w tfsi lubi się zepsuć .. dość częsty przypadek

Edytowane przez arek_cccp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A oprócz tego błędu i tych obrotów to coś jeszcze zauważyłeś ? Podczas jazdy może? Kiedy wymieniałeś odmę jaki przebieg masz i ile ten samochód posiadasz? Moc jest cały czas w aucie do odcinki ? Powiem tak drgania to raczej bym olał pewnie Ci się wydaje bo jakieś minimalne zawsze są po zejściu ze ssania, ale ten błąd dziwna sprawa i niskie dość obroty..

Edytowane przez arek_cccp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A oprócz tego błędu i tych obrotów to coś jeszcze zauważyłeś ? Podczas jazdy może? Kiedy wymieniałeś odmę jaki przebieg masz i ile ten samochód posiadasz? Moc jest cały czas w aucie do odcinki ? Powiem tak drgania to raczej bym olał pewnie Ci się wydaje bo jakieś minimalne zawsze są po zejściu ze ssania, ale ten błąd dziwna sprawa i niskie dość obroty..

Oprócz tego błędu jest ok. W czasie jazdy dy dojeżdzam do skrzyżowania i skrzynia redukuje biegi i obroty spadają to jest lekkie drganie również . Odmy nie wymieniałem a auto posiadam od 3 tygodni. Moc jest przez cały czas .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to masz automat .. wybacz :) nie doczytałem tutaj nie jestem pewien czy obroty będą takie same jak w manualu.. no i niestetty nie wiem jak taka skrzynia się zachowuje być może ona tutaj coś miesza albo tak po prostu ma. Trzeba było by porównać z innym automatem np.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może jakiś z forumowiczów co ma skrzynie automat się wypowie lub odezwie się na PW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może jakiś z forumowiczów co ma skrzynie automat się wypowie lub odezwie się na PW.

Kolego ja mam automat, ale multitronik. Z tego co wiem obroty powinny na wolnym być w granicy 780rpm.

Uporałeś się z tematem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie wystąpił objaw drgań zarówno na postoju jak i w czasie jazdy, i było to początkiem końca wałków na pompie oleju. Dziwnie też zachowywały się także obroty. Usterka opisana w poście 2.0 TFSI ciśnienie oleju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 16.03.2016 o 16:32, dario1282 napisał:

Witam serdecznie może ktoś mi doradzi . W świeżo zakupionym aucie a4b72.0TFSI quatro zaobserwowałem ,że po odpaleniu rano załącza się ssanie ale dość szybko się wyłącza . Obroty silnika wtedy oscylują w granicach 800. Przy tych obrotach auto lekko drży . Jak leciutko wcisnę pedał gazu to w aucie jest ok nic nie drga. Obroty nie faluja sa na stałym poziomie. Poproszę o poradę.Pozdrawiam

Kolego miałem to samo i przerabiałem tema wielokrotnie. Wymień filtr paliwa, korek od wlewu oleju i odmę. Jeżeli korek od wlewu oleju luźno chodzi to go wymień. Za nim wymienisz odmę (zawór ciśnienia) to ja sprawdź, czy jest sprawna. U mnie wszytko ustało po wymianie filtra paliwa, zaworu odmy i korka wlewu oleju. Jak będziesz wymieniał odme, to ja kup po numerze vin i innej nie kupuj. Jak odma będzie nieoryginalna - to będzie ci wywalało błędy o  klapach kolektora. 
Do tego silnika trzeba kupować oryginalne części bo poznej dziwne rzeczy się dzieją.

 

W innym audi miałem problem przez cewki. A jescze w innym problemem była przepustnica. Wiec wiesz ja często wymieniłem pół samochodu nie dachów tego tak  po prostu dzjadnozowac odrazu. Jedynie na forum może ktoś ci tylko podpowiedzieć. W warsztacie to zapomnij ze ci pomogą chyba ze trafisz kogoś kumatego. W innym warsztacie podnieśli mi obroty na 900 i pięćset się należy ahahahhah. 
 

Edytowane przez maseraati
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...