spid1261 Opublikowano 18 Marca 2016 Opublikowano 18 Marca 2016 Witam, Panowie otóż wczoraj zauważyłem pewien problem. Podczas zwykłej jazdy wszystko jest ok ale jeśli przychodzi gwałtowne przyspieszenie to gdy turbo się załącza silnik nagle zaczyna jakby dusić się pompuje i przerywa i pompuje i przerywa obroty od 3tys w górę, wskaźnik od obrotów spada o jedną kreskę w dół w tym momencie. Dzieje się tak na biegach od 2 do 5 im wyższe obciążenie tym gorzej. Turbo głośno ładnie świszczy i czuć że pompuje chociaż nie do końca jak przystało na 180hp w AEB. Podczas zwykłej jazdy nie ma problemu. Dzieje się tak tylko i wyłącznie na gorącym silniku na zimnym jest ok i moc również inna. Z tego co czytałem to są typy:-cewki-świece... ??Spalanie jest w granicach 13-15L/100km w trybie miejskim tylko i wyłącznie.Jeżeli chodzi o ciśnienie to zaworki DV oraz N75 są kompletnie nowe i oryginalne ! Turbo jest nowe zakupione w czerwcu 2015r.Na postoju autko czasem spadnie z obrotów po gwałtowniejszym przyspieszaniu i hamowaniu oraz gdy się nagrzewa to czuć delikatne drgania samochodem przez okres ok 10sek i wtedy obroty również spadają na 650-700Błędy w VAGU tylko czujnik położenia przepustnicy który zawsze wraca.Z góry dziękuję za pomoc..
--Rafcio-- Opublikowano 20 Marca 2016 Opublikowano 20 Marca 2016 I co ogarnąłeś temat, bo tak jak mówisz mogą to być cewki albo świece.
Matthew454 Opublikowano 29 Marca 2016 Opublikowano 29 Marca 2016 Mam ten sam problem przy doładowaniu około 0.5 bara na ciepłym silniku turbina k04 z tt 225 km. N75 z rs2 . nwm czy to już koncząca sie pompa paliwa. Czy nieszczelnosci w układzie ? Czy coś innego Wysłane z mojego LG-H955 przy użyciu Tapatalka
lukasz7871 Opublikowano 1 Maja 2016 Opublikowano 1 Maja 2016 Panowie rozwiązany temat? Mam ten sam problem w moim aeb 150 km dodam, że turbo po regeneracji bo przed był ten sam problem, więcej pali ciśnienie doładowania spadło na 0,3-0,4bara i jak szarpie to ciśnienie jest. Szarpie tylko na gazie jak jeżdżę, a na benzynie jest po prostu za słaba.
Matthew454 Opublikowano 1 Maja 2016 Opublikowano 1 Maja 2016 Sprawdz czy dobrze podłączony n75. Podmienilem sie swiecami z bratem, ktory ma 1.8 turbo quattro bfb. I było dobrze. Wiec kupilem takie same swiece ngk pfr7q ale coś sie musiało znowu stac bo znowu nie jedzie Wysłane z mojego LG-H955 przy użyciu Tapatalka
lukasz7871 Opublikowano 2 Maja 2016 Opublikowano 2 Maja 2016 N75,przepływka, turbo, sztanga, świece, filty nowe. Świece wymieniłem 2kkm temu. Tak mnie zastanawia czemu na wtyczce n75 jest 6,3V przy wł zapłonie, kiedyś chyba było 12v.
Matthew454 Opublikowano 2 Maja 2016 Opublikowano 2 Maja 2016 Aż sam sprawdze napięcie na n75 Wysłane z mojego LG-H955 przy użyciu Tapatalka
Klejk Opublikowano 2 Maja 2016 Opublikowano 2 Maja 2016 Podpisami się pod temat mam to samo, wymieniłem przeplywke i było chwile lepiej teraz znowe to samo.
Matthew454 Opublikowano 2 Maja 2016 Opublikowano 2 Maja 2016 (edytowane) No i sprawdziłem napięcie w moim 1.8t aeb wynosi ono w przybliżeniu 6V. A u brata w 1.8t bfb 8.5V Wysłane z mojego LG-H955 przy użyciu Tapatalka Edytowane 2 Maja 2016 przez Matthew454
lukasz7871 Opublikowano 3 Maja 2016 Opublikowano 3 Maja 2016 Z ciekawości, jakie przeplywki macie pozakładane? Ja mam magneti marelli i wczoraj jak jechałem to jakoś tak dziwnie przy ujęciu gazu obroty wolne falowaly, ktoś kiedyś mówił, że tylko bosche się zakłada. A jak was?
Matthew454 Opublikowano 3 Maja 2016 Opublikowano 3 Maja 2016 U mnie bosch Wysłane z mojego LG-H955 przy użyciu Tapatalka
lukasz7871 Opublikowano 3 Maja 2016 Opublikowano 3 Maja 2016 Ma ktoś może gdzieś logi z górnymi i dolnymi wartościami powietrza mierzonymi przez przeplywke? Kiedyś mi falowaly obroty strasznie i działy się cuda na przeplywce, to wymieniłem. Dziś zabrałem starą, wyczyścilem, przełożylem i jest bez zmian. Tak sobie myślę, czy nie oddać tej nowej na gwarancję. A może moja org Boscha po prostu wymagała wyczyszczenia.. No ale problem nadal jest.
