Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z silnikiem 2.0 AWA


lukaszeke60

Rekomendowane odpowiedzi

Naigorszy scenariusz mnie spotkał jak nazlosc :-( 1000zl głowica plus uszczelka i pierścienie masakra ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Naigorszy scenariusz mnie spotkał jak nazlosc :-( 1000zl głowica plus uszczelka i pierścienie masakra

nietstety, samochody mają swoje lata, wszystko się kiedyś zużywa ; (

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O ile gładzie na cylindrach są OK, bardziej o to bym sie martwił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam takiego pecha że każdy samochód jak kupie to na początku włożyć w niego muszę kolo 2 tys zł

Myślę że dół w porządku bo jak robiłem prube olejowa to było bez zmian z kompresja i myślę że gniazda albo zawory wypalone ale to się okaże jak głowice ściągnę :-(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam takiego pecha że każdy samochód jak kupie to na początku włożyć w niego muszę kolo 2 tys zł

Myślę że dół w porządku bo jak robiłem prube olejowa to było bez zmian z kompresja i myślę że gniazda albo zawory wypalone ale to się okaże jak głowice ściągnę :-(

skoro nowy zakup kolego to współczuję :o

ja jeżdżę od października i jak narazie nic nie robiłęm prócz podstawowej eksploatacji (wahacze,oleje itp) ale szykuje mi isę również spory wydatek ;)

pytanie tylko czy robisz czy sprzedajesz.

ja zdecydowałem się robić tego ALT, zobaczymy co dalej. jak ma zamiar dokuczać mi co kilka miesięcy to niestety będę musiał się go pozbyc, wole dołozyc do wakacji niz do samochodu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Plan mam taki że nie oddaje głowicy do roboty będę zakładał głowice która jest sprawna i tyle mniej to mnie wyjdzie bo remont kolo 2 tys zł jak nie więcej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lukaszek i tak musisz ją splanowac nwm czy jest sens to robić po kosztach juz lepiej dołożyć i zrobić żeby to ręce i nogi miało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja głowice daje do roboty i powiedzieli mi za 8 gniazd i 8 zaworów przedział cenowy między 1000zl do 1500 zł do tego czyszczenie sprawdzenie szczelności planowanie i wychodzi 2000zl za głowice a facet chce mi sprzedać głowice za 600 zł sprawna wyczyszczona i splanowana i daje pisemną pół roczna gwarancję wiec moim zdaniem to się lepiej opłaca i dużo taniej jak myślicie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z pół roczną gwarancjo pisemną to warto chyba 600zł to nie 2 tysię ale dziwnie drogi koszt naprawy, u mnie za remont głowicy wyszło 700zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja głowice daje do roboty i powiedzieli mi za 8 gniazd i 8 zaworów przedział cenowy między 1000zl do 1500 zł do tego czyszczenie sprawdzenie szczelności planowanie i wychodzi 2000zl za głowice a facet chce mi sprzedać głowice za 600 zł sprawna wyczyszczona i splanowana i daje pisemną pół roczna gwarancję wiec moim zdaniem to się lepiej opłaca i dużo taniej jak myślicie

faktycznie coś drogo ; )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdy mechanik/warsztat ma swoje ceny. Warto jeszcze podzwonić i się zorientować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak drogo wychodzi dzwoniłem w kilka miejsc i wszyscy mówią prawie tą samą cenę wiec się zdecyduje na tą za 600 zł bo lepiej mi się opłaca dziś głowice ściągam wszystko się okaże co tam pod nią słychać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z pół roczną gwarancjo pisemną to warto chyba 600zł to nie 2 tysię ale dziwnie drogi koszt naprawy, u mnie za remont głowicy wyszło 700zł

mały edit te 700zł wyszło za samo głowice do tego dochodzi jeszcze uszczelka i robota mechaniora ale to było coś koło 1100zł

wracając do tematu jeśli masz pół roku gwarancji to sądzę że będzie cykać

Edytowane przez Kruk_89
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Głowica ściągnięte i wszędzie sam czarny nagar w każdym miejscu na głowicy nie widać nic niepokojącego po oględzinach wstępnych dołu silnika tłoki całe gładzie całe nie naruszone zero rys

w poniedziałek dobiore się do pierscieni okaże się wszystko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Głowica ściągnięte i wszędzie sam czarny nagar w każdym miejscu na głowicy nie widać nic niepokojącego po oględzinach wstępnych dołu silnika tłoki całe gładzie całe nie naruszone zero rys

w poniedziałek dobiore się do pierscieni okaże się wszystko

nie chce się mądrzyć bo zbyt mało wiem o silnikach, lecz czy na tych fsi nie od zawsze ciąży klątwa ? :o

kolego no oby to była jak najmniej kosztowna rzecz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę że jak założę nowe pierścienie sprawna głowice tobbędzie wszystko ok bo jak nie to już sam nie wiem co zrobię wtedy

Witam wszystkich poskladalem cały silnik nowe pierścienie głowica splanowana sprawdzona szczelność nowa uszczelka poskladany cały przy składaniu zmieniłem miejscami wtryski z pierwszego dałem na drugi i urochomilem samochód chodzi dużo lepiej cicho i tylko słychać cykanie wtryskow ale jutro musze wymienić wtrysk bo jak założyłem go na drugi cylinder to wypadają teraz na drugim

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w jakiej kwocie sie zmieściłeś za całość? Lepiej jeździ czy samo palenie sie poprawiło ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak pozamienialem wtryski miejscami wypada zapłon na drugim dalej od czasu do czasu ale tylko na wolnych obrotach później już nie wypada wcześniej był mulowaty był cały czas teraz jak przekroczy 2.5 tyś obrotów to zaczyna ciągnąć czuć to wcześniej tak nie było był cały czas mulowaty teraz jest poprawa ale wydaje mi się że to nie jest jeszcze to będę musiał szukać dalej bo teraz zachowuje się jak diesel z turbo dziura

Zastanawiam się co może być jeszcze przyczyną

całkowity koszt wyszedł mnie jak narazie 1000zl

Jedna rzecz mnie zaciekawiła bo wypadały zapłony na drugim po złożeniu głowicy wiec pozamienialem miejscami wtryski z drugiego dałem na czwarty z czwartego na drugi odpaliłem wypadanie zaplonow dalej było na drugim wiec zmieniłem cewki nic to nie dało wiec zmieniłem świece miejscami pierwsza z drugą i wypadanie zaplonow zmieiszylo się zaczol ruwno chodzić co może być teraz przyczyną tego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich

Mam problem z audi a4 2.0fsi 2002r

nie mogę sobie poradzić od kilku miesięcy tylko dokładam i dokładam i zamiast lepiej to coraz gorzej

potrzebował bym pomocy jeśli ktoś chciał by mi pomóż to przedstawię mu mój problem :-(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dalej się bujasz z tym autem ? :o

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/240761-polecam-elektrocar-karol-chrzczonowski-raszyn-ul-wysoka-7-tel-669-950-109/

tutaj jest podobno magik od audi.

może on coś wymyśli, z tego co się czyta to ma księgę audi w głowie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...