kamilek89 Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Panowie już brak mi pomysłów. Dziś po skladalem auto bo przed świętami pękł mi zawór i zmasakrowalo glowice tlok itp. Dziś auto odpalilem wszystko ok ładnie chodzi ale - jest bardzo mulowate czasem łapie turbo powyżej 3tys obrotów mocno kopci na czarno i jak jadąc dodam gazu do wydaje dziwny metaliczny dźwięk silnik - przekroczy jakiś tam zakres obrotów i nie brzeczy już nic. Jest tak słaby że nie rusza pod górkę zbytnio. Fakt jak dodaje gazu i puszczam to słychać gdzieś syczenie w okolicy icka. Przed tym wszystko było prawie ok. Dodam ze założyłem inny silnik a na tym silniku było turbo,wtryski i egr-silnik podobno rok stał może więcej.zmienilem tez wezyki od podcisnienia - moze tu cos powalilem? Sprawdzalem i sztanga od turbo wysuwa się. Proszę o jakieś podpowiedzi. Szukałem czytałem - były podobne sytuacje ale nie taka.
lukasz51237 Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Opublikowano 6 Kwietnia 2016 No jeśli Ci turbo późno wstaje to załóż to swoje na którym jeździłeś kiedyś. Ponadto jeśli Ci kopci to możliwe, że masz nieszczelność w dolocie, albo wtryski leją, pompa słaba.
kamilek89 Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2016 No jeśli Ci turbo późno wstaje to załóż to swoje na którym jeździłeś kiedyś. Ponadto jeśli Ci kopci to możliwe, że masz nieszczelność w dolocie, albo wtryski leją, pompa słaba. No może być coś z wtryskami bo założyłem inne nie te co miałem (jak pękła zawór to zaklepalo końcówkę wytrysku ) moja turbina się przycinala ale auto jechało w miarę dobrze, a co chodzi o dolot to świadczy powietrze na górnym węży przy icku. Próbowałem podpinac też wężyk od zaworka bezpośrednio do gruszki ale to też nie pomogło. Sztanga w górę na maksa a auto dalej muł.
Mozgu Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Opublikowano 6 Kwietnia 2016 (edytowane) Wiec najpierw zlikwiduj nieszczelność. Możesz tez jeszcze raz na spokojnie sprawdzić kąt wtrysku i rozrząd bo raz kolega sobie zle ustawił o jeden przy wymianie i było podobne. Można też przepływomierz sprawdzić, tzn podmienić jak masz od kogo bo jesli prawie nie da sie jechac to ciężko bedzie jakiegos loga zrobić. Jeśli masz kabel sprawdz czy nie ma jakiegos błędu co do wtrysków to jeśli długo leżały to moga sie nie otwierać na drugim ciśnieniu. i na wolnych bedzie ok a mocy nie bedzie Edytowane 6 Kwietnia 2016 przez Mozgu
kamilek89 Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Wiec najpierw zlikwiduj nieszczelność. Możesz tez jeszcze raz na spokojnie sprawdzić kąt wtrysku i rozrząd bo raz kolega sobie zle ustawił o jeden przy wymianie i było podobne. Można też przepływomierz sprawdzić, tzn podmienić jak masz od kogo bo jesli prawie nie da sie jechac to ciężko bedzie jakiegos loga zrobić. Jeśli masz kabel sprawdz czy nie ma jakiegos błędu co do wtrysków to jeśli długo leżały to moga sie nie otwierać na drugim ciśnieniu. i na wolnych bedzie ok a mocy nie bedzie No tak logów nie zrobię nie ma szans. Z nie szczelnoscia będę walczył dziś jeszcze. Co chodzi chodzi kąt wtrysku to powinien być ok bo na podporze pompy sobie zaznaczyłem koło zamachowe było na zero, krzywki na walki rozrządu tez ładnie mi się zgraly. No nie wiem będę wszystko jeszcze raz sprawdzał. Dzięki serdeczne za wskazówki
Mozgu Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Ale podpiąć kompa mozesz i sprawdzic na BS kąt wtrysku jak bedzie rozrząd przestawiony to bedzie 0 albo jakaś duża liczba
kamilek89 Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2016 (edytowane) No Panowie bolaczka auta rozwiazana:) audiczka mknie jak rakieta ? tak jak przypuszczałem była to głupota problem z EGRem. Zacial się więc na chwilę obecną ho zaslepilem i w sumie Ho chyba caliem wywale? Jeszcze tylko wymienić rurę od icka i git. Jeszcze raz dzięki za podpowiedzi. ? Edytowane 6 Kwietnia 2016 przez kamilek89
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się