Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

montaż haka


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

czy ktoś montował hak westfalia do audi a4 b8 , posiadam taki hak wypinany w pionie luzem plus jedynie moduł , prosiłbym jakieś wskazówki

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Podpinam się do tematu , właśnie zamówiłem na alledrogo oryginalny hak westfalia bez elektryki, mam również pytanie czy ktoś wie czym różnią się moduły:

8K0 907 383

8K0 907 383A

8K0 907 383B ?

Co lepiej zrobić - oryginalny moduł + wiązki czy zrobić elektrykę samemu na przekaźnikach ?

Opublikowano

czy ktoś montował hak westfalia do audi a4 b8 , posiadam taki hak wypinany w pionie luzem plus jedynie moduł , prosiłbym jakieś wskazówki

Witam cięmario30m. Ja montowałem w swojej B8. Hak kupiłem w okolicach Wrocławia a montowałem u gościa który pracuje w Salonie w Świdniku, ale po godzinach u niego w domu. Do montażu potrzebny moduł kilka kabli trzeba dorobić plus bezpieczniki. Wszystko w prawym tylnym schowku w bagażniku. Po całym zabiegu manualnym kodowanie kompem. U mnie był taki myk że sterownik zapamiętał jakiś błąd i Koleś dobrze się gimnastykował żeby poszło. Po całym kodowaniu jak podepniesz przyczepę to po wbiciu wstecznego widzisz przyczepę na wyświetlaczu w kabinie, podobno inaczej działa ABS z podpiętą przyczepą i do tego Fani marki będą Ci wmawiali że wentylatory musisz wymienić na podwójne bo zagotujesz motor ale oczywiście olej to ja ganiam na pojedynczym wentylatorze i nic się nie dzieje. Możesz śmiało mi zaufać w to co Ci piszę. AAAAAAAAAAAAAAA bardzo ważne!!!!!! Jak zdemontujesz tylny schowek tam gdzie te całe bezpieczniki się znajdują zobacz czy przypadkiem nie masz oryginalnej bodajże czerwonej kostki ona jest do modułu haka. ja takowej nie miałem i gościu mi dorabiał ale pokazał mi drugą B8 która stała u niego na podwórku też nie miała haka ale miał oryginalna wiązkę która strasznie skraca cały proces montażu.

Odnośnie montażu samego haka do samochodu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

demontaż zderzaka, wymiana spoilera dolnego z wejściem na hak ok 150 zł w sieci , wiercenie dodatkowych otworów ale jak zdemontujesz tył to będziesz miał naklejone takie jakieś fabryczne naklejki w miejscach gdzie powinny być otwory albo te otwory są właśnie zalepione tymi naklejkami (już nie pamiętam) na pewno w samym haku ja ze znajomym dorabiałem tulejki bo śruby które koleś sprzedał mi z hakiem twierdził że są oryginalne i nic więcej nie trzeba robić tylko włożyć i dokręcić okazało się że były za wąskie i jak tak zostawisz to po zapięciu przyczepy będziesz słyszał jakieś stuki. Ja tak miałem w A3 P8 i teraz wiedziałem na co zwrócić uwagę.

Pozdrawiam i życzę miłego majsterkowania.

Podpinam się do tematu , właśnie zamówiłem na alledrogo oryginalny hak westfalia bez elektryki, mam również pytanie czy ktoś wie czym różnią się moduły:

8K0 907 383

8K0 907 383A

8K0 907 383B ?

Co lepiej zrobić - oryginalny moduł + wiązki czy zrobić elektrykę samemu na przekaźnikach ?

Zapomnij kolego o przekaźnikach. Za bardzo masz zaawansowaną elektronikę w samochodzie chyba że chcesz sobie porobić zwarcia jakieś i sfajczyć furę!!!!!!!!!!!!.

czy ktoś montował hak westfalia do audi a4 b8 , posiadam taki hak wypinany w pionie luzem plus jedynie moduł , prosiłbym jakieś wskazówki

A ja mam avant czyli pewnie trochę w bagażniku może się różnić!!!!

Opublikowano

czy ktoś montował hak westfalia do audi a4 b8 , posiadam taki hak wypinany w pionie luzem plus jedynie moduł , prosiłbym jakieś wskazówki

