radimm Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Siema! W związku z tym, że ostatnio wywaliło mi błąd 00527, który nie daje się skasować. Mam pytanie. Pacjent AFN 1997r. Czujnik G72 (czujnik temperatury powietrza zasysanego, osobno na dolocie - nie połączony z G71) jakie powinien mieć napięcie na jednym pinie? Na jednym pinie kostki mam masę (prawidłowo) na na drugi pin po zapłonie wpływa 6,x V . Orientuje się ktoś jaka powinna być prawidłowa wartość napięcia?
soulmaster3m Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Opublikowano 19 Kwietnia 2016 A G72 nie ma czterech pinów? http://workshop-manuals.com/audi/a4_mk1/power_unit/tdi_diesel_direct_injection_and_glow_plug_system_(4-cyl._unit_injector)/fuel_preparation_system_diesel_injection/testing_control_unit_input_values/checking_intake_manifold_temperature_sender_-g72/
radimm Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2016 A G72 nie ma czterech pinów? http://workshop-manuals.com/audi/a4_mk1/power_unit/tdi_diesel_direct_injection_and_glow_plug_system_(4-cyl._unit_injector)/fuel_preparation_system_diesel_injection/testing_control_unit_input_values/checking_intake_manifold_temperature_sender_-g72/ w nowszych modelech gdzie G71 i G72 są połączone na jednej wtyczce to ma 4 piny. Starsze - map w ecu + czujnik temp w rurze - ma dwa piny
soulmaster3m Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Opublikowano 19 Kwietnia 2016 No to musiałem nie tego tdi sprawdzić. Wertuj ten link a znajdziesz.
radimm Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Marcin , dzięki za linka będę szukał, choć przyznam że przekopałem dużą część google i nigdzie nie znalazłem odpowiedzi
soulmaster3m Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Google to nie bóg jakiś, nie wie wszystkiego i nie wszędzie zajrzy. Nie wiem gdzie jeszcze AFN jest, więc jak nie w A4 to poszukaj w innych modelach.
radimm Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2016 OK, dla potomnych: dla czujnika doładowania G72 numer: 028906081 - jeden PIN masa - drugi pin napięcie pomiędzy 4,6 - 5V także moje ponad 6V jest albo błędem pomiarowym voltomierza, albo coś mi się równolegle połączyło, na co z resztą wskazuje kod błędu: 00527 - Intake Manifold Temperature Sensor (G72) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent
japycz1 Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Możesz mieć większe napięcie jak nie ma obciążenia w postaci tego czujnika.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się