Skocz do zawartości
IGNOROWANY

nie wiem co robic z moja audi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witajcie , mam taki dylemat z autem . mieszkam we wloszech i naprawa auta tutaj jest absurdalnie droga wiec odpada calkowicie , lecz nie dlugo mam zamiar wrocic do kraju - i tu zaczyna sie dylemat .osobiscie posiadam je od 6 miesiecy ale jest w rodzinie od 2011 roku . Auto jest z roku 2004 i obecnie ma 330000 km i niestety daleko mu do idealu . Wymieniona jest juz pompa paliwa , alternator a ostatnio wydalem 2000 euro na wymiane rozrzadu oraz wszystkich plynow i filtrow . autko niestety kapie olejem , ma bardzo slabe przyspieszenie ponizej turbo oraz dostaje drgawek podczas przyspieszania ale tylko przez chwile ( podejrzewam ze drgania dochodza z walu ) ,ma problem z odpalaniem na stygnacym silniku (trzeba troche pokrecic potem chmura i ok)oraz do wymiany sa amortyzatory . skrzynia tiptronik 5 biegow chodzi dobrze . auto wizualnie ma do poprawy lakier bo ma sporo odpryskow i troche zeczy do wymiany ale to sa drobnostki . moj dylemat polega na tym czy oplaca sie go naprawiac czy lepiej kupic cos w lepszym stanie . dzieki wielkie za wasze sugestje . dodam ze jest to audi a4 b6 2.5 v6 180 km s line quattro wiec szkoda by mi go troche bylo

Opublikowano

2000 euro czy złoty ? Bo 2 tys. złoty to już jest dużo za rozrząd filtry i płyny

A po za tym ten model na zachodzie pewnie można już dostać za 3 tyś. euro

Opublikowano

No wlasnie euro dlatego juz nic wiecej tu nie będę robił , pytam sie wiec czy w polsce warto bedzie naprawiac czy lepiej rozejrzeć się za następnym ,

Wysłane z mojego LG-H955 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Wszystko zależy ile i czy możesz jakąś kasę przeznaczyć na naprawę czy też na inne auto, widać że w rodzinie ktoś tylko lał ropę i nic więcej, z drugiej strony motor owiany jest złą sławą ale są i tacy co go chwalą,

Opublikowano

Nic dziwnego jak to 2.5TDI pozbywaj się tego

Opublikowano (edytowane)

2 tyś euro czyli ponad 8 tyś zł za rozrzad płyny i filtry to jakieś nieporozumienie. Sprzedaj to lepiej.

Edytowane przez jospethe
Opublikowano

Tyle, że w takim stanie to dostanie za niego pewnie tyle co dał za wymianę rozrządu i płynów

Opublikowano

Niestety takie tu są ceny . naprawy są absurdalnie drogie a jakość tych napraw jest co najwyżej przeciętna. Auto jest zaniedbane ale tutaj juz tak jest że makarony nie inwestują w stare samochody i zajeżdżają je . Ja juz jej nie sprzedam a jezeli już co najwyżej za 500 euro na eksport . dlatego zastanawialem sie czy dalej pchać w nią kasę czy lepiej odpuścić i dołożyć do innego

Opublikowano

Wszystko zależy ile i czy możesz jakąś kasę przeznaczyć na naprawę czy też na inne auto, widać że w rodzinie ktoś tylko lał ropę i nic więcej, z drugiej strony motor owiany jest złą sławą ale są i tacy co go chwalą,

No to zes mu poradził

Audi WŁAŚNIE z tym silnikiem 2.5 tdi BAU jest najdoskonalszą jednostką z seri 2.5. Zadbana potrafi się odwdzięczyć bezawaryjna pracą. Przywóz go do polski i naprawiaj.

Kup sobie kabel diagnostyczny i działaj sam. Troszkę kasy zostanie w kieszeni. Doprowadzisz do stanu i będziesz jeszcze śmigał.

No chyba ze wolisz go sprzedać to ja go za 500 euro wezmę

Opublikowano

Przeciez za te 2000 euro to bys przyjechal do polski, wymienil rozrzad , plyty etc, i jeszcze naprawil pare rzeczy ...

