Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ciekawostka - porównanie końcówki kierowniczej MeyleHD z Ruville


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Korzystając z lepszej pogody dziś wymieniłem końcówki kierownicze. Powodem wymiany oczywiście wybita prawa końcówka (od pasażera). Do tej pory założone miałem końcówki Ruville, które wytrzymały około 60 tyś km po czym padła prawa końcówka i rozjechało mi zbieżność. Lewa końcówka jeszcze dość sztywna ale wymieniłem dwie żeby nie narobić sobie dodatkowych kosztów. Ogólnie po wzięciu w rękę końcówki Ruville i MeyleHD dużo bardziej masywniejsza jest końcówka Meyle odcinek gdzie siedzi sworzeń jest dużo grubszy i ogólnie końcówka stwarza lepsze wrażenie od konkurenta Ruville. Ogólnie końcówka Meyle ma dłuższy gwint o jakieś 5mm ale to mało istotne. Poniżej zamieszczam zdjęcia obu końcówek. Temat tworzę po to by potencjalni nabywcy z dylematem co wybrać mieli w pewnym stopniu ułatwiony wybór o ile tak to można nazwać bo wiadomo zdjęcia z aukcji nie oddają tego samego efektu co autentyczne porównanie dwóch końcówek. Końcówki zaczynają swoją pracę od przebiegu 245k km. Oczywiście jeżeli któraś się wysypie napiszę po jakim przebiegu padła :)

imag0764.jpg

imag0766.jpgimag0765.jpg

Opublikowano

Kiedyś wymieniłem koledze dwie końcówki w b5 bo miał przegląd na drugi dzień. Przyjeżdża do mnie po przeglądzie wku#&iony i mówi, że nie przeszedł bo ma luz na końcówce :kox:

Faktycznie, nowa końcówka miała spory luz pomiędzy śrubą z gwintem a obudową. W rękach ledwo wyczuwalny ale na aucie już spory.

końcówkę wymieniłem w sklepie na dobrą.

jeszcze nigdy nie widziałem aby w tym miejscu był luz, w dodatku w nowej końcówce.

Opublikowano

W moim przypadku przy nowych końcówkach luzu brak . Może jakaś felerna końcówka :)

Opublikowano

W moim przypadku przy nowych końcówkach luzu brak . Może jakaś felerna końcówka :)

No felerna właśnie.

Opublikowano

A propo tych końcówek drążka firmy Meyle HD, to nie wiem czy koledzy zauważyli ale one nie mają tych gum pomiędzy śrubą a końcówką,tak jak to jest w oryginale ( jest to tak jakby jeden połączony ze sobą element), tak jak to było też w wersjach końcówek od zawieszeni bodajże S4.

Opublikowano

Faktycznie miałem o tym wspomnieć i zapomniałem . Dokładnie tak, w końcówce ruville jest guma w miejscu gdzie trzpien łączy się z końcówką . W meyle jest to jeden cały odlew. Czemu a służyć tą guma ?

Opublikowano

Wydaje mi się, że może to być zastosowane aby tłumić jakieś drgania na kierownicy.

Opublikowano

W sumie to nawet nie poczułem różnicy po zmianie aczkolwiek może tak być jak mówi Emejcz :)

Opublikowano

Fakt, meyle sprawiają wrażenie bardzo solidnych i nie słyszałem jeszcze, żeby ktoś narzekał na tą firme. W moim prywatnym subiektywnym rankingu stawiam ją powyżej Lemfordera jeżeli chodzi o jakość, cene.

Co do luzu między gwintem a obudową- widziałem taki przypadek w ojca passacie, jednak nie pamietam przebiegu ani firmy końcówki. Wyglądało to tak jak by się miała zaraz rozpaść a skutki czegoś takiego nietrudno sobie wyobrazić..

Opublikowano

Meyle są bardzo solidne, cena rownież do zaakceptowania.

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

w mojej a4 był zawias meyla założony w 2008 roku,w marcu tego roku wymieniałem kompletny zawias i zaś założyłem meyla i mogę powiedzieć ,że po wyjęciu nie było praktycznie żadnych luzów bo tylko dwa dolne proste miały lekkie wyczuwalne luzy,powodem wymiany zawiasu było to że gumy w tulejach były słabe bo zwyczajnie u mnie od kilku lat moc była 250+ i napęd na koła przednie co skutkowało ich wcześniejszym zużyciem

ogólnie polecam meyle hd

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...