Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Stukot silnika. Pomocy ! Mechanicy rozkladaja ręce.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam ogromny problem. Podczas jazdy słychać stukotanie w silniku przy utrzymywaniu prędkości, jak dodaje gazu lub puszczę całkowicie problem znika. Zaczęło się to gdy na skrzyżowaniu chciałem mocniej mocniej przyspieszyć podczas jazdy. Zapalił się chceck silnika i serwis i silnik wszedł w tryb awaryjny. Po ponownym uruchomieniu silnika wszystko było do wporzadku , lecz słychać te klekotanie przy utrzymywaniu pedalu gazu w jednej pozycji. Pomóżcie

Opublikowano

A dokladniej opisz ten halas

Olej jest

Opublikowano

może pasek od rozrządu przeskoczył, wróżenie z fusów trochę :kwasny:

Opublikowano

Vag co pokazuje ?


Też mi sie wydaje że coś z rozrządem nagraj filmik jakiś czy coś

Opublikowano

Komputer ok. Sprawdzali spędzanie itp. I wszystko gra. Jadąc np. 100km/h delikatnie upuszcze gaz aby utrzymywać prędkość zaczyna się stukanie jak by panewek ale żaden mechanik nie jest pewien i na postoju jak przytrzymam gaz powyżej 4 tyś to też słychać mocne terkotanie.

Tak myślałem że mógł pasek rozrządu przeskoczyć. Bo wtedy szarpnelo autem i się włączył tryb awaryjny i utrata mocy była dopiero jak go ponownie uruchomione to normalnie zaczął działa ale od tamtego momentu to stukanie. A jeden mechanik taki co lubi naciagac na koszty żeby miał co robić odrazu na słuch zdiagnozowal ze to panewki i odrazu chciał silnik przekładać. A mechanik który zajmuje się tylko silnikami rozlozyl ręce i mówi że zagadka bo panewki by było słychać cały czas i sprawdzał cały komputer i sprezanie itp. I wszytsko idealnie i co najlepsze mi nawet oleju nie bierze.

Opublikowano (edytowane)

Moze to być też WARIATOR FAZ ROZRZADU jesli nie to prawdz cisnienie oleju.Jesli jest ok to bez rozbiórki sie nie obedzie. micha w dół sprawdzic panewy i sworznie korba->tłok oraz napęd pompy oleju . Zagladnij też pod pokrywe zaworow moze to coś z napinaczem miedzy wałka. Bez rozbiórki sie nie obedzie.

Edytowane przez Pudlik
Opublikowano (edytowane)

Ehh czyli kasa na małe modyfikacje pójdzie na ratunek silnika. A już były ambitne plany A może ktoś poleci dobrego mechanika w okolicach Głogowa i Lubina?

Edytowane przez LisuAudi
Opublikowano

chłopie weź nie ratuj tego gówna, tylko wkładaj inny motor, np. 1.8T

Opublikowano

chłopie weź nie ratuj tego gówna, tylko wkładaj inny motor, np. 1.8T

Co racja to racja :grin:

Opublikowano

Będę musiał bo tu mam już założony gaz a 1.8T słyszałem że pali więcej a mam daleko do pracy

Opublikowano

Gaz da sie dostroic tez do 1.8t Miałem a3 241km 340Nm w gazie i jezdzi do dzis w rodzinie.Taniej niz jazda dieslem

Opublikowano

Będę musiał bo tu mam już założony gaz a 1.8T słyszałem że pali więcej a mam daleko do pracy

to źle słyszałeś bo palą porównywalnie jak nie pałujesz

Opublikowano

chłopie weź nie ratuj tego gówna, tylko wkładaj inny motor, np. 1.8T

ja nie wiem objechał Cię kiedyś ten 2.0 ALT że masz taki żal ? :facepalm:

wszystkim polecasz 1.8T cud techniki 1.8T.....

jestem dosyć krótko na forum nie nie widziałem większości Twoich wpisów ale gdzie nie spojrzeć to tylko jedziesz na 2.0

NIE POMAGASZ MÓWIĄC ,,ZMIEŃ MOTOR NA 1.8 T''

Opublikowano

Na pewno nie takim pisaniem i uważaniem za gówno 2.0. BTW ja bym nie zmienił celowo 2.0 na 1.8t :) I w 4 literach mam to, że mnie weźmiesz spod świateł 1.8t. Jak swap z 2.0 to tylko 2,7bt.

2.0 z tego co wnioskuję czytając forum i tym ile już tym autem zrobiłem to silnik nielubiący złego traktowania. Rozrząd, gdyby pewno był wymieniany to by nieprzeskoczył. Ciekawe ile osób w 2.0 zmienia olej co 10 tys lub mniej...

Możesz sam sprawdzić błędy ? Skoro pojawiło się CHECK to musiało się coś zapisać w kompie.

Opublikowano

Pomagam, nawet nie wiesz jak bardzo :)

wyjdź :facepalm:

2.0 z tego co wnioskuję czytając forum i tym ile już tym autem zrobiłem to silnik nielubiący złego traktowania. Rozrząd, gdyby pewno był wymieniany to by nieprzeskoczył. Ciekawe ile osób w 2.0 zmienia olej co 10 tys lub mniej...

dokładnie, 3/4 swojego żywota nasze samochody przejeździły za granicą, nie daj boże baba tym jeździła 10 lat i ot co mamy wyjaśniony problem :)

złe traktowanie silnika 100%

co do Twojego problemu mam podobnie ale stuki są minimalne, i u mnie wali na jałowym a jak dodaje gazu to wraz z obrotami przyśpiesza stukanie aż w koncu go nie słychać po 2000 tyś.

Opublikowano

Pewnie jak swap to tylko na 2.7 :grin:

Nawet nie wiecie ile kosztuje sam slupek nie wspominajac o osprzecie, a no i oczywiscie pchajcie bita do swoich osiek !!! Polmozgi :facepalm:

I tak swoja droga co wy macie tak z tym braniem spod swiatel?

Kompleksy czy ki c**j? :)

Opublikowano

Pewnie jak swap to tylko na 2.7 :grin:

Nawet nie wiecie ile kosztuje sam slupek nie wspominajac o osprzecie, a no i oczywiscie pchajcie bita do swoich osiek !!! Polmozgi :facepalm:

I tak swoja droga co wy macie tak z tym braniem spod swiatel?

Kompleksy czy ki c**j? :)

jeździj tym turbo i daj sobie już spokoj, koniec offtopa

Opublikowano

Ku gwoli scislosci arg to 1.8 wolnossace znawcy z branzy :grin:

Opublikowano

Witam

Proponuje kolegę uszolka awansować na głównego swapmena tego działu forum mimo iż nie ma naszego silnika a nawet jak przypuszczam nie widział go nawet na oczy to proponuje zmianę na 1.8T którego też nie ma a jedynie słyszał,ale tak to jest gdy ma się w życiu jedną pasję...swap altka ,dobra rada zacznij od siebie,bo też nie masz się czym się pochwalić

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...