Solty5 Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Witam Prosazę o analizę logów, autko na 2 ciągnie do końca na 3 odcina turbinę w okolicach 3,5 tys obrotów, na czwórce i piątce odcina wcześniej. Błąd jaki się pojawia : Control Module Part Number: 028 906 021 GN Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 00SG 1437 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 06325 1 Fault Found: 00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71) 28-10 - Short to B+ - Intermittent Logi: https://drive.google.com/file/d/0Bwec5yITMnjmNmM3bUczLUM3MFk/view?usp=sharing Porównując z innymi logami to u mnie chyba przepływka nie domaga i EGR zaślepiony albo zapieczony , ale czekam na opinię znawców tematu
baca2309 Opublikowano 1 Maja 2016 Opublikowano 1 Maja 2016 Sprawdz wężyk idący do map sensora i najlepiej wymień profilaktycznie na nowy tak jak i reszte, zobacz czy egr ma blaszke jak nie to zaciety badz n18 ale to lepiej ze nie działa:D auto po czipie najlepiej kąplet logów przepływka jest ok mierzy tyle bo turbo przeładowuje
Solty5 Opublikowano 8 Maja 2016 Autor Opublikowano 8 Maja 2016 ok, po weekendzie zrobię komplet i wrzucę, dzięki Trochę mi zeszło ale mam już chyba wszystkie logi (mam nadzieję że dobrze zrobione ), nadmienię że problem jak na razie ustąpił, a wszystko podczas robienia testów dynamicznych, przy którymś już z kolei gazowania auta na 3 biegu od 1500 obrotów autko zaczęło pracować normalnie. Dostałem dziś informację iż autko z identycznym silnikiem przy takich samych objawach miało uszkodzony czujnik temperatury powietrza dolotowego, po wymianie w tamtym autku problem zniknął. Pytanie moje, czy może być to prawdopodobna przyczyna i czy ma to aż taki wpływ? A tutaj logi https://drive.google.com/file/d/0Bwec5yITMnjmajZiSlduQ1JoRGs/view?usp=sharing
baca2309 Opublikowano 8 Maja 2016 Opublikowano 8 Maja 2016 (edytowane) wymieniałeś wężyki badz robiłeś coś z nim? map sensor masz w ecu tak? tu masz tylko logi 001 dawka na jałowym do korekty chodzi o ten czujnik co pod filterm kabinowym? Edytowane 8 Maja 2016 przez baca2309
Solty5 Opublikowano 9 Maja 2016 Autor Opublikowano 9 Maja 2016 Są wszystkie logi, tylko ze w zakładkach (w osobnych arkuszach) na samym dole, każdy opisany numerem. Kompletnie nic nie zrobiłem, przegoniłem tylko auto przy testach i w trakcie ich robienia problem ustąpił. Co do czujnika to jeszcze nie wiem gdzie się znajduje, info o nim dostałem wczoraj wieczorem i nie było Kiedy sprawdzić.
baca2309 Opublikowano 9 Maja 2016 Opublikowano 9 Maja 2016 a no są dalej przeładowuje ale nie taak mocno by wpaść w tryb awaryjny, przeważnie wężyk idący do map jest zawalony olejem stad przeładowanie, posprawdzaj wszystkie wężyki, wygląda jak by ktoś majstrował przy sztandze gruszki
Solty5 Opublikowano 9 Maja 2016 Autor Opublikowano 9 Maja 2016 Co masz na myśli majstrował? Czyha nie To że zmienił jej ustawienie?. Wężyki kupię nowe i wymienię
baca2309 Opublikowano 9 Maja 2016 Opublikowano 9 Maja 2016 tak wyglada to jak by była podciągnięta sztanga, zobacz jak wyglada i czy jest farba na gwincie
Solty5 Opublikowano 9 Maja 2016 Autor Opublikowano 9 Maja 2016 też tak zrobię dzięki za podpowiedź i przegląd logów, jak już wymienię wężyki i sprawdzę sztangę to się odezwę, a w piątek przegonię autko po autostradzie i sprawdzę jak się zachowuje na 5 biegu, 3 i 4 idzie dobrze
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się