czachapll Opublikowano 23 Marca 2016 Opublikowano 23 Marca 2016 Silnik ma lekkie drgawki pompki http://vaglog.pl/log_255444.html raz doszlo na 4 cylindrze do 2.0mg coś dużo ale po przegazowaniu sie uspokoiło i wydaje mi się, że im cieplej na polu tym gorsze korekcje egr http://vaglog.pl/log_255445.html
lukasz51237 Opublikowano 23 Marca 2016 Opublikowano 23 Marca 2016 Czwarty cylinder trochę słabo wychodzi, sprawdź konektorki i weź zrób loga 04.
spanky Opublikowano 23 Marca 2016 Opublikowano 23 Marca 2016 zrob 001/004/013/018/023 na wolnych obrotach nie dotykajac pedału gazu (przez 15 sekund)
czachapll Opublikowano 23 Marca 2016 Autor Opublikowano 23 Marca 2016 (edytowane) Logi po zrobieniu 25km silnik 90 stopni. Jak jadę w dłuższą trasę tak z 100km to korekcje i bipy są większe jak widać w pierwszym poscie. 001 http://vaglog.pl/log_255452.html 004 013 023 http://vaglog.pl/log_255453.html 005 http://vaglog.pl/log_255454.html 015 http://vaglog.pl/log_255455.html w 018 wszędzie 0 0 0 0 wybacz, że przez 10 sek tylko ale się zapomniałem :/ Edytowane 23 Marca 2016 przez czachapll
spanky Opublikowano 23 Marca 2016 Opublikowano 23 Marca 2016 Wyglada ze to wina pompek , mozesz zaczac od wymiany oringow na pompkach i filtra paliwa jak dawno nie wymieniales oraz zrob plukanke Liqui Moly .
nik23 Opublikowano 23 Marca 2016 Opublikowano 23 Marca 2016 Ja bym wymienił komplet uszczelnień pd i zamienił miejscami pompki 2 z 4.
daros Opublikowano 25 Marca 2016 Opublikowano 25 Marca 2016 Przy okazji wymiany uszczelnień na PD można wykonać kąpiel w ultradźwiękach.
czachapll Opublikowano 25 Marca 2016 Autor Opublikowano 25 Marca 2016 Dzisiaj odpaliłem i pierwszy raz tak sie stało mianowicie przez 2 sekundy po odpaleniu bardzo telepało i sie uspokoiło :/ te uszczelnienia zrobię po świętach. To może byc z tym związane ?
lukasz51237 Opublikowano 25 Marca 2016 Opublikowano 25 Marca 2016 Od czegoś trzeba zacząć, możliwe, że jak je wymienisz to będzie ok.
nik23 Opublikowano 25 Marca 2016 Opublikowano 25 Marca 2016 Moze to być od uszczelnień, ale i nawet od padniętej świecy żarowej.
czachapll Opublikowano 25 Marca 2016 Autor Opublikowano 25 Marca 2016 Moze to być od uszczelnień, ale i nawet od padniętej świecy żarowej. Świece nowe wszystkie NGK
nik23 Opublikowano 25 Marca 2016 Opublikowano 25 Marca 2016 To zostają uszczelnienia do wymiany i wszystko bedzie jasne, po wymianie logi zrób od nowa i bedziemy widzieć jak sie pompki mają. Myśle że wszystko będzie git:)
czachapll Opublikowano 25 Marca 2016 Autor Opublikowano 25 Marca 2016 (edytowane) Łapcie filmik A możecie mi powiedzieć co tak hałasuje? Tylko trzeba się wsłuchać dobrze Edytowane 25 Marca 2016 przez czachapll
nik23 Opublikowano 26 Marca 2016 Opublikowano 26 Marca 2016 Otworz filtr powietrza i posłuchaj czy to nie z tamtąd ten dźwięk.
lukaszooo Opublikowano 26 Marca 2016 Opublikowano 26 Marca 2016 Słychać nie jednostajny terkot, raz walczyłem z czyms podobnym i stwierdziliśmy ze to sam silnik tak chodzi.
czachapll Opublikowano 26 Marca 2016 Autor Opublikowano 26 Marca 2016 To nie z filtra. Raczej cos po drugiej stronie. Tak stuka na filmie trzeba bardzo sie słuchać zeby to usłyszeć. A może sprzęgiełko alternatora ?
Tomeczek1403 Opublikowano 26 Marca 2016 Opublikowano 26 Marca 2016 Najlepiej, jak zaczniesz od zdjęcia pasków napędzających sprężarkę klimy i alternatora z wspomaganiem. Zacznij od tego od klimy, odpal silnik i sprawdź, czy dalej szumi. Jak wyeliminujesz osprzęt, wtedy zostaje że to może coś z silnika .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się