Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B7 1.8t na HYBRYDZIE (290KM i 380nm) by Gregor10


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wyebane na hejterow.

Dzięki. Sam sie tego nie spodziewałem.

Opublikowano

Dopiero teraz zobaczyłem pierwsza stronę :D piękne b7 aż wstyd by było żeby nie miała takiej mocy

Opublikowano

Taka moc powinna byc w serii w takim ciężkim aucie

Opublikowano

Niestety jak chcesz cicho z elektryka i quattro to lekko nie może być :)

Opublikowano

Dobry niuton ;)

Opublikowano

Ograniczony od dołu bo by poleciały korby

Opublikowano

ale górą chyba mozna bylo 400 przekroczyc

Opublikowano

Tylko poco kusić los :)

Opublikowano

ale górą chyba mozna bylo 400 przekroczyc

Myśle ze te 20 nie byłoby warte ryzyka

Opublikowano (edytowane)

Fotki gratów/z montażu można gdzieś zobaczyć, czy tylko ja ich nie umiem znaleźć? :P

Edytowane przez piratdread
Opublikowano

Ni ma Pirat będziesz robił to sam zrobisz foto :D

Opublikowano

Mam trochę fotek budowy wydechu i icka. Ale reszty nie posiadam gdyż nie było mnie w pl a no turbinę montował mi kolega

Opublikowano (edytowane)

najmocniejsze wzdłużne 1,8T na bazie K03 to jest niestety ale u mnie :D ratuje cię w tym wypadku tylko buda. Na tej hybrydzie od turbospeców jest sporo więcej do ugrania. Poka log boostu lepiej :) bo wiem ile tam go jest przy tym niucie i tym setupie. U mnie jest w peaku 1,15bara, tak to 1,1bara i na odcince od 6500 zdjete do 1,0 bo wtryski zamkniete 440ccm na 4barowym regulatorze po kolejnym małym upgrejdzie. Nieługo wrzuce wieksze wtryski, wiekszą hybre, rev.lim. na 7200 i się posoftuje znowu. U mnie strojony jest na RON98 z Lotosu. EGT na bombie max 930stopni,

Edytowane przez McGiver
Opublikowano

No ja pisałem o najmocniejszej A4 :)

A moc mocą ma fajnie jechać.

Poza tym mam chyba najsłabsze 1.8t jakie jest jeśli chodzi o bebechy to nie będę przesadzał.

To nie jest moc maksymalna na tej turbinie, jest to bezpieczna moc dla tych gratów;)

Opublikowano (edytowane)

No jak po co ?

Wchodzisz do działu tuningu i pytasz po co modyfikować auta ?

nie.. pytam po co SWAP na 2,7 lub walka 400+ w 1,8T.

Taka moc powinna byc w serii w takim ciężkim aucie

skrzynie tez mogli dać lepsze..

Edytowane przez marcin4x4
Opublikowano

No jak po co ?

Wchodzisz do działu tuningu i pytasz po co modyfikować auta ?

nie.. pytam po co SWAP na 2,7 lub walka 400+ w 1,8T.

Taka moc powinna byc w serii w takim ciężkim aucie

skrzynie tez mogli dać lepsze..

Swap sie przydaje gdy już brakuje 1.8t.

A co do skrzyń to uważam ze i tak nie ma zle, znam gościa co w b5 ma ponad 400 koni plus LC i już jakiś czas działa i nie słyszałem żeby były problemy.

Braknie Ci dojrzeniu to szukaj od S albo RS

Opublikowano (edytowane)

Swap sie przydaje gdy już brakuje 1.8t.

jedynym limitem jest zasobność portfela, te silniki kręcili naprawdę wysoko.

A co do skrzyń to uważam ze i tak nie ma zle, znam gościa co w b5 ma ponad 400 koni plus LC i już jakiś czas działa i nie słyszałem żeby były problemy.

lepsze znaczy lepiej zestopniowane i bardziej komfortowe jeśli kogoś to interesuje..

Braknie Ci dojrzeniu to szukaj od S albo RS

po polsku poproszę.

BTW: MEGA ładne auto, trafiłeś świetny kolor.

Edytowane przez marcin4x4
Opublikowano

Po polsku to mi to telefon edytował a ja nie spojrzałem.

Chodziło mi o to ze jeśli braknie Ci skrzyni czyli będzie np za skaba wkładaj idcS albo RS

chuba tez właśnie z powodu skrzyni podnosiłem moc bo na 6 biegu z dynamiką słabo.

Opublikowano (edytowane)

u kumpla 4kprm 4bieg to 185km/h .. (CCWA po swapie skrzyni) i jeździ się tym dużo lepiej.

6 zbędna :P

Edytowane przez marcin4x4
Opublikowano

Ja np często trasy latam i ram 6 bieg sie przydaje, choćby ze względu na spalanie. Różnice w spalaniu miedzy 5 a 6 biegowa skrzynia wole zużyć np na torze.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...