AndrzejKoks Opublikowano 30 Marca 2016 Opublikowano 30 Marca 2016 WItam. Ostatnio wpadłem na pomysł by zamówić do "Ałdiany" xenony... Ale wraz z tą myślą pojawia się następujący problem. Tak tak spryski są, soczewa jest więc chodzi o co innego.. Mianowicie bawił się w niej chyba jakiś niemiecki elektryk, któremu nie chciało włączać się świateł i poprostu zrobił światła mijania(krótkie) na automatyczne(tzw. krótko) czyli po przekręceniu kluczyka można dostrzec piękną żółtą barwę rzucającą przez mą księżniczkę(po włączeniu świateł nic się nie dzieje, także jest ok). No właśnie i tu rodzi się pytanie jeżeli zamontuje przetwornice +xena i przekręcę kluczyk i będe ją kręcić(odpalać) to wiadomo że napięcie spada i przygasają światła(chyba każdy wie o co mi chodzi) i właśnie moje zapytanie jest takie czy jeżeli będzie zamontowany ksen czy nic złego mu się nie będzie działo podczas uruchamiania pojazdu, bo moje żarówki są na to odporne ale czy żarnik?? Pozdrawiam.
staff01 Opublikowano 31 Marca 2016 Opublikowano 31 Marca 2016 Żarrnik ma to do siebie, że się nagrzewa zanim zacznie świecić pełną mocą. Nie wydaje mi się, żeby coś się mu działo z tego tytułu.
AndrzejKoks Opublikowano 31 Marca 2016 Autor Opublikowano 31 Marca 2016 Wielkie dzięki za odpowiedź. Zdam relacje po zamontowaniu.
jacek70 Opublikowano 31 Marca 2016 Opublikowano 31 Marca 2016 Ja proponuję powrót do oryginału . Wtedy na stówę nic się nie stanie , a i zlikwidujesz że tak powiem druciarstwo.
Gwerty Opublikowano 31 Marca 2016 Opublikowano 31 Marca 2016 Światła wyladowcze nie lubią włączania i wyłączania. Wiec wróć do ori rozwiązania lub jak chcesz mieć zapalające się automatycznie wstaw sterownik który odpala lampy dopiero po uruchomienie silnika.
AndrzejKoks Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Jacek ja z miłą chęcią bym powrócił do oryginału tylko teraz znajdź jeden głupi kabel który idzie od stacyjki do świateł... zdejmowanie całej dechy raczej nie opłacalne... Sam już nie wiem.. W poniedziałek przyjdzie paka założe jeżeli będzie aku padał lub będą paliły się żarniki to wypierdole to w piz*u i będe jeździł na normalnych żarówkach.. Ach Ci Janusze..
japycz1 Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Opublikowano 4 Kwietnia 2016 (edytowane) Na oryginale w momencie kręcenia rozrusznikiem światła po prostu gasną. Jeśli będą się włączać i zaraz znowu wyłączać i włączać, za każdym razem, stracisz na żywotności zarówno żarnika jak i przetwornicy. Lepiej by było to ogarnąć przed jeśli nie chcesz niepotrzebnych kosztów w przyszłości Edytowane 4 Kwietnia 2016 przez japycz1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się