Opublikowano

To była raczej merytoryczna wypowiedź a co może się nie zgodzisz, że 2,5 tdi V6 jest owiany złą sławą? i jest różnica czy ma wolne 30 koła czy 5

Opublikowano

Przeciez za te 2000 euro to bys przyjechal do polski, wymienil rozrzad , plyty etc, i jeszcze naprawil pare rzeczy ...

no wlasnie nie mogłem bo samochód nie byl w stanie dojechać do polski . niestety mam słabą znajomość mechaniki pojazdowej a z tego co wiem to rozrzad byl uszkodzony i auto stało aby nie narobic szkód. We wloszech ani naprawa ani zakup nie jest tani tak wiec nie mialem wtedy wyjscia. Za samo przeniesienie wlasnosci auta z takim silnikiem przy zakupie wydalbym tu jakies 900 euro
Opublikowano

To była raczej merytoryczna wypowiedź a co może się nie zgodzisz, że 2,5 tdi V6 jest owiany złą sławą? i jest różnica czy ma wolne 30 koła czy 5

Może i masz racje , ale raczej ta zła sława wynika z wypowiedzi osób które nigdy nie miały tego silnika , tylko coś , gdzieś i od kogoś słyszały . Silnik sam w sobie jest jednostką wręcz pancerną. Nawet przy przebiegach rzędu 500 000 tys km nie biorąca ani grama oleju.

Jak to mówią ...

Jak dbasz tak masz...

Warto go doprowadzić do stanu.

Ale to moje zdanie.

Opublikowano

To może tak . powiedzcie mi ile mógłbym mniej więcej wydać za poszczególne rzeczy typu amorki przeglad silnika z wymianą uszczelek itp. Wiem ze nie mozna podac ceny bez obejrzenia samochodu ale widzialem na forum że sporo osób miało podobne problemy typu złe odpalanie czy wibracje z wału.a może wymiana silnika ??? Jezeli to ma sens . Tutaj audice z tych lat chodza tak od 3500 euro , a za 4500 widziałem juz allroad ale wiadomo że zakup auta też jest ryzykiem bo nie wiadomo na co sie trafi. W mojej zaraz po zakupie strzeliła pompa paliwa - wymiana ponad 2000 €.

Opublikowano

U mnie możesz kupić sprawny kompletny silnik za 2500zł,ewentualnie mogę Ci przełożyć na 1,9 TDI.

Amory dostaniesz w cenie 200zł za cały kpl.

Opublikowano

To ja wam podam kilka ciekawostek z Włoch. Za wymianę amortyzatorów chcą ponad 600 euro , listwy pod drzwi 200 euro , za samą robociznę przy ostatniej naprawie zapłaciłem 500euro . kiedyś chcialem wykonać polerke lakieru - z eliminacja kilku mikro wgniotek chcieli 700 euro JAK ŻYĆ. Dlatego wracam do kraju , nie ma jak w domu

Opublikowano

Na Twoim miejscu tak jak kolega wyzej napisal zakupilbym vaga i zaczal sie bawic w mechanika sam , na forum znajdziesz duzo przydatnych informacji a jezeli chodzi o drogie czesci to rozwiazaniem moze byc zakup ich w pl , napewno masz jakas rodzine tutaj , skompletuj potrzebne czesci i niech Ci je wysla do italii . Od siebie dodam ze nie taki diabel straszny jak go maluja :)

Wysłane z mojego E2003 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Na Twoim miejscu tak jak kolega wyzej napisal zakupilbym vaga i zaczal sie bawic w mechanika sam , na forum znajdziesz duzo przydatnych informacji a jezeli chodzi o drogie czesci to rozwiazaniem moze byc zakup ich w pl , napewno masz jakas rodzine tutaj , skompletuj potrzebne czesci i niech Ci je wysla do italii . Od siebie dodam ze nie taki diabel straszny jak go maluja :)

Wysłane z mojego E2003 przy użyciu Tapatalka

jezeli chodzi o sprowadzenie części do Włoch to nie jest problem gdyż jak już pisałem nie długo wracam do kraju . bardziej zastanawiało mnie czy to w ogóle ma sens ale pomału zaczynam wierzyć że warto . na początek musiałbym wymienić zawieszenie ale myślę że sobie poradzę .
Opublikowano

2.5tdi to skarbonka bez dna sprzedaj, lub przełóż na 1.9tdi awx

Opublikowano

Każdy zaniedbany silnik to skarbonka bez wyjątku

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...