ArapahoVmax Opublikowano 23 Maja 2017 Opublikowano 23 Maja 2017 Jako, że niemam dostępu do VAG-a, próbuję rozkminić problem bez niego. W ASO po podpięciu kompa, stwierdzono błąd na przednim czujniku - zwarcie do plusa. Tylny niby OK. Zdjąłem oba koła, zmierzyłem napięcia na wtyczkach po odpięciu czujników. I na obu wtyczkach z przodu i z tyłu mam na pinie 1 masę, na pinie 5 - 5V, a na pinie 6 - 12V. Jedne źródła podają, że pin 5 to pin sygnałowy, więc na moją logikę po odpięciu czujnika nie powinno być tam napięcia, a na 6 powinno być 5V. Inne źródła podają, że pin 5 to zasilanie, czyli powinno być 5V, a pin 6 to sygnałowy, więc nie powinno być na nim napięcia a jest 12V. Chyba, że źle kombinuje i te napięcia są właściwe a problem lezy gdzieś indziej. Dziwi mnie tylko to, że skoro napięcia na obu wtyczkach mam takie same i na jednym z pinów któreś napięcie jest tam nie potrzebnie, to dlaczego komp informuje o zwarciu jedynie na przednim czujniku? Tutaj olbrzymia prośba. Czy ktoś mógłby zmierzyć u siebie na jakich pinach jakie ma napięcia? Ewentualnie czy jest ktoś z Warszawy lub okolic, kto byłby skłonny poświecić mi 20 minut i się ze mną spotkać, tak abym mógł sam pomierzyć te napięcia (dojadę - wystarczy zrzucić przednie koło, wypiąć wtyczkę i pomierzyć multimetrem na włączonej stacyjce)? Ewentualnie czy ktoś ma sprawny przedni czujnik, tak bym mógł na próbę zamontować i stwierdzić, czy to wina czujnika, czy zwarcia w instalacji bądź module świateł? Pozdrawiam, Arapaho
peter251 Opublikowano 23 Października 2017 Opublikowano 23 Października 2017 Świetny manual, napewno sie kiedyś przyda
Decybell Opublikowano 25 Lutego 2018 Opublikowano 25 Lutego 2018 Podrzuci ktoś dla ułatwienia w których blokach szukać sygnału od czujnika przodu? i ewentualnie czy powinny się mieścić w takim przedziale jak na data sheet wyżej, czy inaczej?
danio-85 Opublikowano 25 Kwietnia 2018 Opublikowano 25 Kwietnia 2018 (edytowane) Witam. Również zmagam się z niedziałającym samopoziomem. I mam do Was pytanie. Czy nad pinem (jak patrząc na zdjęciu pierwszy prawej strony i w górę do tego małego okrągłego styku) powinno być przejście? U mnie jak by nie było. Proszę o podpowiedź ponieważ wszystko wyczyściłem i niestety nie działa a komp pokazuje tylny czujnik. Edytowane 25 Kwietnia 2018 przez danio-85 Błąd
sebool12 Opublikowano 7 Listopada 2020 Opublikowano 7 Listopada 2020 (edytowane) Znacie jakiś sposób na regenerację przegubu / cięgna / ramienia czujnika? Wydaje mi się ze u mnie się zatarły i kręci się cały mechanizm zamiast samego przegubu Edytowane 7 Listopada 2020 przez sebool12
GreGoriO Opublikowano 7 Listopada 2020 Opublikowano 7 Listopada 2020 Przeróbka, kupisz w sieci części do montażu własnego cięgna. na allegro jest tego trochę. ktoś chyba na forum chwalił się taką przeróbką.
sebool12 Opublikowano 8 Listopada 2020 Opublikowano 8 Listopada 2020 @GreGoriO z tego co widziałem to polecają końcówki cięgna z pedału gazu ursusa xd końcówka cięgna M6 przegub kulowy kulisty panewka 7510956829 - Allegro.pl ALLEGRO.PL Kup teraz na Allegro.pl za 7,50 zł - końcówka cięgna M6 przegub kulowy kulisty panewka (7510956829). Allegro.pl - Radość zakupów i bezpieczeństwo dzięki Programowi Ochrony Kupujących! Ale jakby się dało naprawić oryginał to wolałbym go zostawić, ale za cholerę nie wiem jak się do tego dobrać, żeby nie zniszczyć :/ W ostateczności pewnie to kupie, ale bez uszczelniaczy to w ogóle pożyje? Bo nie ma szans, żebym znalazł te uszczelki gdzieś lokalnie (V-ring VS-8/ 8-9,5 NBR)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się