Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX - Quattro] Rodzinny AVANT in Progress...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Rozumiem panowie, akurat w drodze do pracy też mam ser szwajcarski... jadę powoli i slalomem, ale i tak na 17" czuć mocno nierówności poprzeczne itd... 

Opublikowano

Opona jest na równo z felga i myślę, że wygląda to przyzwoicie. 

8vk69kv5.jpg

Opublikowano
12 godzin temu, kiemon napisał:

U mnie też na 16 mam 205/55 i jest komfortowo i fajnie to wygląda, na nasze podkarpackie drogi nie mam żadnych zastrzeżeń, nawet na trasie Jasło-Rzeszów na pewno zdajesz sobie sprawe. że ten przejazd jest koszmarny :D

111.jpg

fajnie kolego ale tu chodzi o oponę 205/55/R16 na feldze o rozmiarze: 7,5Jx16H2 - Twoje fele sa w takim rozmiarze?

Opublikowano
9 godzin temu, Onyks napisał:

Opona jest na równo z felga i myślę, że wygląda to przyzwoicie. 

8vk69kv5.jpg

Dzieki sliczne, fajnie to wygląda - pewnie dziś założę starą oponę na tą felgę i na żywo zobaczę jak to wygląda. opony na 99% Danlop i pewnie SP Bluresponce.

Opublikowano

Tak jest kolego, dokładnie 7.5J

Opublikowano

Założyłem na test 215 i trochę wystaje, obawiam się ze 205 będzie za mała, ze podrapie felgi np. Na krawężnikach...


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

założyłem na jedną felgę 215 a na drugą 205 - no i padło na zakup Dunlop Bluresponce 205/55/R16

Opublikowano (edytowane)

opony założone + pierścienie centrujące - wszystko jak na razie śmiga aż miło :) 

rozpoczynam poszukiwania panelu małej navi z przyciskiem menu lub samego panelu Menu.

do dokończenia zostało:

- zmiana kodowania w RSNE i BT - na wersję Full,

- chip na około 160 KM,

- montaż świateł do jazdy dziennej w kierunkowskazach,

- wiązki do podgrzewania spryskiwaczy,

- wiązka do pamięci foteli - zostało przeprowadzenie kabli w drzwiach i doprowadzenie do silniczków,

- wymiana lusterek na FULL + wymiana silniczków,

- rozwiązanie problemu z zapalniczką ( obracana z panelem navi/menu) nie działa - podobno dwa skrajne przewody trzeba zamienić - po podłączeniu zgasło mi podświetlenie nóg w środku auta,

- zmiana obudowy kierownicy bo obecna porysowana,

- polerka szybki licznika,

 

chyba tyle na chwilę obecną..

Edytowane przez Pawci_o
Opublikowano

dziś będę działał

 - podłączenie przycisku menu pod przycisk info w panelu,

- zamianę przewodów w zapalniczce,

- jak się uda to montaż świateł dziennych.

Opublikowano

Miałem taki numer z zapalniczką. Kupiłem nową obracaną na allegro i po podłączeniu lipa. Okazało się właśnie, że przewody trzeba było przełożyć. Chwilę mi zajęło zanim sczaiłem ocokaman :decayed:

Opublikowano

Ja właśnie przełożyłem i jest Ok, tylko zgasło mi podświetlenie pod fotelami, w drzwiach jest a pod fotelami ciemno... właśnie wyręczałem dzienne w kierunkowskazach i zakodowalem wietrzenie autka


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

dbebb51768fba0ec9229a1ba5be6ed8d.jpg
241566cdd21a85564ba08a458b384ae0.jpg


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Jeszcze mam jeden kłopot a mianowicie założyłem rsne i wymieniłem cała wiązkę do niego łącznie ze wzmacniaczami, teraz mam taki po lewo e17056748be756db3effd20d8063d0ca.jpg
Taki po prawej
f6a882ed47004d76319e38774a7af995.jpg
Dodatkowo po lewo powinno być takie cudo- obecnie odłączone
de195ef33965699ce3bcbc565be4db6a.jpgce84fa1410bb3c786677f5101590c965.jpgb05cce93321ba2558a1d7044bfb9f9d6.jpg
Mam tez wiązkę do tego- wpięta w rsne a z tylu leży nie wpięta- No i problem jest z tym ze strasznie słabo mi radio odbiera. Jutro wepnę to ustrojstwo i sprawdzę- mam nadzieje ze pomoże.

No i jeszcze jedno, mam podpięty mikrofon do bose na oryginalnej wiązce i jak radio mam wyłączone to słychać szum w głośnikach... nie ważne czy dodatkowo coś jest włączone czy nie...


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Błąd w radiu skasowany - odbiera dużo lepiej,

BT - zmienione kodowanie - pojawiła się ikona BT oraz pięknie synchronizuje książkę telefoniczną i całą resztę jak na wersję HIGH przystało,

- chip na 165 KM 345 Nm... wykonany

zostało do ogarnięcia:

- parktronik - nie włącza się - do weryfikacji okablowanie,

- zgasło podświetlenie nóg po otwarciu drzwi - zwarcie do plusa - okablowanie do przejrzenia...

 

na chwilę obecną to tyle...

Opublikowano
16 minut temu, Pawci_o napisał:

- zgasło podświetlenie nóg po otwarciu drzwi - zwarcie do plusa - okablowanie do przejrzenia...

