Kto Wie ten Wie 0 Opublikowano 19 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2016 Podpowie mi ktos jak sprawdzic jaka mam skrzynie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturoo 21 Opublikowano 19 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2016 Masz quattro -masz tipa..Jak masz ośkę to multikiem śmigasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kto Wie ten Wie 0 Opublikowano 20 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2016 mam na przód napęd tylko moja skrzynia normalnie zmienia biegi czuje to i widać to na obrotomierzu. to tylko taka wizualka? skrzynia ma pozycje P R N D , i mogę zmieniać biegi ręcznie +/- dodam jeszcze ze jest biegów 6 wyświetla mi na fisie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
House 3 Opublikowano 20 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2016 (edytowane) Obstawiam multi. Najpewniej to podłączyć pod kompa lub sprawdzić wizualnie, na skrzyni od spodu masz tabliczkę znamionową. Mój tiptronic ma 5 biegów, a lewarek opcje PRNDS plus zmianę lewarkiem lub łopatkami w kierownicy Edytowane 20 Marca 2016 przez House Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturoo 21 Opublikowano 20 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2016 mam na przód napęd tylko moja skrzynia normalnie zmienia biegi czuje to i widać to na obrotomierzu. to tylko taka wizualka? skrzynia ma pozycje P R N D , i mogę zmieniać biegi ręcznie +/- dodam jeszcze ze jest biegów 6 wyświetla mi na fisie W cvt nie odczuwa się zmian W multi i tipie czuć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dominik93 2 Opublikowano 21 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2016 mam na przód napęd tylko moja skrzynia normalnie zmienia biegi czuje to i widać to na obrotomierzu. to tylko taka wizualka? skrzynia ma pozycje P R N D , i mogę zmieniać biegi ręcznie +/- dodam jeszcze ze jest biegów 6 wyświetla mi na fisie W cvt nie odczuwa się zmian W multi i tipie czuć Przecież multitronic to nic innego jak cvt, a jednak to są dwie inne skrzynie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Banan 106 Opublikowano 21 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2016 6 biegów na FIS to multitronic ( jest to skrzynia cvt ) Zaloguj się vagiem i podaj numer sterownika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dominik93 2 Opublikowano 21 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2016 Wczoraj logowalem się vagiem i sprawdziliśmy kod sterownika i okazał się multitronickiem. Kolega wyżej pisze ze w cvt nie czuję się zmian biegów co jest prawda, a niżej pisze ze w multitronic czuć zmianę biegów a jedna i druga to taka sama skrzynia, więc już pogubiłem się chyba kolega wprowadza w błąd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Banan 106 Opublikowano 21 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2016 Bo nie powinno być czuć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dominik93 2 Opublikowano 21 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2016 (edytowane) A jednak czuć jakby zmianę biegów połączoną z szarpnieciem w tym samym czasie Edit. Ja posiadam multitronic i nie czuć szarpniec i ' zmiany ' biegów. Edytowane 21 Marca 2016 przez Dominik93 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturoo 21 Opublikowano 21 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2016 Panowie źle napisałem... Mi chodziło o porównanie cvt np. z nowych Japończyków do starej bądź co bądź multi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Decybell 0 Opublikowano 16 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2019 W dniu 20.03.2016 o 21:11, Arturoo napisał: W cvt nie odczuwa się zmian W multi i tipie czuć w sprawnym multitronicu nie "czuć" zmian biegów, bo ich zwyczajnie nie ma... chyba że chcesz rozmawiać o manualnej zmienie zakresów (+/-) i że czuć jakies szarpnięcie jak obroty wzrastają przy redukcji lub spadają przy zmianie do góry, to nawet nie błaznuj, bo to nie jest działanie skrzyni, tylko twoje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się