Murzyn Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Opublikowano 19 Kwietnia 2016 (edytowane) Jak w temacie. Auto szarpie tylko i wylacznie podczas delikatnego przyspieszania i tylko w zakresie obrotów jakies 1500-2200 Przy mocniejszym wcisnieciu gazu szarpania brak. W mojej opini szarpanie zwiazane raczej z silnikiem niz z skrzynia automatyczna Z faktów które z duzym prawdopodobienstwem udalo sie ustalić: - po pierwszym odlaczeniu przeplywki szarpania praktycznie brak - po kolejnych próbach nie ma różnicy czy z odpieta czy zalozona przeplywka - szarpie - Odlaczenie EGR tez nie pomaga - calkowicie nieszczelne serwo - prawdopodobnie wywalony czujnik temperatury silnika - wtryski z korekcja 0.6 - auto z odlaczona przeplywka niemal identycznie przyspiesza. - uklad podcisnienia poza serwo szczelny - DPF - brak Jakieś pomysły? Edytowane 19 Kwietnia 2016 przez Murzyn
mailcamel Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Jak automat to może być konwerter. Sent from my SM-G925F using Tapatalk
slusek19 Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Jak automat to może być konwerter. Sent from my SM-G925F using Tapatalk Co to za konwerter? U mnie mam podobnie tyle że od 2200 - 2800 (110-150 km/h) Wysłane z Samsung Galaxy S5
mailcamel Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Konwerter to sprzęgło hyndrokinetyczne. Często powodem szarpania sa problemy z lockup w konwerterze. Sent from my SM-G925F using Tapatalk
tomie1986 Opublikowano 3 Maja 2016 Opublikowano 3 Maja 2016 U mnie przy ruszaniu ale nie zawsze między 1500-2000obr czuć wibracje i jak powyżej między 110 a 150km/h przy przyspieszaniu czuć wibracje i też nie za każdym razem. Jak sprawdzić to czy konwerter tylko metodą "na stół" ?
Murzyn Opublikowano 19 Maja 2016 Autor Opublikowano 19 Maja 2016 Równiez dopytuje jak to sprawdzić. Koszt naprawy o ile to konwerter wynosci okrągłe 3000pln
Slawek977 Opublikowano 20 Maja 2016 Opublikowano 20 Maja 2016 Sprawa wyjaśniona - przyczyna konwerter. Sprawdzenie w tym przypadku wyglądało tak: konwerter zapina się na stałe po przekroczeniu 35km/h - jeśli auto zanim przekroczy się tą prędkość nie szarpie a po zaczyna to sprawa jasna. Ponoć w tym modelu jest już 14 wersja konwertera wypuszczona w tym roku. Więc skoro fabryka do tej pory nie dała rady wyeliminować wady to nie ma sensu wsadzać regenerowanych. Cena konwertera oryginalnego najnowszego 700 euro.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się