Dev Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Sprawdz rozrzad na pasku i na łańcuchu
kawowy19 Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Problem rozwiązany. Przyczyną były (tak domniemywam) pęknięte izolacje przewodów cewki na drugim cylindrze. Wszystkie cztery miały pękniętą izolację mniej więcej w tym samym miejscu. Po zaizolowaniu przewodów nie było poprawy. Natomiast przyszła nowa cewka i auto chodzi jak należy.Wydaje mi się, że to zwarcie zniszczyło cewkę i dlatego wtedy tak kulał na wolnych. Dziwne jest to, że pod obciążeniem wszystko było okey. W każdym razie auto chodzi jak trzeba;)Dziękuję wszystkim za pomoc!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się