tdy Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Czy ktoś zmieniał sprężarkę klimatyzacji i poradzi, czy przy zmianie sprężarki zmieniać należy jeszcze osuszacz i dławik? Jak sie zabrać do takiej wymiany, dużo jest do rozbierania?
majkel_majki Opublikowano 21 Lipca 2016 Opublikowano 21 Lipca 2016 W b6 bardzo prosto, dobry dostęp od spodu auta (koniecznie ściągnąć czynnik chłodniczy w warsztacie), w b8 nie wiem, jeżeli układ osprzętu nie różni się istotnie od b6 to nie powinno być kłopotu. Jeżeli sprężarka się zatarła to osuszacz, dławik i chłodnica powinny być zmienione w ogóle bez pytania, a układ przepłukany.
kqba Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Jakie uszczelnienia będą potrzebne do wymiany? Dlaczego chłodnica do wymiany? Nie można jej płukać?
majkel_majki Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Nie pamiętam rozmiaru o-ringów, w sklepie powinni dobrać rozmiary. Skraplacz ma taką konstrukcję, że nie dasz rady go wypłukać, zawsze coś zostanie.
metik Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Jeżeli masz kogoś kto ma urządzenie do płukania to możesz spróbować. Chlodnice trzeba wyjąć i podawać zasilanie pluczace raz do jednego raz do drugiego złącza w chłodnicy a ja obracać
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się