Artison93 Opublikowano 17 Marca 2016 Opublikowano 17 Marca 2016 (edytowane) Witam mam pytanie jak w temacie. Kopci na niebiesko gdy silnik jest zimny lecz tylko po dodaniu gazu. Jak już ciepły to nie kopci. Był robiony remont silnika wraz z nowymi pierścieniami. Robiona kpl głowica także uszczelniacze odpadają. Może to wina wtryskiwacza? Po pau tyś km stan oleju w normie także oleju raczej nie bierze. Odma sprawna, w dolocie no są ślady oleju ale nie wielkie, nie przelewa się Turbo suche. Także proszę o poradę. Edytowane 17 Marca 2016 przez Artison93
quadral20004 Opublikowano 17 Marca 2016 Opublikowano 17 Marca 2016 (edytowane) tak sie objawia lejacy wtrysk Edytowane 17 Marca 2016 przez quadral20004
Artison93 Opublikowano 17 Marca 2016 Autor Opublikowano 17 Marca 2016 tak sie objawia lejacy wtrysk też tak sądzę, ale zauważyłem jak kolega jechał i depnął to najpierw puści malutkiego niebieskiego dymka a zaraz za tym czarne chmury.
Gac3k Opublikowano 17 Marca 2016 Opublikowano 17 Marca 2016 Może masz jeszcze olej w katalizatorze. Przebutuj go konkretnie
lukasz51237 Opublikowano 17 Marca 2016 Opublikowano 17 Marca 2016 Zrób logi pompek i wrzuć tutaj. Niebieski dym to prawie zawsze olej. Mówisz, że miałeś wymieniane pierścienie, w jakim stanie były tuleje cylindrowe?
Artison93 Opublikowano 17 Marca 2016 Autor Opublikowano 17 Marca 2016 Zrób logi pompek i wrzuć tutaj. Niebieski dym to prawie zawsze olej. Mówisz, że miałeś wymieniane pierścienie, w jakim stanie były tuleje cylindrowe? mam zwykłe wtryski, tuleje były bez progów. Olej? Nie zawsze może być nie spalane paliwo Katalizatora nie mam, mam tylko końcowy tłumik
lukasz51237 Opublikowano 17 Marca 2016 Opublikowano 17 Marca 2016 Zrób logi pompek i wrzuć tutaj. Niebieski dym to prawie zawsze olej. Mówisz, że miałeś wymieniane pierścienie, w jakim stanie były tuleje cylindrowe? mam zwykłe wtryski, tuleje były bez progów. Olej? Nie zawsze może być nie spalane paliwo Katalizatora nie mam, mam tylko końcowy tłumik Faktycznie, sorki mój błąd. Ile km zrobiłeś od remontu?
Artison93 Opublikowano 17 Marca 2016 Autor Opublikowano 17 Marca 2016 (edytowane) no już dużo, jedna wymiana oleju czyli 10 tyś i połowa, z rana powąchałem spaliny po przygazowaniu i jadnak mi się zdaje jakby paliwo nie spalone Edytowane 18 Marca 2016 przez Artison93
Bodek66 Opublikowano 25 Marca 2016 Opublikowano 25 Marca 2016 no już dużo, jedna wymiana oleju czyli 10 tyś i połowa, z rana powąchałem spaliny po przygazowaniu i jadnak mi się zdaje jakby paliwo nie spalone wymień rozpylacze ( lub zestawy Bosch) i będzie dobrze
Hezen Opublikowano 25 Marca 2016 Opublikowano 25 Marca 2016 no już dużo, jedna wymiana oleju czyli 10 tyś i połowa, z rana powąchałem spaliny po przygazowaniu i jadnak mi się zdaje jakby paliwo nie spalonewymień rozpylacze ( lub zestawy Bosch) i będzie dobrze Nie sam oczywiście Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
Bodek66 Opublikowano 26 Marca 2016 Opublikowano 26 Marca 2016 no już dużo, jedna wymiana oleju czyli 10 tyś i połowa, z rana powąchałem spaliny po przygazowaniu i jadnak mi się zdaje jakby paliwo nie spalonewymień rozpylacze ( lub zestawy Bosch) i będzie dobrze Nie sam oczywiście Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka to miałem na myśli :)
quadral20004 Opublikowano 26 Marca 2016 Opublikowano 26 Marca 2016 no już dużo, jedna wymiana oleju czyli 10 tyś i połowa, z rana powąchałem spaliny po przygazowaniu i jadnak mi się zdaje jakby paliwo nie spalone wymień rozpylacze ( lub zestawy Bosch) i będzie dobrze rozpylacze??? hymm co to jest ?? chybia miales na mysli "koncowke wtrysku "
Hezen Opublikowano 26 Marca 2016 Opublikowano 26 Marca 2016 (edytowane) Przecie to to samo A co robi końcówka wtrysku? Ma za zadanie rozpylać wache czy nie? Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Edytowane 26 Marca 2016 przez Hezen
quadral20004 Opublikowano 27 Marca 2016 Opublikowano 27 Marca 2016 Powiedz w sklepie że chcesz rozpylacze.ciekawe co ci powiedzą. Używacie fachowych nazw
Hezen Opublikowano 27 Marca 2016 Opublikowano 27 Marca 2016 Najczęsciej w sklepach w tych gdzie już nie zaglądam, siedzą głąby. Kiedyś jak pytałem o olej valvoline to nie wiedzieli że taka marka istnieje Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
Artison93 Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Sam pracuję w sklepie i nie sądzę że ktoś może być nie w temacie chyba że na niczym się nie zna, już wiadomo co powoduje kopcenie. Nie mam fizycznie egr a programowo jest, przeplywka wali Max wartość. A końcówki mam nowe wzm 216! Odpielem przeplywke i nie kopci tak mocno
Hezen Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Zrób logi i niech ktoś ogarnięty je przejrzy. Przepływka powinna pokazywać tyle ile turbo zaciągnie. Jak będzie wskazywać max to ecu wali więcej wachy na gary stąd kopci bo nie dopala jej.
Grzesiek1980 Opublikowano 27 Października 2019 Opublikowano 27 Października 2019 Witam nie wiem czy ktos mi jeszcze odpisze ale mam taki problem ze swoja a4 1.9 tdi kod bke mianowicie po wymianie oleju na motul 5 w 40 z mobila 5 w 40 potwornie zaczal brac olej zlalem go i zalalem ponownie mobil ale bierze nadal z litr na 300 km wymieniłem juz uszczelniacze i turbine ale problem zostal moze ktos sie wypowie czym to moze byc spowodowane
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się