Skocz do zawartości
IGNOROWANY

kopci na biało


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Od wczoraj zaczął mi kopcić na biało szczególnie na postoju najbardziej, dzieje się tak przy nagrzanym silniku.

Wody nie ubywa oleju również silnik czysty brak wycieków.

W tym dymie tak jakby czuć ON....

Po podłączeniu wyskakują następujące błedy:

5182 - Particulate Trap Bank 1

P2002 00 [237] - Efficiency Below Threshold

MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear

Freeze Frame:

Fault Status: 00000001

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 1

Mileage: 190756 km

Date: 2016.03.02

Time: 12:44:16

7859 - Intake Manifold Flap Position Sensor (Bank 1)

P2015 00 [175] - Implausible Signal

MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear

Freeze Frame:

Fault Status: 00000001

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 1

Mileage: 190618 km

Date: 2016.02.28

Time: 14:38:57

4984 - Cylinder 1 Glow Plug Circuit (Q10)

P0671 00 [109] - Electrical Fault

Confirmed - Tested Since Memory Clear

Freeze Frame:

Fault Status: 00000001

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 2

Mileage: 190618 km

Date: 2016.02.29

Time: 07:03:05

Ogólnie ok 1 miesiąca temu działo się tak samo, błedy takie same. Dpf miał około 27 g więc przegoniłem go na autostradzie i zmniejszyło sie na 6 g- ale raczej to niema nic wspólnego. Bład "klapek" jest od początku gdy kupiłem auto czyli około 1 roku.

Coś ktoś?

Edytowane przez zabamix
Opublikowano

Od wczoraj zaczął mi kopcić na biało szczególnie na postoju najbardziej, dzieje się tak przy nagrzanym silniku.

Wody nie ubywa oleju również silnik czysty brak wycieków.

W tym dymie tak jakby czuć ON....

Po podłączeniu wyskakują następujące błedy:

5182 - Particulate Trap Bank 1

P2002 00 [237] - Efficiency Below Threshold

MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear

Freeze Frame:

Fault Status: 00000001

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 1

Mileage: 190756 km

Date: 2016.03.02

Time: 12:44:16

7859 - Intake Manifold Flap Position Sensor (Bank 1)

P2015 00 [175] - Implausible Signal

MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear

Freeze Frame:

Fault Status: 00000001

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 1

Mileage: 190618 km

Date: 2016.02.28

Time: 14:38:57

4984 - Cylinder 1 Glow Plug Circuit (Q10)

P0671 00 [109] - Electrical Fault

Confirmed - Tested Since Memory Clear

Freeze Frame:

Fault Status: 00000001

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 2

Mileage: 190618 km

Date: 2016.02.29

Time: 07:03:05

Ogólnie ok 1 miesiąca temu działo się tak samo, błedy takie same. Dpf miał około 27 g więc przegoniłem go na autostradzie i zmniejszyło sie na 6 g- ale raczej to niema nic wspólnego. Bład "klapek" jest od początku gdy kupiłem auto czyli około 1 roku.

Coś ktoś?

jeśli kopci na biało na postoju to na 100% wtryski, lepiej nie zwlekaj z wizytą u mechanika

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...