tkamicki5 1 Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 Panowie mam taki problem.odpale samochód i przejade jakieś 20 kilometrów i wskazówka od temperatury nawet niedrgnie na klimatroniku ponad 50 stopni.jak go zgasze i znowu odpale to juz ładnie pokazuje koło 90 ale zaraz opadnie do minimum. i niewiem czy to termostat czy czujnik.dodam że w samochodzie mam szybciutko ciepełko. prosze o pomoc.pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cristoforo 2 Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 zdecydowanie czujnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekce 1 Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 czujnik na bank Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tkamicki5 1 Opublikowano 27 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 też stawiam na czujnik tym bardziej że jak go nieraz odpalam to mi odrazu gaśnie, kumpel tak miał nawet gorzej bo nieraz wogóle niemógł odpalic i pojecechał na kompa i pokazało mu że czujnik i go wymienił i teraz jest git odpala mu zawsze Mam możliwość kupienia czujnika EPS za niecałe 50zł.dobra firma? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalb007 0 Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 ja kupiłem do mojego w ASO za 45 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tkamicki5 1 Opublikowano 27 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 tez bym kupił w ASO ale mam bardzo daleko także kupie chyba ten EPS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalb007 0 Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 na temat firmy EPS nic Ci nie powiem bo nie znam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tkamicki5 1 Opublikowano 28 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2008 Wymieniłem czujnik i cały czas to samo także czas na termostat.Nowy czujnik był zielony czteropinowy a stary był czarny jest jakaś różnica?a ten dwupinowy niebieski od czego jest? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Willi011 0 Opublikowano 28 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2008 Witam, W samochodzie masz dwa obwody tzw mały i duży. Czujnik temperarury znajduje się na małym. Przy uszkodzonym termostacie będziesz miał , nie dogrzane auto gdy termostat przepuszcza albo zacznie się gotować gdy sie nie otworzy. Ja bym obstawiał na czujnik. A tak z ciekawości czy nie falują obroty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dom3l 0 Opublikowano 28 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2008 ja mialem tak samo, wymieniem termostat i problemy ustały, zerknij na mój wątek o termostacie, masz tam wszelkie info. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tkamicki5 1 Opublikowano 29 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 Nie obroty niefalują. rówiutko chodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa-00 2 Opublikowano 29 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 wymien termostat ja wymieniłem. mój 2 dwa lata pociagnoł .jak jeździłem po miescie to było git 90C jak za miasto to wskazówka odrazu w dół leciała .gdy sie zatrzymywałem i gasiłem auto wędrowała znowu na 90. po wymianie jak wskoczy na 90 to jest cały czas 90. a do 90 potrzebuje jakieś 15 minut. termostat niejest drogi a wymiana jakiąś godzinę 2 śrubki na dole,osłonę i płyn nalać wymień termostat i bedzie git . a postow na ten temat jest chyba ze 100 . termostat w audi to chyba jakiaś wada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audi2028 0 Opublikowano 30 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 Witam tez mam taki problem z temp byłem na kompie i wyskoczył błąd czujnika wymieniłem na org w ASO 82zł.błedu brak ale temp dalej niska chyba pora na ter. :wallbash: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrzesiek4 1 Opublikowano 30 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 witam, ja mam podobny problem, mianowicie silnik powoli sie nagrzewal, po przejechaniu 20 km wskazowka nie drgnela, jak wylaczylem silnik i zaraz zapalilem pokazywalo ok 75 stopni ale jak ruszylem znowu opadalo do ponizej 60, tylko ze u mnie caly czas krecil sie z duza szybkoscia wiatrak przy chlodnicy. dzisiaj unieruchomilem wiatrak i silnik zaczal nagrzewac sie szybciej, po ok 5 km mialem juz ok 65 stopni, ALEEEE.... jak wylaczylem silnik po chwili wlaczylem mialem jakies 75 stopni i jak ruszylem znowu spadlo do 60! termostat wymieniony czujnik skoro pokazuje wydaje sie byc sprawny, w kabinie mam szybciutko cieplo, myslalem ze moze wiskoza bo jak wstrzymalem wiatrak zaczal sie silnik szybciej nagrzewac no ale wskazowka dalej wariuje. juz nie mam pomyslow co jest nie tak! pomozcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa-00 2 Opublikowano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 termostat wymieniony czujnik skoro pokazuje wydaje sie byc sprawny, w kabinie mam szybciutko cieplo, myslalem ze moze wiskoza bo jak kiedy wymieniełeś ten termostat to ewidentnie jest jego wina . czytałeś co napisałem wyżej mialem to samo wymiana termostatu i jak reka odjoł ja przez dwa lata wymienialem dwa razy.ostatnio dwa tygodnie temu i jest teraz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tkamicki5 1 Opublikowano 11 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 kupiłem dzisiaj termostat ori (100zł) jutro jade założyć i dam znać czy bedzie git. dzisiaj byłem u mechanika sie umówić to gadał że trzeba pompe wody zdejmować jak sie wymienia termostat-jest taka potrzeba bo mi sie wydaje że nie,napiszcie mi co trzeba zdjąć aby sie dostać do termo bo chyba mnie kiepkuje ten mechanik.zapomniałem kupić płynu do chłodnicy może być jakieś petrygo czy coś ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 11 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 nie doczytałem, ale czy czujnik też masz nowy????? jak nie to też by sie przydał, najlepiej Ori płyn kup do alu chłodnic, petrygo jak chcesz może byc nie pamietam jak wygląda sprawa termostatu w APT ale chyba nie trzeba wyciągąc pompy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tkamicki5 1 Opublikowano 11 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 czujnik już mam wymieniony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 11 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 i co była jakas zmiana? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domelq 2 Opublikowano 12 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2008 Dla mnie wyglada na termostat. Jak nie pomoże to podmienisz czujnik, z nim juz nie ma takiej papraniny jak w przypadku termostatu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się