davidlive Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Wyebane na hejterow. Dzięki. Sam sie tego nie spodziewałem.
krzysiekvtec Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Dopiero teraz zobaczyłem pierwsza stronę piękne b7 aż wstyd by było żeby nie miała takiej mocy
davidlive Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Taka moc powinna byc w serii w takim ciężkim aucie
krzysiekvtec Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Niestety jak chcesz cicho z elektryka i quattro to lekko nie może być
davidlive Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Ograniczony od dołu bo by poleciały korby
krzysiekvtec Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Opublikowano 24 Kwietnia 2016 ale górą chyba mozna bylo 400 przekroczyc
davidlive Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2016 ale górą chyba mozna bylo 400 przekroczyc Myśle ze te 20 nie byłoby warte ryzyka
piratdread Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Opublikowano 25 Kwietnia 2016 (edytowane) Fotki gratów/z montażu można gdzieś zobaczyć, czy tylko ja ich nie umiem znaleźć? Edytowane 25 Kwietnia 2016 przez piratdread
krzysiekvtec Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Ni ma Pirat będziesz robił to sam zrobisz foto
davidlive Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Mam trochę fotek budowy wydechu i icka. Ale reszty nie posiadam gdyż nie było mnie w pl a no turbinę montował mi kolega
McGiver Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Opublikowano 25 Kwietnia 2016 (edytowane) najmocniejsze wzdłużne 1,8T na bazie K03 to jest niestety ale u mnie ratuje cię w tym wypadku tylko buda. Na tej hybrydzie od turbospeców jest sporo więcej do ugrania. Poka log boostu lepiej bo wiem ile tam go jest przy tym niucie i tym setupie. U mnie jest w peaku 1,15bara, tak to 1,1bara i na odcince od 6500 zdjete do 1,0 bo wtryski zamkniete 440ccm na 4barowym regulatorze po kolejnym małym upgrejdzie. Nieługo wrzuce wieksze wtryski, wiekszą hybre, rev.lim. na 7200 i się posoftuje znowu. U mnie strojony jest na RON98 z Lotosu. EGT na bombie max 930stopni, Edytowane 25 Kwietnia 2016 przez McGiver
davidlive Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2016 No ja pisałem o najmocniejszej A4 A moc mocą ma fajnie jechać. Poza tym mam chyba najsłabsze 1.8t jakie jest jeśli chodzi o bebechy to nie będę przesadzał. To nie jest moc maksymalna na tej turbinie, jest to bezpieczna moc dla tych gratów;)
marcin4x4 Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Opublikowano 27 Kwietnia 2016 (edytowane) No jak po co ? Wchodzisz do działu tuningu i pytasz po co modyfikować auta ? nie.. pytam po co SWAP na 2,7 lub walka 400+ w 1,8T. Taka moc powinna byc w serii w takim ciężkim aucie skrzynie tez mogli dać lepsze.. Edytowane 27 Kwietnia 2016 przez marcin4x4
davidlive Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2016 No jak po co ? Wchodzisz do działu tuningu i pytasz po co modyfikować auta ? nie.. pytam po co SWAP na 2,7 lub walka 400+ w 1,8T. Taka moc powinna byc w serii w takim ciężkim aucieskrzynie tez mogli dać lepsze.. Swap sie przydaje gdy już brakuje 1.8t. A co do skrzyń to uważam ze i tak nie ma zle, znam gościa co w b5 ma ponad 400 koni plus LC i już jakiś czas działa i nie słyszałem żeby były problemy. Braknie Ci dojrzeniu to szukaj od S albo RS
marcin4x4 Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Opublikowano 27 Kwietnia 2016 (edytowane) Swap sie przydaje gdy już brakuje 1.8t. jedynym limitem jest zasobność portfela, te silniki kręcili naprawdę wysoko. A co do skrzyń to uważam ze i tak nie ma zle, znam gościa co w b5 ma ponad 400 koni plus LC i już jakiś czas działa i nie słyszałem żeby były problemy. lepsze znaczy lepiej zestopniowane i bardziej komfortowe jeśli kogoś to interesuje.. Braknie Ci dojrzeniu to szukaj od S albo RS po polsku poproszę. BTW: MEGA ładne auto, trafiłeś świetny kolor. Edytowane 27 Kwietnia 2016 przez marcin4x4
davidlive Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Po polsku to mi to telefon edytował a ja nie spojrzałem. Chodziło mi o to ze jeśli braknie Ci skrzyni czyli będzie np za skaba wkładaj idcS albo RS chuba tez właśnie z powodu skrzyni podnosiłem moc bo na 6 biegu z dynamiką słabo.
marcin4x4 Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Opublikowano 28 Kwietnia 2016 (edytowane) u kumpla 4kprm 4bieg to 185km/h .. (CCWA po swapie skrzyni) i jeździ się tym dużo lepiej. 6 zbędna Edytowane 28 Kwietnia 2016 przez marcin4x4
davidlive Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Ja np często trasy latam i ram 6 bieg sie przydaje, choćby ze względu na spalanie. Różnice w spalaniu miedzy 5 a 6 biegowa skrzynia wole zużyć np na torze.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się