Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Klimatyzacja (Naprawa)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Sprawdzalem instalacje i wszystko z nia ok. A mam takie pytanie ten czujnik pasuje od audi a4 b5 z 95 r.? Bo mam taka na podmiane a nie wiem czy pasuje

U mnie jest tak ze wentylator czasami sie zalaczy po odpaleniu klimy a czasami dopiero po jakiejs minucie . To zalezy jak mu odwali

Opublikowano (edytowane)

Rozumiem, że wentylator Podłączony którąkolwiek metodą "na krótko" działa bez zarzutów?


Pod osłoną obok pompy ABS masz wtyczki.

24685210949_b5391d68d2_o.jpg

Zielona - to plus dla sprężarki. Dajesz go do plusa AKU i widzisz czy sprężarka działa

Brązowa/Kremowa - Wiatrak. Masa to oczywiście brązowy przewód.

Czerwona to są przewody idące do czujnika.

1995 - 8D0959482 - safety switch
1995 - 8D0959482B - safety switch
1999 - 8D0959482B - safety switch
więc może pasować ;)
Edytowane przez soulmaster3m
Opublikowano

Stary wentylator byl spalony to kupilem drugi co prawda ze swojej starej rozbitej audi ale byl sprawny. I na krotko dziala

Co najlepsze vag nie laczy sie z modulem no niby jest spora ilosc bledow.

I jak robilem test wyjsc

vagiem to wentylator nie startowal

Opublikowano (edytowane)

Dzisiaj podłączyłem sprężarkę (zielona kostka) na krótko, ale nie startuje tylko cyka. Jakie kroki teraz podjąć?

Wstawiam link do filmiku będzie łatwiej ocenić.


Halo halo, lato się zbliża potrzebuje waszej pomocy ;) Edytowane przez Karol94
Opublikowano

Karol, czy ty sprawdzałeś sprężarkę na wyłączonym silniku?

To cykanie to ty wywoływałeś? Bo po podaniu napięcia powinno być uderzenie bo to magnes przyciąga tarczę, ale jedno i powinno trzymać.

Opublikowano

Silnik był wyłączony. To cykanie wywołało dotknięcie kablem plusa do akumulatora, kilka razy dotykałem więc cyka tyle ile dotknąłem. Jak coś źle to proszę napisać jak to zrobić dokładnie bo zielony w temacie jestem. Pozdrawiam.

Opublikowano (edytowane)

Z tego co piszesz to sprzęgło sprężarki działa prawidłowo.

To cykanie to uderzenie tarczy o koło pasowe a tak ma być, ma magnes je przyciągnąć i trzymać.

Wróciłem do początku tematu i już pogubiłem się w czym jest problem.

Edytowane przez soulmaster3m
Opublikowano

Okej, czyli sprężarka jest dobra. Chodziło o to żeby sprawdzić sprężarkę by później nie rozbierać 10 razy wszystkiego. W takim razie jak jest dobra sprężarka muszę wymienić osuszacz, dysze i chłodnice bo jest nieszczelna. Nabije klimatyzację i zobaczę czy będzie okej. Dzięki za pomoc.

Opublikowano

No na pewno sprawne jest sprzęgło bo sama sprężarka to co innego i ona poprzez to sprzęgło jest tylko lub aż napędzana.

Wymieniaj wymieniaj bo pogoda wymaga sprawnej lodówki.

Opublikowano (edytowane)

Czytając wszystkie wątki w tym temacie przechodzą mi ciarki... Ja byłem ostatnio na serwisie lodówki. Szczelna,dobita niby ok. I co? Węże zimne czasami nawet w szronie sprężarka pracuje wiatrak również a w kabine nie tak kolorowo. Leci po jakimś dłuższym czasie zalaczenia klimy jakieś niby chłodne powietrze. Ale szybciej schłodzę jadąc z otwartą szybą. Brak błędów na klimie. Ratujcie chłopaki...

Edytowane przez erka
Opublikowano

Po walce ze slabo chlodzaca klimatyzacja i stajacym wentylatorem. Odkrylem to ze klima bardzo mocno chlodzi ale na postoju. A podczas jazdy to prawie nie dziala. Co to moze byc

Opublikowano

Witam... Wymieniałem u siebie chłodnicę... została sprawdzona szczelność... Układ został zapełniony... Już miałem się schłodzić ale nie, wręcz przeciwnie... Jak załączę klimę (manualna) to kompresor bez przerwy tyka, załącza sie i wyłącza i tak w kółko i to w odstępach dosłownie kilku sekund... Klimiarz tylko powiedział że nie wie ile dokładnie nabić bo klima jest dokładana wiec skasował mnie za nabicie a że nie działa to martw sie sam.... Wiec pytam Was panowie co może być przyczyną ciągłego załączania-rozłączania kompresora i czy nie wywale kasy w błoto jadąc do innego niby speca od lodówek... Pomóżcie proszę bo dzieciaki płaczą w aucie od temp a szybe strach otworzyc...

Opublikowano

Witam... Wymieniałem u siebie chłodnicę... została sprawdzona szczelność... Układ został zapełniony... Już miałem się schłodzić ale nie, wręcz przeciwnie... Jak załączę klimę (manualna) to kompresor bez przerwy tyka, załącza sie i wyłącza i tak w kółko i to w odstępach dosłownie kilku sekund... Klimiarz tylko powiedział że nie wie ile dokładnie nabić bo klima jest dokładana wiec skasował mnie za nabicie a że nie działa to martw sie sam.... Wiec pytam Was panowie co może być przyczyną ciągłego załączania-rozłączania kompresora i czy nie wywale kasy w błoto jadąc do innego niby speca od lodówek... Pomóżcie proszę bo dzieciaki płaczą w aucie od temp a szybe strach otworzyc...

Prawdopodobnie nabił zbyt dużo czynnika i presostat rozłącza bo jest za duże ciśnienie. Normalnie wchodzi chyba 750 gram więc u Ciebie powinno być podobnie.

Opublikowano

Witam. Mam szybkie pytanie borykam się z myślą czy kupić sprawdzona oryginalna oczywiście używana chłodnice czy zamiennik chiński za 150 zł na allegro?. Pozdrawiam

Opublikowano

A jak u mnie tez by bylo za duzo to wentylator by startowal i po chwili wylaczal sie?

Opublikowano

rafal, już to gdzieś w tematach opisywałem jak ten wentylator działa i on nie działa tylko z klimą. Znajdź i przeczytaj ten mój post to może znajdziesz powód.

Opublikowano

Od 2 lat mam te auto i ten wentylator startuje tylko z klima. . A ostatnio zauwazylem ze klima lepiej chlodzi na postoju. Az trzeba sie ubierac a podczas jazdy tylko lekko .

Opublikowano

A ja mam od ponad trzech i jakie to ma znaczenie.

Schemat jednak nie kłamie i podważa Twoje obserwacje. ;)

Opublikowano

Jak mozna sprawdzic czujnik cisnienia klimatyzacji czy jest sprawny

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...