Matthew454 Opublikowano 4 Maja 2016 Opublikowano 4 Maja 2016 Ja nie mam. Ale mam pytanie czy tak apaptuje się prawidłowo działająca przepustnica ? https://youtu.be/7Zn1eitcOQQ Wysłane z mojego LG-H955 przy użyciu Tapatalka
--Rafcio-- Opublikowano 4 Maja 2016 Opublikowano 4 Maja 2016 Ja nie mam. Ale mam pytanie czy tak apaptuje się prawidłowo działająca przepustnica ? Wysłane z mojego LG-H955 przy użyciu Tapatalka Też tak mam i jest ok
Matthew454 Opublikowano 4 Maja 2016 Opublikowano 4 Maja 2016 (edytowane) A pd strony vcdsa wygląda gorzej bo tak napewno nie powinno być https://youtu.be/v_V3QAzqvHE Wysłane z mojego LG-H955 przy użyciu Tapatalka Przez moment widać w czwartym bloku adp.run a potem wyskakuje error Wysłane z mojego LG-H955 przy użyciu Tapatalka Edytowane 4 Maja 2016 przez Matthew454
lukasz7871 Opublikowano 4 Maja 2016 Opublikowano 4 Maja 2016 Ja tak ostatnio patrzę, mam uszkodzona obudowę te plastikowa czujnika tps, ale jak by miał przerwę gdzieś w rezystancji to by wywaliło błąd raczej.
Matthew454 Opublikowano 13 Maja 2016 Opublikowano 13 Maja 2016 (edytowane) U mnie rozwiązane w ten sposob że kupiłem cewki od tfsi uzywane za 70 zł 4 sztuki i podłoczyłem je według schematu w jednym z wątków na naszym forumhttp://a4-klub.pl/index.php?/topic/303539-Cewki-TFSI-do-aeb. Zero przerywania nawet przy 1 barze doładowania nie wiem czy problem był w cewkach czy module zapłonowym ale wszystko działa w razie pytań priv (ROZWIĄZANE) Wysłane z mojego LG-H955 przy użyciu Tapatalka Edytowane 13 Maja 2016 przez Matthew454
lukasz7871 Opublikowano 14 Maja 2016 Opublikowano 14 Maja 2016 Moje pytanie odnośnie sondy lambda. Jak powinno wyglądać napięcie sondy w AEB, gdzie mamy 1 sondę? U mnie na biegu jałowym oscyluje miedzy 0,1 a 0,9 zamiast utrzymać stałą wartość. Wydaje mi się, że powinno być stałe dla biegu jałowego albo dla danych obrotów stałych np 4k. A tu cały czas oscyluje. Wywala błędy o za wysokiej wartości lambdy oraz za niskiej. No coś chyba nie tak z tą sondą, czy moje 4 lata nauki jak krew w piach?
--Rafcio-- Opublikowano 14 Maja 2016 Opublikowano 14 Maja 2016 Moje pytanie odnośnie sondy lambda. Jak powinno wyglądać napięcie sondy w AEB, gdzie mamy 1 sondę? U mnie na biegu jałowym oscyluje miedzy 0,1 a 0,9 zamiast utrzymać stałą wartość. Wydaje mi się, że powinno być stałe dla biegu jałowego albo dla danych obrotów stałych np 4k. A tu cały czas oscyluje. Wywala błędy o za wysokiej wartości lambdy oraz za niskiej. No coś chyba nie tak z tą sondą, czy moje 4 lata nauki jak krew w piach? Sonda na jałowych obrotach ma jak najszybciej oscylować pomiędzy 0.1V a 0.9V. Przy pełnym obciążeniu czyli pełnym bucie ma być w okolicach 0.8V-0.9V. Przy hamowaniu silnikiem ma byc w okolicach 0.1-0.2V
lukasz7871 Opublikowano 17 Maja 2016 Opublikowano 17 Maja 2016 Przy odpuszczaniu było 0.0, a przy pełnym bucie to nie sprawdzaliśmy, ale na 4tys też oscylowała. A te błędy mogą być takie przez gaz? I czy na gazie, gdy zostanie włączony emulator sondy to dalej ma taka oscylacje? Edit: Dziś wpadły cewki 4x Beru i zero poprawy, dla sprawdzenia wykręciłem też świece i mają jasnobrązowy kolor oraz przerwę 0,9 mm. Jutro jeszcze sprawdzę moduł zapłonowy z Beru. Pytanie dla ogarniętego. W AEB nie ma czujnik ciśnienia doładowania, jest jaki tam czujnik obciążeniowy. Na podstawie których wartości ECU oblicza jakie ciśnienie ma zadać w układ turbo? Co do paliwa i gazu to wiadomo, że sonda, przepławka, tps, czujnik temp. Już nie wiem jak głęboko muszę wejść, żeby naprawić swój samochód. Za każde info, schemat, dane itp z góry dzięki. Przy tych objawach vag mi coś powie?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się