Zobacz przewody w gumowej przelotce na łączeniu drzwi z nadwoziem - to słaby punkt A4 :P

Opublikowano
45 minut temu, kamil-vag napisał:

Zobacz przewody w gumowej przelotce na łączeniu drzwi z nadwoziem - to słaby punkt A4 :P

Dzięki za podpowiedz- przewody już sprawdzałem - sa ok.

podświetlenie zgasło mi po tym jak wyjąłem fotel i zakładałem BT - sprawdzę okablowanie - pewnie któryś kabelek źle podłączyłem.

Opublikowano

z Q zrobiłem już 8 tyś km i wszystko jest super - spalanie na poziomie 6l- a więc jest ok, jeśli chodzi o samą jazdę to jest bajka jak to autko trzyma się drogi, jak pieknie pokonuje się zakręty - chyba teraz każde kolejne będzie tylko w Q :D

audiczkę od dłuższego czasu boli oda- chleje olej jak fix - na dniach zamawiam nową pokrywę zaworów i będzie święty spokój - tylko że będę musiał jeszcze dokupię z litr oleju na dolewki bo tego co z 5l przy wymianie zostało mi jakies 2-3 setki.

Opublikowano
kilka fotek z działań:
6d26f91d65a1cdaamed.jpg
 
8845c2dcf88fa10fmed.jpg
 
4cb603fd8d0a9d52med.jpg
 
e7012efbc6e335f6med.jpg
 
a tutaj w trakcie składania środka [emoji4]
70631cdd4cc0b0ffmed.jpg
Nowy olej i fitry - zmiana z Motula... już jutro będzie w silniku [emoji4]
b656eb3e92819c67med.jpg
 
jutro zbieżność i kolejne działania - pranie i czyszczenie czarnego sufitu- jak już wszystko złożę do kupy to zrobię kilka fotek.
jak na razie nie czuję różnicy w jeździe FWD a Q - być może dla tego że dopiero wczoraj ustawiłem zbieżność z tyłu i nie jeździłem dużo, z obserwacji zauważyłem że troszkę gorzej się zbiera, być może nie tylko przez Q ale założyłem inne koła - 225/55/R16.
wcześniej miałem skrzynię 5 biegową teraz mam 6-cio - troszkę ma inne przełożenia przy 1800 obr. na 5-tym biegu mam 90 km/h - muszę się teraz do niej przyzwyczaić.
na razie jeżdżę bardzo ostrożnie i pracuję nad kolejnymi modami.
[emoji4]
 
bardzo bym chciał zebrać graty i założyć przed zimą WEBASTO [emoji4]
z Q zrobiłem już 8 tyś km i wszystko jest super - spalanie na poziomie 6l- a więc jest ok, jeśli chodzi o samą jazdę to jest bajka jak to autko trzyma się drogi, jak pieknie pokonuje się zakręty - chyba teraz każde kolejne będzie tylko w Q [emoji3]
audiczkę od dłuższego czasu boli oda- chleje olej jak fix - na dniach zamawiam nową pokrywę zaworów i będzie święty spokój - tylko że będę musiał jeszcze dokupię z litr oleju na dolewki bo tego co z 5l przy wymianie zostało mi jakies 2-3 setki.
Co do quattro mam takie same zdanie;)

Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
13 godzin temu, Pawci_o napisał:

audiczkę od dłuższego czasu boli oda- chleje olej jak fix - na dniach zamawiam nową pokrywę zaworów i będzie święty spokój

Patrząc po fotach to już masz założoną tą niby poprawioną pokrywę z końcówką AE. Chyba, że źle widzę? Ja mam ciągle starą z końcówka R i myślałem, że większośc oleju dostaje się do dolotu właśnie przez odmę. Założyłem zewnętrzny separator (z opla 1,3cdti, trochi zmodyfikowany żeby pasował) i zbiera się w nim trochę oleju, ale na pewno nie tyle ile muszę dolewac.

Kończąc/reasumując może pośmigaj trochę z odmą puszczoną w butelkę (celem sprawdzenia) zanim wydasz 600 stów na nową pokrywę :)

Opublikowano
21 godzin temu, staniek napisał:

Patrząc po fotach to już masz założoną tą niby poprawioną pokrywę z końcówką AE. Chyba, że źle widzę? Ja mam ciągle starą z końcówka R i myślałem, że większośc oleju dostaje się do dolotu właśnie przez odmę. Założyłem zewnętrzny separator (z opla 1,3cdti, trochi zmodyfikowany żeby pasował) i zbiera się w nim trochę oleju, ale na pewno nie tyle ile muszę dolewac.

Kończąc/reasumując może pośmigaj trochę z odmą puszczoną w butelkę (celem sprawdzenia) zanim wydasz 600 stów na nową pokrywę :)

Tak, już zmieniałem pokrywę ale ona zaczęła mi straszne ilości puszczać i zmieniłem na starą - stara pojeździła jakieś 2000 km i zaczyna się to samo - jeździłem z butelką i było dużo oleju w butelce tak więc muszę wydać te 600 stów na nową pokrywę... uszczelnienia zaworowe są ok - byłem u kilku mechaników, oglądali sprawdzali i każdy powiedział że jest ok, uszczelnienie w turbinie też mówią że ok więc tylko odma.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...