marcelinho 1 Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 mam nadzieje że link zadziała i bedzie można w pełni zobaczyć efekt. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/010373a20e4a5ecb.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcm 0 Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 seria ładna i gładkie wykresiki GRATULACJE !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcelinho 1 Opublikowano 27 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 szkoda tylko że to nie wiosna i poszaleć cięzko ale rożnica diametralna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wustyle 0 Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 ja pierdziele jakie ladne krechy! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiissnia 0 Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 lux. PS ja też czekałem 2 tygodnie czyli standard. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 28 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2008 ladnie jak na seryjne graty .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rogalotti 0 Opublikowano 29 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 Na wstępnej bazowej modyfikacji wyszło w tym aucie 147PS gdzie normalnie jest około 138-140. Ten wynik na wykresie jest po korektach obniżających. Silnik perfekcyjny, kreski idealne bo przed modyfikacją robiliśmy czyszczenie turbo i jej zachowania podczas strojenia były wzorcowe. Była też ostatnio Klubowa A4 AVF i po ustawieniu rozrzadu wygenerowała na seryjnym sofcie 153PS Tylko szkoda, że takie egzemplarze trafiaja sie raz na pół roku. PS. Zimno się zrobiło na dworzu i w dolocie... Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 29 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 PS. Zimno się zrobiło na dworzu i w dolocie... Pozdrawiam i stad te ladne wyniki ... bedzie cieplej [goraco] to i auta oslabna ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peter22 50 Opublikowano 29 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 nie ma co komentowac . jak zawsze perfekcyjnie. :a4fan: :a4fan: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcelinho 1 Opublikowano 30 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 jeszcze raz dziękuje Panie Rogalotti i wielkie pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DejwB5 0 Opublikowano 30 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 witam a jesli chodzi o ta serie to filtr masz orginalny czy jakis stozek zamonotowany wykres robi wrazenie ale podczas jazdy tez napewno odczuwa sie znacznie róznice tak mysle ,aż mam ochote swoja troszke poprwaić serie.pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rogalotti 0 Opublikowano 30 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 To auto było kompletnie seryjne. Starsze samochody z przebiegiem jeżeli są w stanie idealnym do tego mierzone w tak niskich temperaturach generują większe moce niż katalogowo. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro4444 4 Opublikowano 30 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 Tak się patrzę na te kreski i czas mojego parcha wreszcie do Witka za uszy zaciągnąć bo czas mija i szkoda bez wirusa jeździć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Trzeniu Opublikowano 30 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 Rogal a jest jakiś przelicznik np w sieci jak zachowuje się moc/krzywe biorąc pod uwagę zwiększającą/zmieniającą się temp? nie wiem czy nie zakręciłem więc zapytam inaczej samochód ma 100KM/150NM przy 0 stopni celsjusza. ile będzie miał np przy 10 , 20, 30 stopniach? da się to jakoś sensownie wyliczyć? czy jest za dużo nie wiadomych np. ciśnienia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro4444 4 Opublikowano 30 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 Rogal a jest jakiś przelicznik np w sieci jak zachowuje się moc/krzywe biorąc pod uwagę zwiększającą/zmieniającą się temp? nie wiem czy nie zakręciłem więc zapytam inaczej samochód ma 100KM/150NM przy 0 stopni celsjusza. ile będzie miał np przy 10 , 20, 30 stopniach? da się to jakoś sensownie wyliczyć? czy jest za dużo nie wiadomych np. ciśnienia? Program w hamowni przelicza to na norme DIN automatycznie i sprowadza do warunków "normalnych". Wykorzystują to co niektórzy podgrzewając sondę temperatury otoczenia powyżej realnej. Powoduje to "gratisowe" konie. Dobrze patrz na parametr "temperatura w dolocie" na hamowniach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Trzeniu Opublikowano 30 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 a to fakt , masz rację Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marewel 3 Opublikowano 30 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 Ta nowa hamownia to obciążeniowa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się