Elo :) Opublikowano 1 Maja 2016 Opublikowano 1 Maja 2016 Witam. Mam problem z rdzą na tarczach z tyłu. Samochód kupiłem sprowadzony z Niemiec i stał dłuższy czas. Czy zna ktoś z Was jak pozbyć się tej rdzy? Tarcze są jeszcze ok i nie chcę ich wymieniać niepotrzebnie :/ Samochód to Audi A4 B5 Avant 2.4 V6 z 2000r Dzięki za pomoc
elmi_k Opublikowano 1 Maja 2016 Opublikowano 1 Maja 2016 Wstaw zdjęcia. Są wżery? Możliwe, że tarcze będą niestety do wymiany. Można przetoczyć lub pojeździć używając częściej ręcznego. Tylko czy zaciski chodzą płynnie po takim czasie?
Elo :) Opublikowano 1 Maja 2016 Autor Opublikowano 1 Maja 2016 (edytowane) Wstaw zdjęcia. Są wżery? Możliwe, że tarcze będą niestety do wymiany. Można przetoczyć lub pojeździć używając częściej ręcznego. Tylko czy zaciski chodzą płynnie po takim czasie? Chętnie bym wrzucił zdjęcia tylko nie wiem jak :/ jestem nowym użytkownikiem forum :/ lewy zacisk był nie dawno wymieniany przez poprzedniego właściciela:/ http://www.directupload.net/file/d/4342/m7ir2eqt_jpg.htm http://www.directupload.net/file/d/4342/pp2lslfx_jpg.htm http://www.directupload.net/file/d/4342/xrpk6j8x_jpg.htm Edytowane 1 Maja 2016 przez Elo :)
Elo :) Opublikowano 1 Maja 2016 Autor Opublikowano 1 Maja 2016 Złom. Wymień tarcze i klocki. A jakbym kupił nowe klocki i tarcze dał do przetoczenia?
elmi_k Opublikowano 1 Maja 2016 Opublikowano 1 Maja 2016 Szkoda się bawić w przetaczanie. Załóż nówki i będziesz miał z głowy. Nie musisz dawać najwyższej półki.
Dev Opublikowano 1 Maja 2016 Opublikowano 1 Maja 2016 Złom. Wymień tarcze i klocki.A jakbym kupił nowe klocki i tarcze dał do przetoczenia? Nie ma sensu. Pamiętaj że trzeba do tarcz dokupić łożyska oraz pierścienie ABS
golomb1337 Opublikowano 1 Maja 2016 Opublikowano 1 Maja 2016 sorry za ot ale mam pytanie jaki był koszt wymiany tarcz + klocki + łożysko+pierścień chodzi mi tylko o koszt części ? do AVJ
Dev Opublikowano 1 Maja 2016 Opublikowano 1 Maja 2016 (edytowane) AVJ ma tylko tarcze i klocki. Piasta z łożyskiem i pierścieniem ABS jest osobno Edytowane 1 Maja 2016 przez Dev
golomb1337 Opublikowano 1 Maja 2016 Opublikowano 1 Maja 2016 AVJ ma tylko tarcze i klocki. Piasta z łożyskiem i pierścieniem ABS jest osobno Wielkie dzięki za pomoc !
Dev Opublikowano 1 Maja 2016 Opublikowano 1 Maja 2016 Tarcze zdejmiesz bez dokręcania jarzm. Przed montażem nowych tarcz piasty na lustro.
black dragon 5 Opublikowano 1 Maja 2016 Opublikowano 1 Maja 2016 Nie opłaca się toczyć tych tarcz demontaż toczenie i montaż wyjdzie cię połowa nowych tarcz. A nie wiadomo czy nie będą za cienkie. . Kiedyś też dałem przeoczyć i się okazało że są za cienkie. Na hamulcach nie ostrzendzaj. Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka
Elo :) Opublikowano 2 Maja 2016 Autor Opublikowano 2 Maja 2016 Już sprawdzałem na iparts.pl i będą siedzieć tarcze BOSCH wraz z klockami BOSCH. Dzięki za pomoc
lukaszooo Opublikowano 2 Maja 2016 Opublikowano 2 Maja 2016 Zly wybor, wsadzalem bosch pare razy i wiekszosc osob potem marudzi ze bardzo pylą i piszczą. Jesli duzo nie jezdzisz to nie przeplacaj tylko wsadz ferodo albo meyle. Ostatnio byl u mnie gosc na hamulce w toledo, wymyslil sobie zeby wypiaskowac tarcze wsadzic nowe koronki i stare lozyska i wbrew pozorom wyszlo to naprawde fajnie i ciezko bylo stwierdzic czy tarcze sa nowe czy uzywne.
elmi_k Opublikowano 2 Maja 2016 Opublikowano 2 Maja 2016 (edytowane) Popatrz jeszcze na TRW, ATE. Edytowane 2 Maja 2016 przez elmi_k
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się