Witam cięmario30m. Ja montowałem w swojej B8. Hak kupiłem w okolicach Wrocławia a montowałem u gościa który pracuje w Salonie w Świdniku, ale po godzinach u niego w domu. Do montażu potrzebny moduł kilka kabli trzeba dorobić plus bezpieczniki. Wszystko w prawym tylnym schowku w bagażniku. Po całym zabiegu manualnym kodowanie kompem. U mnie był taki myk że sterownik zapamiętał jakiś błąd i Koleś dobrze się gimnastykował żeby poszło. Po całym kodowaniu jak podepniesz przyczepę to po wbiciu wstecznego widzisz przyczepę na wyświetlaczu w kabinie, podobno inaczej działa ABS z podpiętą przyczepą i do tego Fani marki będą Ci wmawiali że wentylatory musisz wymienić na podwójne bo zagotujesz motor ale oczywiście olej to ja ganiam na pojedynczym wentylatorze i nic się nie dzieje. Możesz śmiało mi zaufać w to co Ci piszę. AAAAAAAAAAAAAAA bardzo ważne!!!!!! Jak zdemontujesz tylny schowek tam gdzie te całe bezpieczniki się znajdują zobacz czy przypadkiem nie masz oryginalnej bodajże czerwonej kostki ona jest do modułu haka. ja takowej nie miałem i gościu mi dorabiał ale pokazał mi drugą B8 która stała u niego na podwórku też nie miała haka ale miał oryginalna wiązkę która strasznie skraca cały proces montażu.

Odnośnie montażu samego haka do samochodu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

demontaż zderzaka, wymiana spoilera dolnego z wejściem na hak ok 150 zł w sieci , wiercenie dodatkowych otworów ale jak zdemontujesz tył to będziesz miał naklejone takie jakieś fabryczne naklejki w miejscach gdzie powinny być otwory albo te otwory są właśnie zalepione tymi naklejkami (już nie pamiętam) na pewno w samym haku ja ze znajomym dorabiałem tulejki bo śruby które koleś sprzedał mi z hakiem twierdził że są oryginalne i nic więcej nie trzeba robić tylko włożyć i dokręcić okazało się że były za wąskie i jak tak zostawisz to po zapięciu przyczepy będziesz słyszał jakieś stuki. Ja tak miałem w A3 P8 i teraz wiedziałem na co zwrócić uwagę.

Pozdrawiam i życzę miłego majsterkowania.

Podpinam się do tematu , właśnie zamówiłem na alledrogo oryginalny hak westfalia bez elektryki, mam również pytanie czy ktoś wie czym różnią się moduły:

8K0 907 383

8K0 907 383A

8K0 907 383B ?

Co lepiej zrobić - oryginalny moduł + wiązki czy zrobić elektrykę samemu na przekaźnikach ?

Zapomnij kolego o przekaźnikach. Za bardzo masz zaawansowaną elektronikę w samochodzie chyba że chcesz sobie porobić zwarcia jakieś i sfajczyć furę!!!!!!!!!!!!.

czy ktoś montował hak westfalia do audi a4 b8 , posiadam taki hak wypinany w pionie luzem plus jedynie moduł , prosiłbym jakieś wskazówki

A ja mam avant czyli pewnie trochę w bagażniku może się różnić!!!!

Bzdury piszesz o braku konieczności założenia dodatkowego wentylatora , ja temat przerobiłem od A do Z bardzo dokładnie .jak ciągniesz sobie przyczepkę na ziemniaki co z towarem waży 800 kg to raczej nic nie będzie. A zapnij przyczepę kempingowa o wadze 1500kg doładuj komplet pasażerów plus cały sprzęt i jedz na południe np do Włoch w temp powyżej 35 St to już nie będziesz taki pewny siebie .

Opublikowano

A czy któryś z kolegów kupował taką wiązkę ?

http://www.ehaki.pl/dedykowana-wiazka-13-pin-audi-a4-sedan,sp,38,892

Wygląda że jest tam wszystko co potrzeba ...

Ja u nich kupiłem hak i właśnie tą wiązkę, wszystko z firmy Westfalia. Cztery dni temu wszystko zostało założone i zakodowane w Mazico Łódź. Wczoraj przeciągnąłem przyczepę z działki i wszystko działa idealnie.

Opublikowano

czy ktoś montował hak westfalia do audi a4 b8 , posiadam taki hak wypinany w pionie luzem plus jedynie moduł , prosiłbym jakieś wskazówki

Witam cięmario30m. Ja montowałem w swojej B8. Hak kupiłem w okolicach Wrocławia a montowałem u gościa który pracuje w Salonie w Świdniku, ale po godzinach u niego w domu. Do montażu potrzebny moduł kilka kabli trzeba dorobić plus bezpieczniki. Wszystko w prawym tylnym schowku w bagażniku. Po całym zabiegu manualnym kodowanie kompem. U mnie był taki myk że sterownik zapamiętał jakiś błąd i Koleś dobrze się gimnastykował żeby poszło. Po całym kodowaniu jak podepniesz przyczepę to po wbiciu wstecznego widzisz przyczepę na wyświetlaczu w kabinie, podobno inaczej działa ABS z podpiętą przyczepą i do tego Fani marki będą Ci wmawiali że wentylatory musisz wymienić na podwójne bo zagotujesz motor ale oczywiście olej to ja ganiam na pojedynczym wentylatorze i nic się nie dzieje. Możesz śmiało mi zaufać w to co Ci piszę. AAAAAAAAAAAAAAA bardzo ważne!!!!!! Jak zdemontujesz tylny schowek tam gdzie te całe bezpieczniki się znajdują zobacz czy przypadkiem nie masz oryginalnej bodajże czerwonej kostki ona jest do modułu haka. ja takowej nie miałem i gościu mi dorabiał ale pokazał mi drugą B8 która stała u niego na podwórku też nie miała haka ale miał oryginalna wiązkę która strasznie skraca cały proces montażu.

