Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Bezpieczeństwo przy uderzeniu w tył - testy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Wniosek? Czarno na białym widać, że wtedy może już nie być tak łatwo z uzyskaniem pięciu gwiazdek. Dlatego producenci powinni nauczyć się budować bezpieczne fotele, w których nie złamiemy karku.
Moim zdaniem powinni budować solidne konstrukcje, zapewniające bezpieczeństwo, a nie dostosowywać je pod kątem testów :disgust:
Opublikowano

Mój znajomy, w ten sposób zginął na trasie.. Wyprzedził samochód, za nim ciągnął gość, nie zdążył wychamować auta po manewrze i wpasował mu się w tył - efekt: połamane kręgi szyjne - zgon.. :confused4: Fotel - a w tym zagłówek w samochodzie był tak skonstruowany, że nie możliwe było oprzeć na nim głowę, przy uderzeniu w tył po prostu złamał kręgosłup..

Te testy wskazują, że na bezpieczeństwo samochodu, maja wpływ nie tylko strefy zgniotu..

Wyobraź sobie, że jedziesz z żoną i masz taki wypadek, przecież pasażer jest tak samo zagrożony jak kierowca.. :thumbdown:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...