Unf Opublikowano 26 Marca 2016 Opublikowano 26 Marca 2016 (edytowane) Witam Auto po wielu wymianach: 1. Nowy N75 ASO 2. Nowy DV ASO 3. Downpipe w miejsce katalizatora 4. Nowe cewki beru 5. Nowe swiece NGK 6. Nowa pompa oleju + wyczyszczony smok 7. Regeneracja głowicy 8. Regeneracja turbiny (u naszego forumowego kolegi Nosfera) Wszystko wypieszczone, wypolerowane, złożone, 1000km przejechane na spokojnie. I wszystko w piz*u przez pojawiający się błąd: 17963 - Charge Pressure: Maximum Limit Exceeded Logi na 3 biegu od 2000rpm do 6000rpm gaz w podłogę: http://scr.hu/4ay/3he5a Co widać: 1. Boost duty w N75 nie istnieje 2. Przypływ powietrza praktycznie żaden 3. Wywala mi zadane ciśnienie na 1900mbar i zaraz po tym auto traci moc i potem brak doładowania w ogóle Co sprawdzałem: 1. Wymieniałem N75 bo mam stary (sprawny) i na obu to samo. 2. Sprawdzalem szczelnosc dolotu kilka razy - nie slychac zeby gdziekolwiek byla dziura 3. Dmuchalem kompresorem bezposrednio w wężyk od gruszki - grucha dziala, klapka sie otwiera i zamyka (slychac) 4. Sprawdzalem DV podpiety zarowno przez N249 jak i bezposrednio w kolektor - obie proby bez zmian Ręce opadają... Co jeszcze może powodować przeładowanie? Wcześniej, póki turbina działała (przed regeneracją) nigdy nic takiego sie nie dzialo. Jestem pewien ze wszystkie wezyki podlaczylismy w dobre miejsca. Ps: Ostatnie co mi przychodzi do glowy to moze zle ustawiono sztange i klapka zamiast otwierac się przy 0,5bar otwiera sie praktycznie natychmiast? Edytowane 26 Marca 2016 przez Unf
Łukasz13 Opublikowano 26 Marca 2016 Opublikowano 26 Marca 2016 Zrób dodatkowe logi, jak robisz 3 kanały naraz to za wiele nie widać, maks 2 na jeden przejazd, zrób 115+003, i 118 z odpiętą wtyczką od n75.
Unf Opublikowano 26 Marca 2016 Autor Opublikowano 26 Marca 2016 Oba z odpieta wtyczka czy tylko sam 118?
Unf Opublikowano 26 Marca 2016 Autor Opublikowano 26 Marca 2016 (edytowane) Kurcze nie zgralismy sie Mam tak: 115 + 003 z wpiętą wtyczką: http://vaglog.pl/log_256074.html 3 przejazdy, za pierwszym razem poszlo dobrze, drugi i trzeci juz mnie odcielo w pewnym momencie... 118 z wypiętą wtyczką: http://vaglog.pl/log_256075.html 2 przejazdy... skad sie te zadane wartosci rzedu 0.9bar biora nie rozumiem... Ps: jesli 115 + 003 bez wtyczki tez sa potrzebne to bez problemu dorobie Edytowane 26 Marca 2016 przez Unf
Łukasz13 Opublikowano 26 Marca 2016 Opublikowano 26 Marca 2016 To nie są zadane wartości tylko osiągnięte, moim zdaniem coś jest nie tak z naciągiem sztangi, bez wtyczki od n75 turbina powinna ładować 0,3 bar a ładuje sporo więcej, jak masz kompresor to podłącz do wężyka od gruszki i sprawdz przy jakim ciśnienie sztanga zaczyna się ruszać czyli otwierać, powinna już zacząć się uchylać przy ok 0,3 bar.
Unf Opublikowano 26 Marca 2016 Autor Opublikowano 26 Marca 2016 Wlasnie robilem to dzis i wydawalo mi sie ze zaczyna sie ruszac w granicach 0,7 - 1bar ale jeszcze jutro dokladnie to sprawdze. Rozumiem, ze jesli potwierdzi sie, ze uchyla sie zbyt pozno to trzeba ja podregulowac srubami tak jak kolega w innym temacie robil ( http://www.fotosik.pl/zdjecie/e2d3b9e843f8b0d8) zeby zaczynala sie ruszac przy 0,3 a nie 0,5? To byla wlasnie ostatnia mozliwosc jaka przychodzila mi do glowy, a staralem sie o tym nie myslec bo chyba bez ponownego wyjmowania turbiny sie nie obejdzie zeby to ustawic... damn it
Łukasz13 Opublikowano 26 Marca 2016 Opublikowano 26 Marca 2016 No jesli jest tak jak piszesz to masz odpowiedz, ustaw na 0,3-0,4 maks, tak tymi śrubami co na focie, powinienes dać rade bez rozbierania niczego, nasadka 10 i przedłużka i powinno dać się odkrecić jeśli nie ma tej blaszki zabezpieczającej na nakrętkach, musisz przesunąc nakrętki w strone kata.
Unf Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2016 (edytowane) Super dzieki wielkie za szybka pomoc. Dam znac jak bedzie po wszystkim! Wracam Lukasz sorry ze trzy naraz ale mialem jedno podejscie i bylem sam. Srubka zostala troche podkrecona, tak ze otwierala sie przy 0,3 - 0,4bar. http://vaglog.pl/log_259446.html Wyglada na to ze przeladowanie wciaz jest, do tego na 118 'load' ciagle w granicach 0 ALE co ciekawe - blad juz sie nie pojawia i auto nie wpada juz w tryb awaryjny. No ale tak nie mzoe chyba zostac, bo mi takie doladowanie w koncu turbine rozsadzi, to zwykle K03 ^^ Moze za malo jeszcze te sruby cofnalem, zaczne pewnie od tego zeby dalej je kreic w strone DP. Edytowane 20 Kwietnia 2016 przez Unf
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się