Odnośnie montażu samego haka do samochodu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

demontaż zderzaka, wymiana spoilera dolnego z wejściem na hak ok 150 zł w sieci , wiercenie dodatkowych otworów ale jak zdemontujesz tył to będziesz miał naklejone takie jakieś fabryczne naklejki w miejscach gdzie powinny być otwory albo te otwory są właśnie zalepione tymi naklejkami (już nie pamiętam) na pewno w samym haku ja ze znajomym dorabiałem tulejki bo śruby które koleś sprzedał mi z hakiem twierdził że są oryginalne i nic więcej nie trzeba robić tylko włożyć i dokręcić okazało się że były za wąskie i jak tak zostawisz to po zapięciu przyczepy będziesz słyszał jakieś stuki. Ja tak miałem w A3 P8 i teraz wiedziałem na co zwrócić uwagę.

Pozdrawiam i życzę miłego majsterkowania.

Podpinam się do tematu , właśnie zamówiłem na alledrogo oryginalny hak westfalia bez elektryki, mam również pytanie czy ktoś wie czym różnią się moduły:

8K0 907 383

8K0 907 383A

8K0 907 383B ?

Co lepiej zrobić - oryginalny moduł + wiązki czy zrobić elektrykę samemu na przekaźnikach ?

Zapomnij kolego o przekaźnikach. Za bardzo masz zaawansowaną elektronikę w samochodzie chyba że chcesz sobie porobić zwarcia jakieś i sfajczyć furę!!!!!!!!!!!!.

czy ktoś montował hak westfalia do audi a4 b8 , posiadam taki hak wypinany w pionie luzem plus jedynie moduł , prosiłbym jakieś wskazówki

A ja mam avant czyli pewnie trochę w bagażniku może się różnić!!!!

Bzdury piszesz o braku konieczności założenia dodatkowego wentylatora , ja temat przerobiłem od A do Z bardzo dokładnie .jak ciągniesz sobie przyczepkę na ziemniaki co z towarem waży 800 kg to raczej nic nie będzie. A zapnij przyczepę kempingowa o wadze 1500kg doładuj komplet pasażerów plus cały sprzęt i jedz na południe np do Włoch w temp powyżej 35 St to już nie będziesz taki pewny siebie .

Witam Kolegę fafiks. Rzadko tu jestem i nie chcę się za wiele wypowiadać w tematach na których się nie znam. Przyznaję Koledze rację że w gorący klimat wypadało by mieć dwa wiatraki,ale weźmy pod uwagę że w zależności gdzie samochód szedł (chodzi mi o kraj) to nawet nie mając montowanego haka oryginalnie pojazd posiadał i tak dwa wiatraki. Nie mówię że ja zrobiłem dobrze nie montując tych wiatraków ale w naszym klimacie i na moje potrzeby niekoniecznie jak napisał kolega fafiks ,, jak ciągniesz sobie przyczepkę na ziemniaki co z towarem waży 800 kg'' mi wystarczy i inni pewnie też po dogłębnej analizie stwierdzą że nie ma sensu wywalać ogromnej kasy na dodatkowe chłodzenie ponieważ sporadycznie z tego haka skorzystają. Inny zaś wątek możemy poruszać dogłębnie a mianowicie czy do A4 B8 zapiąć kemping o wadze 1500 kg i komplet pasażerów plus cały sprzęt i jedz na południe np do Włoch w temp powyżej 35 St.. DO takiej wyprawy na pewno zaprzągłbym bynajmniej Q7 będąc pasjonatem marki. Ale znam gościa co maluchem z rodziną i przyczepką włochy zwiedzał i też miło wspomina.

Opublikowano

? Orientuje się ktoś,czy hak holowniczy 8R0800495E od audi q5 8r będzie pasował do audi a4 b8? Bardziej mi chodzi o rozstaw po między belkami?  Może ktoś może to sprawdzić ?

20190523_090508.jpg

Opublikowano (edytowane)

Witam. A czy ktoś się orientuje jskie wymiary śrób są potrzebne do zamontowania haka w audi a4 b8? Hak westfalia wpinany pionowo. Dzięki 

Edytowane przez Konrad P
Opublikowano

Panowie w ktorym miejscu tzreba  zakodować hak w VCDS?

Opublikowano

W poliftach sterowniki 01, 03, 09, 19 i jeżeli jest kamera to jeszcze w 6C.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...