Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kopci na niebiesko na zimnym przy dodaniu gazu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam mam pytanie jak w temacie. Kopci na niebiesko gdy silnik jest zimny lecz tylko po dodaniu gazu. Jak już ciepły to nie kopci. Był robiony remont silnika wraz z nowymi pierścieniami. Robiona kpl głowica także uszczelniacze odpadają. Może to wina wtryskiwacza? Po pau tyś km stan oleju w normie także oleju raczej nie bierze. Odma sprawna, w dolocie no są ślady oleju ale nie wielkie, nie przelewa się ;) Turbo suche. Także proszę o poradę.

Edytowane przez Artison93
Opublikowano (edytowane)

tak sie objawia lejacy wtrysk

Edytowane przez quadral20004
Opublikowano

tak sie objawia lejacy wtrysk

też tak sądzę, ale zauważyłem jak kolega jechał i depnął to najpierw puści malutkiego niebieskiego dymka a zaraz za tym czarne chmury.

Opublikowano

Może masz jeszcze olej w katalizatorze. Przebutuj go konkretnie

Opublikowano

Zrób logi pompek i wrzuć tutaj. Niebieski dym to prawie zawsze olej. Mówisz, że miałeś wymieniane pierścienie, w jakim stanie były tuleje cylindrowe?

Opublikowano

Zrób logi pompek i wrzuć tutaj. Niebieski dym to prawie zawsze olej. Mówisz, że miałeś wymieniane pierścienie, w jakim stanie były tuleje cylindrowe?

mam zwykłe wtryski, tuleje były bez progów. Olej? Nie zawsze może być nie spalane paliwo

Katalizatora nie mam, mam tylko końcowy tłumik

Opublikowano

Zrób logi pompek i wrzuć tutaj. Niebieski dym to prawie zawsze olej. Mówisz, że miałeś wymieniane pierścienie, w jakim stanie były tuleje cylindrowe?

mam zwykłe wtryski, tuleje były bez progów. Olej? Nie zawsze może być nie spalane paliwo

Katalizatora nie mam, mam tylko końcowy tłumik

Faktycznie, sorki mój błąd. Ile km zrobiłeś od remontu?

Opublikowano (edytowane)

no już dużo, jedna wymiana oleju czyli 10 tyś i połowa, z rana powąchałem spaliny po przygazowaniu i jadnak mi się zdaje jakby paliwo nie spalone

Edytowane przez Artison93
Opublikowano

no już dużo, jedna wymiana oleju czyli 10 tyś i połowa, z rana powąchałem spaliny po przygazowaniu i jadnak mi się zdaje jakby paliwo nie spalone

wymień rozpylacze ( lub zestawy Bosch) i będzie dobrze

Opublikowano

no już dużo, jedna wymiana oleju czyli 10 tyś i połowa, z rana powąchałem spaliny po przygazowaniu i jadnak mi się zdaje jakby paliwo nie spalone

wymień rozpylacze ( lub zestawy Bosch) i będzie dobrze
Nie sam oczywiście ;)

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

no już dużo, jedna wymiana oleju czyli 10 tyś i połowa, z rana powąchałem spaliny po przygazowaniu i jadnak mi się zdaje jakby paliwo nie spalone

wymień rozpylacze ( lub zestawy Bosch) i będzie dobrze
Nie sam oczywiście ;)

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

to miałem na myśli :):):)

Opublikowano

no już dużo, jedna wymiana oleju czyli 10 tyś i połowa, z rana powąchałem spaliny po przygazowaniu i jadnak mi się zdaje jakby paliwo nie spalone

wymień rozpylacze ( lub zestawy Bosch) i będzie dobrze

rozpylacze??? hymm co to jest ?? :eusathink:

chybia miales na mysli "koncowke wtrysku " :)

Opublikowano (edytowane)

Przecie to to samo :D

A co robi końcówka wtrysku? Ma za zadanie rozpylać wache czy nie?

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez Hezen
Opublikowano

Powiedz w sklepie że chcesz rozpylacze.ciekawe co ci powiedzą. Używacie fachowych nazw

Opublikowano

Najczęsciej w sklepach w tych gdzie już nie zaglądam, siedzą głąby.

Kiedyś jak pytałem o olej valvoline to nie wiedzieli że taka marka istnieje

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Sam pracuję w sklepie i nie sądzę że ktoś może być nie w temacie chyba że na niczym się nie zna, już wiadomo co powoduje kopcenie. Nie mam fizycznie egr a programowo jest, przeplywka wali Max wartość. A końcówki mam nowe wzm 216! Odpielem przeplywke i nie kopci tak mocno

Opublikowano

Zrób logi i niech ktoś ogarnięty je przejrzy.

Przepływka powinna pokazywać tyle ile turbo zaciągnie.

Jak będzie wskazywać max to ecu wali więcej wachy na gary stąd kopci bo nie dopala jej.

Opublikowano

Witam nie wiem czy ktos mi jeszcze odpisze ale mam taki problem ze swoja a4 1.9 tdi kod bke mianowicie po wymianie oleju na motul 5 w 40 z mobila 5 w 40 potwornie zaczal brac olej zlalem go i zalalem ponownie mobil ale bierze nadal z litr na 300 km wymieniłem juz uszczelniacze i turbine ale problem zostal moze ktos sie wypowie czym to moze byc spowodowane

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...