Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8t AWT problem z gruszka turbiny?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam. Problem dotyczy silnika 1.8t AWT. Sprawdziłem szczelność i był pęknięty wężyk wiec wymieniłem i jest dobrze. Wcześniej turbina wstawała dopiero przy ok. 3000tys. obr. tak kupiłem auto i chciałem to zrobic. Przy okazji wymieniłem tez zawór DV bo wiadomo ze to standard po tylu latach. Po tych zabiegach turbo teraz wcale nie wstaje i jest muł po całej linii. Może ze dwa trzy razy wstało ale także późno. Turbinę słychać jak świszcze ale nie ma mocy.

Wiec tak:

1. Połączyłem wężyk od WG z wężykiem od muszli turbo i dalej nic jak nie miał mocy tak nie ma.

2. N75 sprawny podmieniany, przepływka także nowa.

3. W logach wychodzi ze turbo pompuje tylko 1040-1100 mbar a zadane ma nawet 1900 mbar

4. Podpiąłem do wezyka od WG strzykawkę i wtłaczając powietrze sztanga się rusza ale odrazu sie cofa a powinna chyba zostać do puki nie popuszcze strzykawki?? czyli nie trzyma ciśnienia. Czy tu będzie problem ?

5. Odpinałem także od n75 wężyk co idzie do WG i go zaślepiałem także żadnej reakcji dalej jest słaby a powinno przeładować chyba i miec kopyto?

6. Błędów brak

7. Test szczelności był jest szczelnie.

Pozdrawiam i sorki za błędy pisze z tableta

Edytowane przez Magicbattle
Opublikowano

Klapa WG zdechla, zdejmij kata i wsadz telefon, moze byc niedomknieta lub wypalona

Opublikowano

Dev siedzisz na naszym b5 forum ? pisalem w bat5 i zero odezewu. robisz tez turbiny oprócz hamulców?? moze jak bym ja wyciagna to bym ci podesłał. bo nie wiem gdzie kupic nawet cała gruche ale pewnie klapki nie ma to lipa samemu sie nie ogarnie.

Opublikowano

Najpierw zobacz co sie dzieje z WG

Opublikowano

oka jutro moze zerkne czy wogole jest klapka jeszcze. ale napewno gruszka puszcza cisnienie bo jak wyzej pisalem gdy strzykawka wcisne powietrze odrazu sie cofa ciegno :kwasny:

robisz takie rzeczy?

Opublikowano

Cos wymyslimy

Opublikowano

oka nr mam jutro bede patrzył co i jak to moze przedzwonie jesli tel w niedziele Ci nie przeszkadza


Panowie. Jest nastepujacy problem. turbina wymieniona na nowa bo tamta byla cala popelkana plus wirnik rozwalony i grucha wymieniona. Teraz jest taki problem ze na zimnym odrazu po odpaleniu turbina super wstaje na kazdym biegu ale jak juz zlapie 70-90stopni to na dwojce wogole nie czuc turbiny jak by sam silnik ciagna a na trojce i wyzszych biegach albo wstanie powyzej 3 tys albo dopiero powyzej 4 tys obr. zauwazyłem jedna rzecz ze gdy odpuszcze gaz i znowu w podloge to sie obudzi i ciagnie super ale jak znowu zwolnie czy cos i chce np wyprzedzac to znowu trzeba odpuscic i wcisnac gaz ale to nie dziala za kazdym razem czasami trzeba po trzy razy tak zrobic.

czy to moze byc wina nie domykajacego sie zaworu DV? kupiłem nowy oryginal ale złamał mi sie mały krociec skleiłem to i szczelnie niby jest. Czy zacinajacy sie DV moze powodowac takie objawy ze juz dolot sie nagrzeje i sie zacina i wtedy Dv jest otwarte i nie pompuje jak trzeba turbo?

Opublikowano

Logów nie możesz zrobić? może by coś wyjasniły.

Opublikowano

logi robilem i tylko cisnienie aktualne nie nadarza za zadanym.

ale sprawa rozwiazana przynajmniej narazie bo jezdzi super. winny byl zacinający sie DV w pozycji otwartej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...